Liikluskaamera andmeil suunatakse kõige rohkem autosid kordusülevaatusele Haapsalus, kus sajast autost peavad uuesti ülevaatusele minema 22 autot.
Seevastu Jõhvis tuleb kordusülevaatusele minema vaid seitse autot sajast.
Liikluskaamera andmeil suunatakse kõige rohkem autosid kordusülevaatusele Haapsalus, kus sajast autost peavad uuesti ülevaatusele minema 22 autot.
Seevastu Jõhvis tuleb kordusülevaatusele minema vaid seitse autot sajast.
Miks ma peaks Haapsalus ülevaatust tegema 40€ eest, kui Tallinnas saan 20€-ga.
Korduvaga pole vahet. Vead leitakse üles nii siin, kui seal.
Haapsalust Tallinnasse ja tagasi läheb auto küttekulu ka umbes 20 euri, nii et miks ma peaks Tallinnasse minema autoga ülevaatust tegema, kui saan sama raha eest Haapslaus ka tehtud? Jääb arusaamatuks teie matemaatika.
Kui ma niikuinii nädalas päeva või rohkem äriasjus Tallinnas viibin, siis kelle matemaatika longab?
Seda pisiasja ei olnud ennemalt mainitud äriasjad
Edukad sõidavad ikka tutika või aasta vana top 3 saksa masinaga mitte ei käi siin 9 aasta vanust käru remontimas ja vaidlemas ülevaatajaga ,et auto ikka veel UUS. 😀
Siinkohal sa jälle eksid kulla inimene. Väga paljud tutika masina omanikud ei ole edukad, kaugel sellest. Elupaigaks on üürikorter või magabki oma uues autos ja esmaspäeval jälle üle lahe küprokit seina panema. Vot nii elatakse, aga auto peab vinge olema. Sellepärast kirjutangi, et üle kümne aasta masinad juba liikluses ohtlikuks muutuvad, sest need uute autode omanikud ei suuda hooldust korralikult teha, liisingumaks võtab päris suure tüki ära. Miks mina 9 aastase vana autoga sõidan? Ma ei ole tahtnud vahetada, uuena sai ostetud ja siiani pole mitte midagi viga olnud. Aga ses suhtes on sul õigus, et see vana juba on.… Loe rohkem »
oleks vaja täpsemalt uuringut mis põhjusel auto sai korduva mitte see, et sai korduva see sama hea, et kõik autod mis ei ole punased saavad põhimõtte pärast korduva 😀
juu siis ikka midagi viga oli. Niisama ei saadeta kuskile remontima ju.
Taga numbri tuli ei põle ,Ohtlik viga
see tuli peab ju põlema. Pole raske ennem ülevaatusele minekut seda ise kontrollida. Pahandama peaksite ainult iseenda hooletuse peale.Saan aru, et selline asi teeb meele mõrudaks, aga see on ju elementaarne, et ülevaatuseks tuleb ette valmistuda
Auto vanus ei loe sul võib olla kuu aega vana masin kui sõida sellega 200 000 kilomeerit läbi mine üle vaatusele piduri ketas või klots enam ei pea numbri järgi olen korduval ülevaatusel või mootsa masina elekrtooniline käsipidur ei tööta oled sama moodi.
Piduriklots. Osta endale korralik piduriklots!
Edukas, tore et sul hästi läheb, või kadestad 10a või enama vanusega autosid?
Misasja? Mul on 9 aastat vana masin. Miks ma peaksin kadestama! kümneaastaseid kärusid ah? Kus siin loogika on mees !? Ja jutt käib Saksa autost. Saksa top 3 autost, mitte mingi pilu. Kord ülevaatusel hakkas ametnik tähtsaks minema ja kobises midagi raami kohta, ma ütlesin talle kohe, et tegemisr on Saksa autoga ja sealsed insenerid on kindlasti sada korda targemad kui sina tont. Sellepeale tõmbas tagasi, lõi kulpi ja sain minema sealt urkast.
olid tõesti head ja vastupidavad. Ainult see oli eelmisel sajandil. Praegusel ajal on saksa kuldne kolmik vaid hale vari sellest, mis oli kunagi. Kõik kandevkerega, raami pole.
nii traagiline see nüüd ka ei ole. Te nähtavasti ei oma kuldsest kolmikust mitte midagi. Siis ei tea ka rääkida tegelikult peale linnalegendide mitte midagi selle kohta.
selleks ,et teada, ei pea alati omama. Oma ala spetsialist on kordades rohkem kursis autondusega, kui autoomanik.
