OÜ Klimberg Autokool omanik ja sõiduõpetaja Koit Klimberg on Haapsalu Jaama tänava ringristmiku poolt.
Klimbergi sõnul oleks ringristmik selgem ja sujuvam, ei peaks niisama tühja ootama.
Praegune ristmik on Klimbergi sõnul ehituslikult ebamäärane, ei ole proportsioonis.
Klimberg on korduvalt sattunud olukorda, mil linna poolt tulevad autod sõidavad vastasuunavööndis.
„Kunagi võis ta ju hea olla, aga on ajale jalgu jäänud,” ütles Klimberg ritmiku kohta.
Ristmik tekitab segadust ka näiteks õhtuti või ka mõnel muul ajal, kui foor ei tööta. „Siis keegi märke ei vaata,” sõnas Klimberg.
Ka ütles Klimberg, et foori kadumisel ta sõiduõpilastega kuhugi teise linna foori õppima sõitma ei pea. „Foor on kõige lihtsam asi. Kui on punane, siis sõita ei tohi. Kui on roheline, siis tohib,” ütles Klimberg.
Haapsalu linn sai valitsuselt üle poole miljoni euro, et ümber ehitada Jaama ja Posti tänava — Lihula ja Tallinna maantee ristmik ning projekteerida Tallinna maantee rekonstrueerimine Uuemõisast alates.
Klimbergi sõnul oleks ringristmik selgem ja sujuvam, ei peaks niisama tühja ootama.
WTF. suur jänkistan suudab ilma ringteedeta hakkama saada (valdavalt), samuti on STOP märk ennem kui kohtad anna teed märki, falgusfoori tsüklid on märgatavalt pikemad kui siis (kus tihti lõpeb roheline enne kui liikuma saad), Kuhu pagan siin riigis kõigil nii kiire on eriti kui siinsed vahemaad on olematud.
juhtunud,et foorituli jääb kah vaatamata…!
kas autokooli öpetaja, siis söidab ise ka sellise suhtumisega, et märke ei vaata 🙂
kas autokooli öpetaja, siis söidab ise ka sellise suhtumisega, et märke ei vaata 🙂
klimberg vaata ja arenda ennast 🙂 siis ärge pange foore öhtuti vilkuma kollast vaid kasutage fotosilma, mis ise reguleerib liiklust ja pole niisama istumist ristmikul. te olete seal kolkas mandunud ja ei suuda ringristmikust kaugemale möelda!
tamme-tln.mnt – sinna on vaja ringristmik. kesklinnas pidi olema foor- las klimbergi-fixumi noored 6petavad ristmikud fooriga selgeks.
olen bemmi ja rekkamees aga fooriga ristmik on köige parem lahendus.
oli see Hiiumaa voor nii pikk,et võimatu üle tee saada.Oleksin ootama jäänudki,kui üks bussijuht oli viisakas ja peatus.
Seda milline ristmik sinn asobib peaks määrama ikka selle järgi kuidas lahendus sobib liiklusintensiivsusega. Seda nii erinevates suundades kui ka jalakäijate osas. Ära peaksid mahtuma mõlemad. Ringristmik tagab sujuva liikluse siis kui ei ole domineerivat liiklusvoolu, s.t. kõikidest suundadest sõidetakse ligikaudu võrdselt. Minu küsimus ringristmikuga lahenduse korral on, et palju hakkavad liiklust pidurdama jalakäijaid üle tee laskvad autod. Üle oleva pildi järgi sulgeb juba suurem üksik auto, peatudes ülekäiguraja ees, ringi. Tipptunnil keeruline olukord. Kui ülekäigurada kaugemale viia kas see sobib jalakäijate liikumisega. Poed iga nurga peal. Sundida saab ju ka ringi minema aga kas see on jällegi mõistlik.
Soomes on jalakäijad viidud sellistel ristmikel tunnelitesse. Kõige ohutum viis.
Uskumatu, kui palju teepinda need ohutussaared enda alla võtavad. Rekkad peavad küll kummist olema, et kurve välja võtta.
Kui mõeldud plaanid teoks saavad, siis Hiiumaale sõitjad peavad hakkama Uuemõisa – Haapsalu lõigul läbima 6 ringristmiku. Kas pole liiast? Kas teil seal pea ringi käima ei hakka?