Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega.Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
31 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
täpp
5 aastat tagasi
Väljasõidud maandteele on ka nii kitsaks tehtud,et kaks autot korraga pööret küll enam teha ei saa.See tähendab,et kui üks auto tahab hoovi ,sõita siis teine, kes siise tahab sõita peab ootama.
liikleja
5 aastat tagasi
Nüüd lastakse Vikman aselinnapea kohalt lahti. Hiljem saavad Karilaid ja Sukles õigustada, et kõigis probleemides oli see mees süüdi.
Vasja Vase tänavalt
5 aastat tagasi
Kui remonditud tee tuleb 3 meetrit kitsam, siis 800 meetri kohta on see 2400m². Millepärast tulevad mulle kohe Uuemõisa lossi aknad meelde.
Pook
5 aastat tagasi
Vaadake mina keerasin poistega pudelil nipli maha ja tegime mõned lonksud ja mõte hakkas liikuma. Tulevikus on kõigil niikuinii elektriautod, mis on palju väiksemad. Maasturid ja rekkad kaovad ära kuna kaupa hakatakse vedama raudteed pidi. Pole seda laia teed kellegile vaja.
noh
5 aastat tagasi
Merle Mäesalu linnapeaks, siis kõik lollused lõpevad!
Totu
5 aastat tagasi
Olete ikka helbekesed !
Marek
5 aastat tagasi
Ei saa aru, mis kokkuhoiurežiimil linn töötab. Tulevikule justkui üldse ei mõelda. Kuuse tänav kooli juures tehti samamoodi kõnnitee arvelt kitsaks. Kas tõesti muid lahendusi ei nähta? Või ei taheta näha?
Enne kui Haapsalu tänavaid kitsamaks ehitada oleks olnud mõistlik vähemalt ringtee valmis teha.. Aga kahjuks ei käi sõnad mõistlik ja Haapsalu linnavalitsus kokku. Huvitav, kaua see linnakodanike mõnitamine veel kestab?
See pole üksnes linnakodanike mõnitamine. Sealt saabuvad linna kõik. Lisaks kogu Hiiumaa autode voorid praamilt. Ikka väga nadi tulemuse saame. Kõnniteed on nii vägevad, et liiklusmärke oleks sinna vaja😂.
Tahame või me ei taha, aga linn saab areneda ainult kolme suunda: Uuemõisa, Paralepa ja Lihula maantee. Kogu tänane liiklus käib läbi kesklinna. Linnal maa olemas ja esimesena võiks ehitada Suure trummi juurest Randsaluni ümbersõit (ca 1,7 km ) , järgmisena võiks Lepa-Haava ristist teha ühendus Randsaluni ( ca 0,6 km). Mõelge mehed. Kunagi olite valmis Rootsituru purskkaevu teise kohta tõstma, et liikus vanalinnas “parem” oleks. Nüüd ei saa paari teejuppi valmis ehitatud.
Nii kaua kestab, kui Sukles linnapea on. See sõltub eelkõige rahvast endast.
linnakodanik
5 aastat tagasi
Kas tõesti? Tallinna maantee vastab sellega maanteede kvalifikatsioonis kõige madalamale V klassile, mille eeldatav liiklussagedus on kuni 200 autot ööpäevas. Jääb see tänavalõik siis ainult valltutele?
Tee endale ka midagi enne selgeks! Tallinna maantee puhul on tegu riigimaanteede registris põhimaantee nr 9 Ääsmäe – Haapsalu – Rohuküla Haapsalu linna piires oleva maantee pikendusega. Tänu sellele sai ka Haapsalu linn raha selle tänavalõigu rekonstrueerimiseks, mitte pudelikaela tekitamiseks. Kujutate te ka nüüd ette, mis toimuma hakkab. ilmselt selle tänavalõigu ääres elavad inimesed peavad leidma endile ja oma külalistele oma autodele peatumi-parkimisvõimalused. Kui aga veel hakkavad seal toimetama (peatuma) ka operatiivsõidukid (nt prügivedu) siis peaks ka keegi seal liikluskorraldust reguleerima. Elame-näeme….
Aga pöördu siis oma vingumisega tee omaniku, ehk riigi poole ja võta ülejäänud kommentaatorid ka kampa. Silmad hakkavad verd jooksma nii lolle kommentaare lugedes.
Seaduse mõistes on tegemist tänavaga ja projekti koostamisel on ilmselt lähtutud standardist EVS 843 Linnatänavad. Maanteede projekteerimisnormidega pole siin teha midagi (ehk siis nn V klassi maantee)
Ehitusseadustik
§ 92. Terminid
(1) Tee on rajatis, mis on ette nähtud inimeste, sõidukite või loomade liikumiseks või liiklemiseks. Tee osaks loetakse tunnel, sild, viadukt ja muud liiklemiseks kasutatavad ning tee toimimiseks vajalikud rajatised.
