Lyoness, mis on ühteaegu nii ostukogukond kui ka lojaalsusprogramm, on Eestis kanda kinnitanud, kirjutab Postimees.
Lyonessi süsteem toimib mitmeti – tegu on kliendikaardisüsteemiga, mis annab klientidele ostude eest punkte ja osa ostusummast tagasi. Samal ajal ergutab see süsteem eelistama kauplusi, kus kehtib Lyonessi kliendikaart.
Lyoness Eesti tegevjuhi Ott Neeme sõnul oli Lyonessi Eestis tegutsevate partnerettevõtete 2014 esimese poolaasta käibekasv tänu nende programmile 12-15 protsenti.
Tarbijakaitseametile teadaolevalt pakub Lyoness ka muid programme – näiteks äri alustamise skeemiga liitumise võimalust.
Eesti tarbijakaitseamet pole nende skeemide osas veel teinud otsust, kas tegemist on või ei ole püramiidiskeemiga, kuid näiteks Austraalias kaebas kohalik tarbijakaitse Lyonessi püramiidiskeemi eest kohtusse.