Kuigi Rootsist ostetud aurupaat pidi Haapsallu jõudma 1. augustil, toodi alus treileril Veskiviigi sadamasse eile.
Haapsalu linnavalitsuse avalike suhete spetsialisti Tõnu Parbuse sõnul allkirjastati üleandmisakt reedel, 1. augustil. „Vana meremeeste ebausk on, et reedel paati vette ei tõsteta,” ütles Verlin reedel Lääne Elule.
Juuni alguses Rootsist Eestisse toodud aurupaat tegi Rakveres Priit Verlini osaühingus Loorber läbi värskenduskuuri.
Kalli Mari kapten on Raivo Õiglas, sama mees, kelle hooldada on tavaliselt olnud Haapsalu–Noarootsi jäätee. „Katla kütmiseks on puud olemas,” ütles Õiglas eile Lääne Elule. „Täna õhtul tahaks veel proovisõidu teha.”
Haapsalu kuursaali juures asuva paadikai juurde on ehitatud 7,3 meetri pikkusele aurupaadile sildumiskoht. Kapten Õiglase sõnul sinna paadiga paraku juurde ei pääse. Meri on liiga madal. „Esialgu jääme Veskiviigi kai äärde,” lausus Raivo Õiglas.
Aurulaev, mis Rootsis kandis nime Stjärn, teenis umbes 500 kilomeetrit Stockholmist põhja pool asuva Nordingrå rahvast 20 aastat. Aurulaeva kere on 1955. aastast ja mootor on valmistatud 1985 Rootsis.
Fotod: Arvo Tarmula
sellel vennal kapteni paberid on, kui siis väikelaeva juhi, nii, et nimetame asju õigete nimedega
Tjah, paat on kaunis väike küll selle summa kohta. A no vähemalt on Haapsalus üks päris veesõidu alus juures, mis linna huvitavamaks teeb.
Edaspidi tuleks tuua käredamaid pille lisaks, ja teha üks korralik aurulaevaselts.
See, et sellise süvisega paat Promenaadile silduda ei saa tehti Suklesele selgeks “vanade merekarude” poolt juba ammugi. Aga kus sa, vanake on nii tark ja jättis seesugused väljaütlemised lollide pärusmaaks.
Käisin lähemalt kaemas, äärmiselt kehva kvaliteediga ja kiirustades tehtud töö!
Kes ja palju siit plekki tasku pistis, võiks mingid instantsid välja selgitada, ilmselgelt üle paari tuhande euri renoveerimiseks sisse pandud pole.Selliste rahade eest säänte raibe siia tuua on ikka äärmine häbematus! 60-70th euriga saaks ikka väga kauni isendi.
Kallikene, see asi maksiski ju 75 000, kui rmaskud maha arvata.
Kapteni koha konkursil oli oluline inglise keele oskus. Neil päevil saadan mikriga tgelase usutlema kogu laeva ja edasise tegevuse kohta küitlema kaptenit inglise keeles (ilma tõlgita). Kogu vestluse kulgu saate hiljem kuulda.
Haapsalu kuursaali juures asuva paadikai juurde on ehitatud 7,3 meetri pikkusele aurupaadile sildumiskoht. Kapten Õiglase sõnul sinna paadiga paraku juurde ei pääse. Meri on liiga madal.
Huvitav ,et see alles peale sildumiskoha ehitamist selgus, et meri liiga madal on. Kas kunagi keegi vastutuse ka võtab? Vahet tegelikult pole küll maksumaksja kõik kinni taob.
Mul mees taob kõik kinni!