(2) Maantee on väljaspool linnu, aleveid ja alevikke paiknev tee sõidukite ja jalakäijate liiklemiseks.
(3) Tänav on linnas, alevis või alevikus paiknev tee.
Miks peaks linna üks peatänav olema kellegi parkla? Lihtsalt laiskusest ei viitsi oma õue sõita?
Riigi Teatajas avaldatud aktid on täitmiseks kohustuslikud, standardid on täitmiseks vabatahtlikud. Arvata võib, et standard kehtestab miinimum teelaiuse. Nii ka projekteeriti. Kas keegi ka mõtles ülegabariidilstele veostele, mis veetakse saartele jne? Tehtud, mõeldud.
Kuule maantee, mida sa nende terminitega nüüd öelda tahtsid? Said aru, et tee on ette nähtud inimeste, loomade ja sõidukite liikumiseks ning linnas paiknevat teed nimetatakse ka tänavaks. Vaata ja uuri edasi, saad ehk teada, milline peaks olema tee alune muldkeha ja mitmes kihis ning kui paksult tuleks ka asfaldikihid paigaldada. Küllap V klassi maantee asfaldikiht 200 autole ööpäevas on oluliselt õhem, kui kuni tuhandele autole mõeldud kiht. Tahame me ikka jälle ühte aasta pärast ära vajuvat tänavalõiku. Ei ole me nii rikkad, et mõne aasta pärast jälle seda tänavat remontima peaks.
Sellepärast, et kui oleks laiem,siis sa oleksid küsida saanud,miks nii lai. Ja nii sirge,et saaksid küsida,miks kõver pole. Ja üleüldse, miks see tee tunnel pole. http://Www.mkm.ee
Saada oma küsimused,märkused,kommentaarid sinna ja avalda pärast koos vastustega
Väljasõidud maandteele on ka nii kitsaks tehtud,et kaks autot korraga pööret küll enam teha ei saa.See tähendab,et kui üks auto tahab hoovi ,sõita siis teine, kes siise tahab sõita peab ootama.
Nüüd lastakse Vikman aselinnapea kohalt lahti. Hiljem saavad Karilaid ja Sukles õigustada, et kõigis probleemides oli see mees süüdi.
Kui remonditud tee tuleb 3 meetrit kitsam, siis 800 meetri kohta on see 2400m². Millepärast tulevad mulle kohe Uuemõisa lossi aknad meelde.
Vaadake mina keerasin poistega pudelil nipli maha ja tegime mõned lonksud ja mõte hakkas liikuma. Tulevikus on kõigil niikuinii elektriautod, mis on palju väiksemad. Maasturid ja rekkad kaovad ära kuna kaupa hakatakse vedama raudteed pidi. Pole seda laia teed kellegile vaja.
Merle Mäesalu linnapeaks, siis kõik lollused lõpevad!
Olete ikka helbekesed !
Ei saa aru, mis kokkuhoiurežiimil linn töötab. Tulevikule justkui üldse ei mõelda. Kuuse tänav kooli juures tehti samamoodi kõnnitee arvelt kitsaks. Kas tõesti muid lahendusi ei nähta? Või ei taheta näha?
mitte kokkuhoid, vaid jalakäija on ka inimene
Enne kui Haapsalu tänavaid kitsamaks ehitada oleks olnud mõistlik vähemalt ringtee valmis teha.. Aga kahjuks ei käi sõnad mõistlik ja Haapsalu linnavalitsus kokku. Huvitav, kaua see linnakodanike mõnitamine veel kestab?
Ümber Haapsalu ei ole võimalik ringteed teha (kui ring on 360 kraadi) küll aga pool ringi (180 kraadi nt. lõunakaar). Lõpuga olen nõus.
Kui on raha saab ka 720. kraadise ringi teha!
aga , unustada ei tohiks , et selliste pelmeenidega , kes teil seal linnaasju juhivad , ei teki need kaared kindlasti ……..
See pole üksnes linnakodanike mõnitamine. Sealt saabuvad linna kõik. Lisaks kogu Hiiumaa autode voorid praamilt. Ikka väga nadi tulemuse saame. Kõnniteed on nii vägevad, et liiklusmärke oleks sinna vaja😂.
Tallinna mnt lisa koormus veel Vormsi praamilt tulevad autod ja kõnniteed on lennuväli, no mida värki
Tahame või me ei taha, aga linn saab areneda ainult kolme suunda: Uuemõisa, Paralepa ja Lihula maantee. Kogu tänane liiklus käib läbi kesklinna. Linnal maa olemas ja esimesena võiks ehitada Suure trummi juurest Randsaluni ümbersõit (ca 1,7 km ) , järgmisena võiks Lepa-Haava ristist teha ühendus Randsaluni ( ca 0,6 km). Mõelge mehed. Kunagi olite valmis Rootsituru purskkaevu teise kohta tõstma, et liikus vanalinnas “parem” oleks. Nüüd ei saa paari teejuppi valmis ehitatud.
