Täna kella poole kolme paiku jäi Keila-Haapsalu maanteel Kuijõe-Mõisa silla lähistel tagurdavale traktorile ette sõiduauto BMW ning vaid õnnekombel pääses auto täielikust lömastamisest.
“Me ju andsime signaali, kas ta siis üldse ei kuule või,” selgitasid vene keelt kõnelevad autosõitjad sündmuskohale rutanud sillaehitajatele.
“Ma tõesti ei kuulnud, et signaali oleks antud,” lausus traktorist ja lisas, et kohe, kui ta tundis tagurdamisel takistust, vajutanud ta pidurile.
Traktorist ütles, et pidi traktori haakes olnud silokoguja Paldiskisse viima. Sillaehitustsooni jõudes arvanud ta, et ega ta nii suure haagisega üle ajutise silla pääse ning hakanud traktorit ümber pööramiseks lähima mahasõiduni tagurdama. Et kohe tema sabas oli peatunud BMW, seda ta polevat märganud. BMW olnud sõitnud nii lähedale, et olnud traktori tahavaatepeegli vaateväljast silokoguja taha varjunud.
Autojuht oli sündmiskohal veendunud, et plekimõlkimises on süüdi traktorist. “Nüüd peab ta meile uue auto ostma,” lisas autojuhi reisikaaslane.
“Suurtest asjadest tuleb eemale hoida,” arutasid sillaehitajad, olles üllatunud, et miks sõiduauto juht, kui ta märkas, et traktor tagurdab, oma autoga tagurdades eest ära ei sõitnud. Ja miks ta üleüldse nii lähedale sõitis, pikivahet ei hoidnud.
Selleks ajaks, kui Lääne Elu sündmuskohalt lahkus, polnud traktorist ja autosõitjad veel kokkuleppele jõudnud, kes õnnetuses süüdi oli ning kuidas autolappimise kulud jagatakse.
Haapsalu politsei patrulltalituse juht Tarmo Tomson ütles,veidi enne kella viit, et politsei sündmuskohal ei käinud. “Keegi viga ju ei saanud ning ilmselt jõudsid osapooled omavahel kokkuleppele, kes süüdi oli,” ütles Tomson.
Hiljem selgus, et politsei pidi ikkagi avariipaigale minema. “Osapooled ei suutnud omavahel kokkuleppele jõuda,” selgitas Tarmo Tomson kella poole kaheksa paiku õhtul.
Politseinikud selgitanud sündmuskohal välja, et plekimõlkimise süü jääb ikkagi traktoristi kanda.
“Edasi tegeleb juba kindlustus,” lausus Tomson.
Kindlustusfirma If soovitused:
Pärast õnnetust tuleks paberil fikseerida:
• õnnetuse toimumise asukoht võimalikult täpselt koos aadressiga
• joonis autode paiknemisest
• mõlema juhi selgitused õnnetuse toimumisest
• sõidukite vigastused
• autojuhtide andmed ning nende allkirjad
• õnnetuse põhjustanud juhi süü tunnistamine koos allkirjaga
.. on vaja nii suurele, niii peesse sõita??!! Kuda kurat see traktorijuht teda seal taga siis nägema pidi, kui ise peitust mängib?? ja taas bemmipann :S
Kas koolis nö pikivahest miskit pole räägitud? piltide järgi tundub küll ise süüdi olema
See vana bmw pann maksab heal juhul 300-500€.
Kahju, et ise ennem ei teadnud, kuidas omast vanast romust kasulikumalt oleks lahti saanud.
Sõitsin romulasse ja sain soti, aga oleks mõnele haagise taha peitu pugenud, siis 500€
Reeglina jääb tagurdaja alati süüdi!
ka, et sellise parsa müük ei lähe hästi ja sel viisil oli võimalus uuem auto või vähemalt kopsakad kahjunõue esitada!
selge, nüüd tean ka mil viisil uus auto saada …………
lihtne ju!
vaadates bemmi kahjustusi, on sellele peale sõidetud haagise rattaga(kast on nii kõrgel,et isegi katust pole kriipinud).
seega lootsid bemmi-tiblad lihtviisil maamehelt uue bemmi raha saada.