Oktoobri keskpaigast remondiks suletud Haapsalu fooriga ristmik avatakse liikluseks 16. jaanuaril, otsustati tänasel nõupidamisel.
Haapsalu aselinnapea Peeter Vikmani sõnul pannakse valgusfoorid paari päeva pärast tööle, kuid liiklejad lastakse ristmikule nagu ka varem lubatud, järgmise nädala reedest. „Siis ootame kevadet,” lisas aselinnapea.
Vikmani sõnul jääb kevadesse ristmikul teise asfaldikihi paigaldus ja samuti haljastustööd. Esimese asfaldikihi sai ristmik detsembri keskel.
Haapsalu olulisima ristmiku ehitus algas 16. oktoobril. Ristmiku projekteerimine, järelevalve ja ehitus läheb maksma 645 270 eurot, millest 540 227 on riigi raha.
rahaeraldus oli sihtotstarbeline: Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla maantee Haapsalu linnale kuuluva trassiosa rekonstrueerimiseks. Kindlasti oleks vanalinna tänavad vajanud seda raha rohkem, aga….
Hea teada, kuid minu arust on ka kõnealusel trassil Haapsalu linna piires tunduvalt probleemsemaid kohti kui see ristmik. Või pole? Lõpuks kukkus välja asendus- mitte arendustegevus.
Väga ki
hvt
Suhteliselt korras asi tehti korda. Milles point? Haapsalus on kümneid ja kümneid tänavaid, mis vajaksid lappimist. Kas see on ka linnapea töövõit? Artikuleeritud kommentaari temalt oleks naiivne loota. Tuletame meelde, et hakatuseks planeeriti sinna ringristmik kui ainuvõimalikku lahendust. Kõiki, kes julgesid selles kahelda, nimetati lollideks ja vaenlasteks. Ilmselt on Suklesel vaenlaste nimed kuskil märkmikus kirjas.
samad sõnad, raudselt polnud see linna kõige probleemsem objekt
Point lihtne kulla Madis – meie linnaviletsusel on esiteks suht kama neist tänavatest kuniks peatänav ja pääs framaareni vähegi liigeldav, seetõttu pole nad ka võimelised raha leidma. See lv kangelaslik töövõit käib riigi eraldatud raha eest, millel oli kindel sihtotstarve – linna läbiva riigimaantee osa renoveerimine, lv-l oli otsustusõigus kus ja mida teha vaid selle trassi piires.
Riik eraldas raha 2014. aastal ja see raha tuli ka 2014. ära kulutada, muidu oleks pidanud riigile tagasi maksma ja poleks saanud midagi ehitada.
Osade tööde edasi lükkamise tõttu ei tohiks kogu sulgemise periood päevagi pikeneda. Seega kevadel ei tohiks mingit sulgemist olla.Tehku öösel kui vaja, või teinud nüüd varem lahti
Täitsa süüdimatu jutt “Siis ootame kevadet” ! Suured mehed, kuid esmakordselt tõdesid, et meie kliimas on ka talv.
Mind huvitab see osa, mis pildil näha. Et kas sinna pannakse asfalt maha või täidetakse mullaga?
Kui 1 märtsin valimisi ei toimuks siis oleks see remont veel aastate taga ja tehakse ilmselt suvel 1 juunist 1 septembrini 🙂
Huvitav, kas ka siis, kui 1.märtsil valimisi ei toimuks, oleks linnavalitsuse kavalpead tulnud geniaalsele mõttele, et parim aeg asfalteerimistöödega alustamiseks on hilissügis ning teeremondi kõrgaeg talv.
Suur hulk Haapsalu tänavaid on katastroofilises olukorras ning vajaksid kiiret remonti. Ja ärgem rääkigem vaid sõiduteedest. Tähelepanu vajavad eelkõige kõnniteed, sest väikeses kuurortlinnas tuleb eelistada jalakäijaid.
Ka mina olen seda meelt, et hr Vikmanil ei ole pädev teedeehituse alal ja ka tema nõunikud on samasugused. Mäletan selgesti, kui ta ütles välja sure hurraaga, et ristmik saab valmis 15. jaanuariks. Panin selle tähtaja kahtluse alla ja tõin ka välja ühe takistuse, et ilmselt ei oska ta ette näha saabuvat aastaaega – talve. Ja mis siis toimus, sattusin vaidlusesse mingite Vikmani ideoloogia kaitsjatega ja paluti sõna otseses mõttes möla lõpetada. Mulle taheti selgeks teha, et teedeehituse tehnoloogia on niivõrd muutunud, et asfalti tehakse ja pannakse maha juba ammu ka talvel. Kahtlesin kas olin midagi maha maganud. Ristmiku ehitus… Loe rohkem »
nad sahkerdada ju oskavad rahva rahaga, rahva silme all ja ei kannatanud oodata kevadeni……..