Oma ala spetsialist, kõik on spetsialistid ja eksperdid. Statidtika näitab aga jätkuvalt saksa autode edumaad kvaliteedis. “Spetsialistil” võib eksida, aga numbrid ei valeta
ei maksa tõesti uskuda. Küll aga inimesi, kes on aastakümneid tegelenud näiteks Mersu S klassi mudelitega . Neilt saab teada ka, kui võimekad on tänapäeva maasturid. Näiteks GLS ja GL, Q7,Q8 jne. miks neid linnamaasturiteks nimetatakse. Vt. maasturi tähendust ja siis mõtle! See on naljanumber.
Kas Audi või Bemm, kumb osta?
Kümme aastat vana saaniga ei tohiks liikluses osaleda. Muutub juba teistele liiklejatele ohtlikuks ju!!! Poes topivad maski ette küll, et väidetavalt teistest hoolida, aga poe ette sõidab üle kümne aadta vana käruga, hea, et enne poeseina pidama saab
milles edukas oled? Autoasjanduses oled võhik
Võin sellele vastata küll. Ma ei peagi autoasjandusest väga jagama, iga mees jäägu oma liistude juurde. Selleks autoasjanduseks on olemas remonditöökoja õlid ju! Mina viskan neile krabisevat lihtsalt ja nemad hoolitsevad masina eest kus vaja. Lihtne ju. Kui kiirelt teevad viskan nati peale ka, saavad peale rasket päeva vähemalt paar õlut osta. Ära ole kade ja õel! Ole edukas!
Ja kui Haapsalus viid remonti,ei ütle hetkel kuhu,siis maksad ma segane ja saad paraja sitta kätte,meil siin mõned oskavadki ainult raha küsida,rehvivahetus tehakse seal ka 2 tundi.
Nii et edukas loodan et sinulgi tõmmatakse nahk üle kõrvade ja saad muudkui öelda et olen edukas,aga rahakotti paksus kõrvade vahele ei lisa midagi 🙂
Võin sellele vastata küll. Et rahakott üleüldse paksuks saada, siis peab kõrvade vahel ikka midagi olema ka. Niisama ei too sulle seda paksu rahakotti mitte keegi, oota kaua tahad või looda loto peale elupäevade lõpuni. Teiseks peab ikka teadma mille eest sa maksad, vastasel korral jäädki oma rahast ilma. Aga selle jaoks peab ka kõrvade vahel olema natukene. Ja loota, et minul ka halvasti läheks on puhas õelus, mis tuleb teile ringiga tagasi. Ära ole kade ja õel! Ole edukas!
Mina olen Haapsalu ülevaatuspunktidega väga rahul ehkki ülevaatustel käia ei meeldi. Nimelt, isegi kui autol midagi ei kolise, saad üv-punktist teada, mis aasta jooksul on lagunema hakanud. Jah, üv-statistika läheb visuaalselt koledamaks, ent siis parandad leitud vead kuu ajaga ära, näitad tulemuse samas üv-kohas tasuta ette ning jälle aastaks sõiduluba olemas. Kogemus on 20-aastaste sõidukitega suht vähese läbisõidu korral (ei käi autoga iga päev tööl).
Miks sa viid ülevaatusele parandamist vajava auto? Ega see autoremonditöökoda pole ju! Enne ikka autohooldusest läbi ja siis ülevaatusele. Nii toimetab hoolas autoomanik.
Käin alati enne hooldusesse või remonti minekut nimelt Uuemõisas ülevaatuspunktis autot näitamas, siis on hea teeninduse mehi mõnitada, need raiped kipuvad fantaseerima!
tekitad tööd juurde ülevaatajal, muud midagi. Aga egas inimesed sellepeale ei mõtle.
Töö eest makstakse neile palka!
korduvülevaatus on tasuta lisatöö. Soomes on see näiteks maksustatud, et ei tekiks selliseid a la viin oma auto ülevaatusele, las otsivad vead kõik üles. Paljud ei viitsi isegi numbritule pirni kontrollida näiteks ennem, kui ülevaatusele lähevad nagu siin keegi kirjutas. Kujutan ette, et ülevaatajal teeb meele mustaks küll, kui märkab, et klient tema tööd millekski ei pea. Üksteise vastu võiks ikka mõistlikumad olla.
