Tallinna halduskohus ei võtnud menetlusse Haapsalu linna ja Lääne-Nigula valla ühiskaebust Haapsalu raudtee rahata jätmise kohta. Haapsalu ja Lääne-Nigula otsust edasi ei kaeba.
Kaja Kallase eelmine valitsus otsustas vähendada Euroopa taastekava mahtu 360,3 miljoni euro võrra ja seega loobuda kolme suurprojekti rahastamisest. Kolme suurprojekti seas oli ka Turba–Risti raudtee ehituse 34 miljonit eurot.
Haapsalu linn ja Lääne-Nigula vald esitasid augustis halduskohtule esialgse õiguskaitse taotluse ning tahtsid, et kohus peataks valitsuse otsuse, millega arvati Turba–Risti raudteelõigu rajamine finantseeritavate projektide hulgast välja. Vald ja linn palkasid kaebust vormistama advokaadibüroo PwC Legal Eesti vandeadvokaadi Indrek Leppiku.
Halduskohus lükkas kaebuse tagasi põhjusel, et valitsus ei otsustanud raudteed rahata jätta, vaid alles algatas taastekava muutmise menetluse. „Kohus leiab, et kaebus tuleb tagastada, sest kaebajatel puudub asjas kaebeõigus ning kaebuse rahuldamisega ei oleks võimalik saavutada kaebuse eesmärki,” märkis kohus pressiesindaja vahendusel.
Kui keegi nii tahab rongiga sõita, on ju olemas rong Peetrike, las sõidab kord päevas Risti ja tagasi, ja kõik on rahul
Ehmatasin ükspäev, linnarongike näitab meie linna külalistele nüüd Metsa tänavat. Peatänaval sellega sõita ju ei kannata enam, lõhub rongi kiiresti ära. Külalistel on kindlasti huvitav “varem väga halvas olukorras” olnud Metsa tänavat mööda sõita. Nüüd on halvima sõidetavusega tänava tiitli võitnud Posti tänav. Peaks ka sõitma ja kuulama mida giid Metsa tänaval turistidele pajatab 😊
Miks on Nõukogude Venemaa raudtee park Haapsalu Jaama hoone taga
Meid Haapsalu Linna kodanikke see väga häirub
Siit jaamast veeti 1940 ja 1949 tuhandeid Eestimaa inimesi Siberisse ja nüüd peame seda kõduparki jõllitama
Õige! Nõukogude tankide tanke Haapsalus pole, pole midagi ülesse raporteerida, peab võitlema sellega, mis on – nõukogude auruveduritega, näiteks.
Küsimus: kas poleks tore riigilt vahelduseks ka midagi saada, mitte ainult anda?
Läänemaa on küll pigem saaja rollis olnud
Miks ei võiks Haapsalu Ääsmäe maantee asemel üldse raudtee olla?
Niimoodi sunniksime autoomanikud rongi kasutama hoopiski
Keniaalne mõte mis? 🥰
Raudteejaamad on, aga rongi pole. Nagu inimesi poleks enam. Arvatavasti tuleb ka tööstus tagasi, kui relsid maha saab. Siis on mõtet juba mõnda tööstusharu arendada.
HaapsaluRaudtee vännidele on homme kl. 5.50 kogunemine Vaksali ees
Kaasa võtta plakatid ja hea tuju
Kas õlutit ka pakutas
Väga hea, et leiti põhjus raha raiskamisele äkkpidurit tõmmata. Ei mahu suuremale osale rahvale ajudesse, et rahvas jääb eelistama paindlikuma graafikuga ja palju kiiremat bussi, kui just rongipilet vähemalt poole odavam ei tule. Igasugune prognoos lubas aga hoopiski kallimat, kuskilt tuleb ju ehitus- ja hooldusrahad tagasi saada…
mis jama
All oli kirjas: minge kooli! Elementaarne füüsika: IRW on bussijuht ja Kristi reisija. Pimedas lumise teega hüppab ette põder, kääris rekka või juhitamata sõiduauto. Raudtee on oluliselt kitsam ja variante ära pöörata ei ole ja äkkpidur veab rongi inertsist edasi. Aga maantee on ju olulisemalt laiem ja roolis on IRW. Bussil on alati tagavararatas kaasas. Viimasel juhul tellib Kristi takso ja jõuab Lennujaama. Aga ooperit Estonias ei saa IRW koos Kristiga lõpuni vaadata. Ja küsimus: mitu korda on Eestis rong külili kraavis olnud? Mitu korda on rongijuhil tekkinud tervisehäire. Mitu korda on rongijuht kõrvaldatud nn. rongiroolist. Kas rongis peab turvavöö… Loe rohkem »
Sedaet, Kristi on isane!
see et kohus seda teemat isegi menetlusse ei võta on haapsalu linnviletsuse tegemata töö 🙂
NO KUST NEID TARKU NII VÕTTA ON, PEALE KARILAIU JA SUKLESE VEEL PAAR JURISTI. NÄE JÄI VÄHEKS 😊
Teeks sama raha eest parem neljarealise Ääsmäelt Haapsallu!
Seda neljarealist ei saa ammugi teha…küll põhjuse leiab, et sellele pidurit tõmmata, aga esialgu võiks neljarealine olla kasvõi Ristini…asi seegi…
Head transpordiühendused on riigi toimimise edu alused, aga meil see arusaam puudub…