Kuula artiklit, minutit ja sekundit
0:00 / :
Kuvatud 3 pilti, galeriis pilte: 29
Haapsalu sõiduteede olukord on viimase talvega muutunud erakordselt halvaks.
Oma mõju teedele on laastavalt heitlikel talveilmadel, aga ka Tallinna maantee remondil, mille tõttu on suurenenud liikluskoormus tänavatel, mis pole nii suure hulga sõidukite jaoks mõeldud.
Lääne Elu võttis kaasa joonlaua ja käis mõõtmas suuremaid löökauke Jalaka, Raudtee, Tamme, Kuuse, Kase ja Jalaka tänaval. Autojuhid tervitasid ajakirjaniku ja fotograafi tegevust tõstetud pöidla ja repliikidega: „Väga õige! No kõrini on juba.”
Kas kõnniteedelt koristatakse graniit enne või pärast jaanipäeva?
Asi ei seostu löökaukudega, aga ikkagi. Tänu maantee remondile on äärmiselt viletsasse seisu jäänud jalakäiad. Kaubamajast kuni Randsaluni jalgsi kulgemine on ikka vägagi keeruline. Tallinna maantee kõnniteed on muutunud kohati läbimatuks porimülkaks ja Jalaka ning Kase tänavad on tänu puuduvatele kõnniteedele lausa eluohtlikud. Nüüd küsimus- millal raehärrad viimati Haapsalus jalgsi eelpool nimetatud marsruuti läbisid?. Seda ei mäleta nad vist isegi.
Aga Kuuse tänav? seal juu osaliselt kergliiklus tee
Aga Kase tn pole ju kunagi asfaldi olnud. Nõuka aja lõpul oli see kruusatee, siis vahepeal 90-tes seda tasandati teehöövliga ja teostati pindamist. See on umbes nii, et kodus põrandas augud, ja sa paned peale vaibu
Ja jälle kolistab Pärnu Aide autokool oma valge veoautoga mööda Haapsalu lagunevaid tänavaid. Teeb veoautojuhtidele õppesõitu – ikka oma 30 ringi päevas. Iga päev hommikust õhtuni. Nagu linna läbivast transiidist veel vähe oleks. Tänavad lagunevad lausa silmnähtavalt
Olen nõus. Autokoolide üle b kategooria pluss busside (luxexpress) masinad võiks hoooopis mujal harjutada….
Kase tn on ju asfalteerimata tee, pehme pinnas pluss õhuke kiht pinnakatet
Kuidas on võimalik üldse,et üks peatänavatest kaevatakse üles ja siis on pool aastat vaikust ? Kurb, aga see seatemp võib järgmistel valimistel maksta praegusele linnapeale ametikoha. Muidugi juhul, kui opositsioon seda ka tahab,sest inimestel on tõesti kõrini.
unistama ikka hakka kohe , see kiilakas läheb sealt majast välja ainult jalad ees . PS See ei ole ainult minu arvamus
Kui tehniliselt korras olev auto katki läheb siis omavalitsus ehk riik saab maksta remontkulud. Kuna haapsalus on väga palju väliskülalisi ja nemad ei tingi kui auto laguneb viletsate teede pärast. Sama peaks tegema ka kohalik rahvas.
Lisaks ilmale, moodustab kõrvaltänavate üli kehva olukorra Tallinna mnt. remont. Kõik sai alguse sellest, et meie lugupeetud linnavalitsejad ei suutnud analüüsida tekkivat olukorda. Algselt pidi Tallinna mnt. remont algama augustis, algas oktoobris. Algse plaani järgi pidi külmade tulekuks suurem töö tehtud olema ja esimene kõvakate maha pandud. Tööde lõpp oleks jäänud kevadesse. Hetkel oleme olukorras, kus linna tuiksoon on mitmeks kuuks meie liikluskorraldusest väljas. Miks üldse sellist hilist tööde algust aksepteeriti on küsimus?
järgmine talv astume sama reha otsa,see on niimoodi lausa plaanitud.
Kase tänaval pole kunagi asfaldit olnudki, see on pinnatud tee, aastast-aastasse. Aitähh Haapsalu linn kes te suunasite liikluse Kase tänavale, see on totaalselt ära lõhutud. Tolgused, ei oska te mitte asju õigesti ajada ja korraldada.
Kui viie tänava vaatlusel osutus see, tänava ääres olev lohuke kõige sügavamaks siis ju tänavad väga heas korras. Liiklemisel valitakse kiirus vastavalt võimetele ja teeoludele!