Transpordiameti Haapsalu eksamineerija Mati Tereping võtab praegu päevas vastu seitse liikluseksamit.
Paljud tulevad eksamile kaugemalt. Ja eksamile soovijaid on pidevalt. „Aasta alguses oli hõredam, aga nüüd, kus mopeedid ja mootorrattad ka tulevad, on kogu aeg täismäng,” ütles Tereping.
Palju tullakse Haapsallu eksamit sooritama mujalt. Esmaspäeval oli näiteks mitu venekeelset seltskonda Maardust. „Kolmandat korda tegi. Ütles, et Tallinnas oli kaks korda läbi kukkunud, siin sai läbi,” võttis Tereping ühe venekeelse eksaminandi tulemuse kokku.
Aga miks te oma eksameid vaiksetel äärelinna tänavatel teete?
Minge tehke seal kus ise elate.
Tänu sellele ummistavad sõidukoolide autod samu tänavaid, kus eksameidki läbi viiakse 😁😁😁
Load ei sõida…
Mul pole lube..ja ikka sõidan
Sõidan juba aastaid lubadeta, aga legaalselt koolitunnistuse, kollaste märkide ja kõrvalistujaga. Üksi sõitmiseks on mootorratas. Ei näe mitte mingit vajadust autoeksamile minna. Kui kogemata mingis võõras kohas koperdada, antakse lollile algajale andeks 😀
Nii saab, aga mis selle mõte muidu on, kui küsida tohib?
Alati peab siis kaasas olema koolitõend, õppesõidumärgid, nõuetele vastav kaine juhendaja koos kehtiva juhendajaloaga, mille peab igal aastal uuesti tegema. Lisaks ei tasu unustada, et rikkumisega vahele jäädes ei tarvitse sattuda andeks andva politseiniku otsa – seega tasub meeles pidada, et sõidupraktika ajal loetaks sinu juhendajat samuti juhiks.
Et kui nagunii sõita oskad, miks siis mitte juhiluba ära teha?
Neid dokumendid ja märgid on ju väga lihtne autos hoida ja seega on need ikka kaasas. Juhendajaluba ei maksa suurt midagi ja mul on mitu juhendajat. Miks peaks midagi rikkuma? Nagu juba ütlesin, üksinda sõidan mootorrattaga üle kümne aasta ühegi trahvi või rikkumiseta. Juhendaja võib vabalt kõrval magada kasvõi ja miks peaks ma üldse joomaseid vedama. Mõte ongi selles, et mina saan sõita ja kaaslane puhata. Pealegi, mootorratas võtab kolm korda vähem kütust kui auto ja üldse on ülalpidamine tunduvalt odavam ning seega üksinda autoga sõitmine on täiesti mõttetu. Eksamil põrusin, sest kartsin võõrast autot. Kunagi pole juhtunud, et käsipidur… Loe rohkem »
närv nii õrn on, siis on tervise mõttes ikka parem hoopis suure kaarega autost mööda käia, mitte rooli istuda…
Kas meil on siis siin mingid teised liikluseeskirjad või on sissesõitnute jaoks lihtsamaks tehtud? Liikluseksam peaks ikka sama rangusega olema igal pool. Sealt need kihutavad ja teistega liikluses mitte arvestavad rullnokad siis tulevadki!
Aus ülestunnistus.
Tamme ja Tln maantee ristmikul keegi kodanik, tõenäoliselt oli ka sõidueksami, suretas 5 korda välja, foor läks punaseks. Ootas punase ära ja siis suretas veel 2 korda. Autod taga seisid muidugi.
Ha-haa 😀 Päris hea.
Eksamiautod on spetsvarustuse ja kirjadega.
See sama auto oligi
Selline rändamine röövib siis kohalike võimalusi eksamile pääseda. Vaba riik.
Kui kohalik Tallinna jõuab, siis paneb auto Laagri Marketi platsile ja läheb tipa-tapa bussi peale.
Ega isegi ei viitsi linna koperdama minna. Mitte sõiduoskuse puudumise pärast vaid ajuvaba liikluskorralduse.