Swedbanki Haapsalu kontor. Foto: Arvo Tarmula.
Swedbanki jaepanganduse tegevdirektor Ulla Ilisson vabandas panga Lääne-Eesti regiooni direktori Egon Jekabsoni eelmise nädala sõnavõtu pärast.
"Vabandame vale mulje pärast, mis seoses sularahateenuste muutusega Haapsalu kontoris Läänemaa inimestele ja Eesti avalikkusele laiemalt on jäänud. Suhtluses pole oluline mitte see, mida soovid öelda, vaid see, kuidas sind mõistetakse. Antud loo puhul väljendas Swedbanki esindaja end mõneti valesti ja palume selle pärast vabandust," ütles Ilisson.
Ilissoni sõnul on neil sularahaga seotud töökorralduse muutustest eelnevalt juttu ka linnavõimu esindajatega. "95% Swedbanki Haapsalu klientidest, sealhulgast pensionäridest, teeb sularahatehinguid automaatide vahendusel," selgitas Ilisson.
Ilissoni sõnul on põhjus, miks kontor sularahavabaks muutub see, et viimastel aastatel kontoreid külastavate klientide arv mitu korda kahanenud ning üha enam tehakse pangatoiminguid interneti- või mobiilipangas ning pangaautomaatide vahendusel.
Aprillis tegi sularaha sissemakse Haapsalu kontoris telleri juures 18 inimest, samal ajal tegi seda sissemakseautomaadis 3664 inimest. Valuutavahetustehinguid tehti Haapsalus aprillis 118.
"Mõistame, et nende inimeste jaoks, kes sularahaga siiski kontoris toimetama on harjunud, on tegu muutusega, mis vajab kohanemist. Selleks võtamegi sagedaste sularahatehingute tegijatega Haapsalus eraldi ühendust ja aitame leida alternatiivsed võimalused, kuidas pangaasjad aetud saaksid," ütles Ilisson.
Loodame,et see ei lõpe taaskord osade tellerite koondamisega.Ja et põhjenduseks ei tooda ,et tööd ei ole….
TEAME!Aga ikka räägime teisiti…
Räägime küll, aga kirjutama peab ikka nii nagu ÕS ütleb.