Nii kaua kestab, kui Sukles linnapea on. See sõltub eelkõige rahvast endast.
Kas tõesti? Tallinna maantee vastab sellega maanteede kvalifikatsioonis kõige madalamale V klassile, mille eeldatav liiklussagedus on kuni 200 autot ööpäevas. Jääb see tänavalõik siis ainult valltutele?
Tegu on siiski tänavaga, mitte riigimaanteega. See, et selle tänava nimi on Tallinna maantee, ei tee sellest veel maanteed teeehituslikus mõttes.
Mõistad ehk siis ka, et see tee viib linna sisse. Seal ei liikle ometi ju ainult linnakodanikud.
Tee endale ka midagi enne selgeks! Tallinna maantee puhul on tegu riigimaanteede registris põhimaantee nr 9 Ääsmäe – Haapsalu – Rohuküla Haapsalu linna piires oleva maantee pikendusega. Tänu sellele sai ka Haapsalu linn raha selle tänavalõigu rekonstrueerimiseks, mitte pudelikaela tekitamiseks. Kujutate te ka nüüd ette, mis toimuma hakkab. ilmselt selle tänavalõigu ääres elavad inimesed peavad leidma endile ja oma külalistele oma autodele peatumi-parkimisvõimalused. Kui aga veel hakkavad seal toimetama (peatuma) ka operatiivsõidukid (nt prügivedu) siis peaks ka keegi seal liikluskorraldust reguleerima. Elame-näeme….
Operatiivsõidukid on kiirabi, pääste ja politsei.Mõisted selgeks!Avalda oma arvamust
Said aru küll. Operatiivsõidukid ja KA NÄITEKS PRÜGIVEDU. Pole nii raske mõista. Jah, kirjutatud oli teisiti, aga mis siis.
Aga pöördu siis oma vingumisega tee omaniku, ehk riigi poole ja võta ülejäänud kommentaatorid ka kampa. Silmad hakkavad verd jooksma nii lolle kommentaare lugedes.
Nuta hakkab kergem. Vaata sinu arvates kõik vinguvad ja sina oled oma arvamusega ainus õige.😂
Seaduse mõistes on tegemist tänavaga ja projekti koostamisel on ilmselt lähtutud standardist EVS 843 Linnatänavad. Maanteede projekteerimisnormidega pole siin teha midagi (ehk siis nn V klassi maantee)
Ehitusseadustik
§ 92. Terminid
(1) Tee on rajatis, mis on ette nähtud inimeste, sõidukite või loomade liikumiseks või liiklemiseks. Tee osaks loetakse tunnel, sild, viadukt ja muud liiklemiseks kasutatavad ning tee toimimiseks vajalikud rajatised.
(2) Maantee on väljaspool linnu, aleveid ja alevikke paiknev tee sõidukite ja jalakäijate liiklemiseks.
(3) Tänav on linnas, alevis või alevikus paiknev tee.
Miks peaks linna üks peatänav olema kellegi parkla? Lihtsalt laiskusest ei viitsi oma õue sõita?
Riigi Teatajas avaldatud aktid on täitmiseks kohustuslikud, standardid on täitmiseks vabatahtlikud. Arvata võib, et standard kehtestab miinimum teelaiuse. Nii ka projekteeriti. Kas keegi ka mõtles ülegabariidilstele veostele, mis veetakse saartele jne? Tehtud, mõeldud.
Kuule maantee, mida sa nende terminitega nüüd öelda tahtsid? Said aru, et tee on ette nähtud inimeste, loomade ja sõidukite liikumiseks ning linnas paiknevat teed nimetatakse ka tänavaks. Vaata ja uuri edasi, saad ehk teada, milline peaks olema tee alune muldkeha ja mitmes kihis ning kui paksult tuleks ka asfaldikihid paigaldada. Küllap V klassi maantee asfaldikiht 200 autole ööpäevas on oluliselt õhem, kui kuni tuhandele autole mõeldud kiht. Tahame me ikka jälle ühte aasta pärast ära vajuvat tänavalõiku. Ei ole me nii rikkad, et mõne aasta pärast jälle seda tänavat remontima peaks.
Miks kitsam? Ja veel nii palju.?
Sellepärast, et kui oleks laiem,siis sa oleksid küsida saanud,miks nii lai. Ja nii sirge,et saaksid küsida,miks kõver pole. Ja üleüldse, miks see tee tunnel pole. http://Www.mkm.ee
Saada oma küsimused,märkused,kommentaarid sinna ja avalda pärast koos vastustega
Kohe näha kes linnavalitsuse luti otsas istub…
Ära istu siis.