Päästeamet peab suvist purjusujumise vastast kampaaniat senistest veeohutuskampaaniatest märgatavuse poolest kõige edukamaks, sest see ei jäänud konkreetses sihtrühmas pea kellelgi tähelepanuta.
“Kampaania märgatavus oli nii kogu elanikkonna kui kampaania esmases sihtrühmas 97 protsenti, mis on viimase nelja aasta kõrgeim tase,” ütles BNSile päästeameti kommunikatsiooniameti peaspetsialist Ulla Kaur.
Purjusujumise vastast kampaaniat märkas umbes 946 000 15-74-aastast Eesti elanikku. Hetkeseisuga on tänavu uppunud 44 inimest, kellest vaid kaks kuulusid kampaania esmasesse sihtrühma.
“Alkoholijoobes vette minek on endiselt probleem, kuid sellel aastal on uppunud pigem meesterahvad, kel vanust üle 50 eluaasta,” lausus Kaur.
Kampaaniavideot saab vaadata siit.
… Avandi-nimeline jäi kuu tagasi purjus autoroolis vahele. Kas nimekaim ??