Keraamik Liisu Arro alustab Fundwise’i kampaaniat portselannõude seeriatootmise rahastamiseks

Andrus Karnau

andrus.karnau@le.ee

Liisu Arro_2foto_Laura Strandberg

Liisu Arro. LAURA STEINBERG

Tarbekunstnik Liisu Arro alustab Fundwise’i kampaaniat, et tuua turule esimene portselannõude seeriatootmise kollektsioon. Fundwise’i kampaania eesmärgiks on leida investorid, kelle osalusel koguda 36 995–92 412 eurot, millest rahastatakse Arro Keraamika brändi all esimene partii.

Rohkem kui 14 aastat tarbekunsti ja originaalloominguga tegelenud Liisu Arro usub, et Eestis on tarbekeraamika vallas kasutamata potentsiaali: “Eesti on oma portselannõude ekspordi käibelt põhjanaabrist Soomest peaaegu kümme korda tagasihoidlikum, kuid olen veendunud, et meie teadmised ja kogemused on sama head. Arro Keraamika toodangu eesmärgiks on pakkuda erilist ja kvaliteetset portselanserviisi igapäevaseks kasutamiseks; esialgu Eestis, kuid üsna pea ka mitmes Euroopa suurriigis,” räägib kunstnik Arro Keraamika tulevikuplaanidest.

Fundwise’i rahastuse toel loodetakse toota esimene tiraaž 14-osalisest portselanserviisist. Esimene partii on inspireeritud Liisu Arro 2014. aastal toimunud näitusest “Talveöö unenägu”, kus kesksel kohal on eksootilised ja muinasjutulised linnud. Portselanserviiside visandamine ja kujundamine toimus Eestis, kuid tootmine on planeeritud Portugali väärikasse Vista Alegre tehasesse, millel on portselannõude tootmisel pikaajaline kogemus. Tehase toodang on jõudnud mitme Euroopa kuningakoja kasutusse, sealhulgas valitseva Briti monarhi Elizabeth II lõunalauale.
 
Arro sõnul on Arro Keraamika brändi tugevuseks ja ärieeliseks tugevad perekondlikud traditsioonid ja võimalus jutustada lugu kolmest kunstnike põlvkonnast: lisaks Liisu Arro loomingule on tulevikus plaanis ka tarbekunstniku vanemate, kunstnike Epp Maria Kokamägi ja Jaak Arro ning vanavanemate Imbi Lind ja Luulik Kokamägi loomingu kasutamine järgmistes tooteseeriates.

Eilsest on kõigil võimalik panustada Arro Keraamika lansseerimisse Fundwise’i platvormil – iga investeering annab ka osaluse ettevõttes. Kampaania kestab septembri keskpaigani.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments