SA Läänemaa raudteeprogrammi direktor Rein Riisalu ütles intervjuus Postimehele, et vahetult enne raudtee ehituse algust sellelt raha ära võtmine tuli ootamatult.
„Inimestele, kes on seda raudteed kaua oodanud, on põhiküsimus selles, kas valitsuse otsused peavad või ei pea,” ütles Riisalu. „Raha võeti ära küll, aga otsust, et raudteed ei tule, ei valitsus ei teinud. Pigem võeti hoiak, et lükkame edasi – nagu tegelikult on teemat edasi lükatud juba 27 aastat.”
Üks rahastamise lõpetamise põhjus oli Riisalu hinnangul ilmselt kõrge inflatsioon. Mitmed objektid on läinud 30-40 protsenti kallimaks, ning nende lõpuleviimiseks on riigil vaja raha leida. „Hakata päästma teisi asju projekti arvelt, mis on eelarves ja püsib ajakavas… sõnumina on see väga segane.”
Reformi-valitsuse otsused peavad vaid ühes asjas: rohkem rohepööret, mis tähendab rahva vaesumist ja uue sotsialistliku ühiskonna teket. Aamen.
See pole valitsus, vaid maffia!
Raudtee tuleb teha inimeste jaoks, mitte ärikate või poliitikute!
Praegu tuleks küll see raudteetriip pigem valitsusele -kes küll sellega sõitma hakkaks
Vot mitte keegi ei hakka sõitma, niisama sõidab ainult vedurijuht ja tulevikus ei ole enam vedurijuhti ka, täitsa niisama sõidab tühjalt. Pole vaguneidki, ainult vedur.
on siin, lihtsameelsetele teadmiseks ametlik info; praegu võtab rongisõit Keilast Tallinna Balti jaama aega 50 minutit ja nii ka jääb, haapsalust tallinna hakkab kiiremini rongist saama laevaga
Tegele kosmeetikaga edasi!
Kui praegu võtab rongisõit Keilast Tallinna Balti jaama aega 50 minutit, siis tuleval aastal peaks selle vahemaa läbimine tipptundidel käima vähem kui poole tunniga.
kui omale helikopteri ostad
ekspressrongid liiguvad tipptunni ajal, raske aru saada, helikopter!?
edasi
Minu arvutuste kohaselt vahemalt 20 aastat veel ei tule seda raudteed. Siis peaks Karilaid pensionile minema ja rohkem einam selle pisikese lubadusega rahvast ei lollita enne valimisi.
Arvuta siis täpsemini. Ja et oleks 100%.
Hetkel on ta 45. Muidugi kui see jutupaunik ei hääleta pensioniea tõstmise poolt siis on arvutustes viga sees.
Matkem see tobe idee lõplikult maha . Raudteed haapsalule vaja sama palju kui seale sadulat
Siin oli ju raudtee, keegi ei ehita midagi uut, vaid taastab! Vanal ajal oldi targemad, nii et ära vaidle, järelikult on siia vaja siis.
Oli jah raudtee, aga sõitjaid ei olnud. Sõitsin ka ühena viimastest Tallinnast Haapsallu kui vagunis olime kahekesi. Taasiseseisvunud EV valitsus toetas algselt ka raudtee remonti 10 miljoniga, mille ajas välja tänaseks meie seast lahkunud Ülo Uluots.
Vabandage, aga kui rong sõidab kolm ja pool tundi, siis loogiline, et väga sõitjaid ei leidu, kaubavedudest ei saanud enam juttugi olla. Reisijatele on turvalisus ja kiirus oluline, mida aga vana raudteelõik enam ei võimaldanud. Ei tea, mis mõni nii vastumeelt on. RailBaltica on palju hullem projekt, mida me reaalselt peame ka ise maksma hakkama kordades ja kordades suuremat summat, aga selle kohta ei piuksugi!? Riigi arengut ei tohiks pidurdada tagurlased, igal normaalsel edukal on raudteeühendus oma riigi linnadega.
Uued rongid ei sõida enam nii kaua.
Päriselt v!?
Ja pool sellest ajas oma kaukasse .
See raudtee taheti juba 70 ndatel sulgeda , eksisteeris vaid tänu vene sõjaväele
loll jutt, kui hakkaksime taastama lavassaare turbaraba raudteed, kindlasti leiduks ka sel mõni unistaja, kes sõidaks sinna raudtee muuseumisse selle rabarongiga, poliitikud tõstke teema üles – rappa rongiga
Ärge nii tobedaid kommentaare enam kirjutage
Kaua võib? Kas peame veel 27 aastat ootama?
2700 , võib olla selleks ajaks leiutatud parem lahendus
2700 ???