To Ehk: Halloo! Kui ülevaatuspunkt ISE on kehtestanud tasuta kordusülevaatuse võimaluse, siis ju nad on sellega arvestanud. Keegi ei kiusa kedagi vihuti. Igaks juhuks pean ehk lisama (äkki mõni tõesti ei tea), et ülevaatajad ei kuluta hetkegi aega ega energiat su auto remontimisele. Neil pole remondiriistugi! Ja võhikutele kordan igaks juhuks üle: eelülevaatus suvalises töökojas ning päris ülevaatus üv-punktis võivad vabalt anda erineva tulemuse. Põhjus lihtne – ka ülevaataja on inimene ning aspekte, mida ta peab kontrollima, on tohutult palju. Erinevad inimesed märkavad eri asju. Näiteks avastas ametlik ülevaataja firmas, kus olin juba aastaid käinud, et autol ei lülitu tagumine… Loe rohkem »
Sa vanamoodne ei saa ikka pontile pihta! Enne kui ülevaatusele lähed , vaata krt oma auto tuled ennem üle ja et välimiselt oleks ok, klaadid terved ja kummid ok. Siis on ka ülevaatajal parem tuju ja võibolla ei saada su roostes põhjaga käru remonditöökotta.Mida siin õigustada on ma ei saa aru
Tegin katse, kas suudan end arusaadavalt väljendada. Tundub, et ei. Koguni kahes eelnevas kommentaaris kirjutasin selgelt: “enne ülevaatust (mu) autol miskit ei logise ja sõidab hästi”. Mis tähendab, et sõiduk on meeleorganitega hinnates korras, k.a. tuled. ÜV-töötaja muugib niikuinii kõik sõlmed üle, sõltumata sellest, kas olen enne mõnele remonditöökojale maksnud või ei. Lihtsalt maksaksin topelt. Täiesti tehnikavõõral jõukal inimesel on muidugi mugavam lasta teha remonditöökojas eelülevaatus ning kõik osundatud vead kohe parandada. Mina parandan autot tavaliselt ise ja ainult neid vigu, mis on vajalikud üv läbimiseks. Oma esimese kommentaariga väitsin, et see süsteem toimib (väiksemate läbisõitude puhul). Ja ei ole… Loe rohkem »
To jjj: Ei ole mõtet auto ülevaatuse eest 2x maksta. Kirjutasin juba esimeses kommentaaris, et enne ülevaatust autol miskit ei logise ja sõidab hästi. Aga nt. seda, et üks tagaratas pidurdab ettenähtust nõrgemini (kuskil lubatu piiri peal) ise aru ei saa. Häirivat kaldumist proovipidurdusel polnud ei talvel ei suvel. Mõnd kulunud liigendit ilma kanalita kodus otsima ei kipu. Ülevaataja tuvastab selle niikuinii ja ma ei vaidle temaga (kusjuures tean, et mõne mehe väidetavalt lõtkuga auto on teises üv-punktis läbi läinud). Mis veel? Kere roostesus. See on 1:1-le sõltuv konkreetsest hindajast. Et 20+ aastane auto pole alt haljas, tean ise samuti.… Loe rohkem »
Pigem põruvad need tänapäevasemad autod mille koostekvaliteet jätab soovida, üks vana hea 90ndate pill mis on kvaliteetselt ehitatud kestma ning samuti järjepidevalt hooldatud elab need igasugused kiad ,hundaid jms mitmekordselt üle
Sellist masinat pole enam palju alles ju!!
Võib-olla polegi põhjus autodes? Kordusülevaatus on ju ülevaatajate leib.
Kordusülevaatust ei pea ju samasse ülevaatuspunkti tulema näitama? Või peab? Ei pea ju. Nii saab ju välistada teie väite leiva kohta. Pealegi korduvasse saatmine ei toimu ju niisama, pakun välja, et see ikka seaduse järgi põhjendatud on
Korduse peab tegema samas punktis. Kui lähed teise kohta, tehakse ülevaatus nullist ning käid välja terve ülevaatuse raha.
Ei ole ju, sest see on tasuta ja sellega kaasneb lisatöö.
Enamusel siin ju läbiroostetanud saanid, sest raha pole, et korralikku autot osta