Haapsalu Swedbanki kliente pahandavad kaootilised järjekorrad

Kuula artiklit, minutit ja sekundit
0:00 / :

Sotsiaalmeedias kurdavad Swedbanki kliendid, et Haapsalu esinduses on kaootilised järjekorrad – rahvast on palju ja järjekorraautomaat puudub.

Kirjelduste järgi kutsus suusõnaliselt teller järgmist klienti. „Siis ei teadnud keegi, kes on järgmine, sest rahvast oli väga palju,” kirjeldas olukorda kohalviibinu sotsiaalmeedias. „ Sain omad asjad korda, aga kontoris küll mingit korda ei ole. Suur saal, kust peaksin teadma, kes on enne mind või peale mind.”

Swedbanki Haapsalu kontori juht Katrin Meriloo ütleb, et nd on pangas lähtunud põhimõttest, et leiavad igale kontorile sõltuvalt klientide hulgast sobiva lahenduse. „Mõned meie kontoris on järjekorramasinad endiselt kasutuses, kuid kontorites, kus kliendivoog on väiksem, järjekorramasinaid ei ole ning kliente võtavad vastu kliendinõustajad ise. Usume, et personaalne teenindus aitab luua kliendiga parema kontakti. Samuti saab administraator kliendi suunata teenindaja juurde, kellel on parim kompetents tema küsimusele vastama. Viimasel ajal on paraku kontorites pikemad järjekorrad, mille põhjuseks on enamasti suvine puhkuste periood. Vabandame klientide ees, kes on pidanud kontoris tavapärasest kauem ootama,” ütles  Meriloo.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
8 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
no ei ole kohustust
6 aastat tagasi

teenida raha rootslastele. Pangale, kes soovib üldse sularaha käibest kaotamist. Ja koorib kliendilt iga liigutuse pealt nn. teenustasu. Aga jõudu Teile, Teie hädades. Peavalu vastu on ikka parim ravim giljotiin (apteegis ei müüda)!

Kodanik
6 aastat tagasi

Seb pangas sind keegi enne ei teeninda, kui oled numbri võtnud. Vahet pole kas on veel peale sinu mõni klient pangas või ei.

juss
6 aastat tagasi
Reply to  Kodanik

Nupule vajutada on jube keeruline jah!

targutus
6 aastat tagasi
Reply to  juss

Keeruline ehk ei ole, aga millisele nupule Sa vajutada soovitad? Suvalisele? Sellest paraku järjekorrad ei muutu, vot nii.

Vello
6 aastat tagasi

Olen ka Swdedi klient ja mind hämmastas see segadus,kus keegi ei teadnud kuhu ja millal minna.Läksin minema lihtsalt,sest lõunapausid on lühikesed.

Sularaha Pooldaja
6 aastat tagasi

Svedpangalt töötamisluba ära võtta. Las teevad oma töötajatest järjekordi.

kliendile
6 aastat tagasi

Vabandust – ja probleem lahendatud. Probleemi enam ei ole.

uskmatu-toomas
6 aastat tagasi
Reply to  kliendile

Kulude kokkuhoiu huvides visati välja järjekorra registraatori aparaat.Seda parema ja kvalitatiivsema teeninduse huvides.
Kõlab nagu küüniliselt ?