Alates maikuust hakkab Läänemaa tarbijaid nõustama linnavalitsuse juriidilise osakonna spetsialist Maret Zeemann.
Tarbijakaitseamet ja Haapsalu linnavalitsus sõlmisid koostööleppe, mille alusel hakkab edaspidi Läänemaa tarbijaid nõustama ja vastuvõtte korraldama Haapsalu linnavalitsus ja sealne ametnik, teatas tarbijakaitseameti avalike suhete juht Hanna Turetski.
Siiani nõustas Läänemaa tarbijaid Rein Schneider esmaspäeviti aadressil Lahe 8a.
Linnavalitsuse juriidilise osakonna spetsialist Maret Zeemann hakkab tarbijakaitset vajavaid Läänemaa inimesi nõustama kaks korda kuus Haapsalu linnavalitsuses. Maikuu vastuvõtud on 6. ja 20. kuupäeval kella 10–16.
Lisaks vastuvõttudele saavad inimesed tarbijakaitseametilt abi küsida telefoni teel. Nõuandetelefonile 1330 või 620 1707) saab helistada igal tööpäeval kella 8–16.30. Samuti vastab amet tarbijate kirjalikele pöördumistele – kirjutada saab e-posti aadressil info@tarbijakaitseamet.ee, postiaadressil Rahukohtu 2, Tallinn 10130 või Facebooki vahendusel.
Tarbijakaitseameti poole peaks pöörduma, kui:
· tarbijal on kauplejaga tekkinud vaidlus, kuid ta ei tea oma õigusi ega seda, kuidas edasi tegutseda;
· tarbija on juba kauplejale kirjaliku kaebuse esitanud, kuid ei saa kauplejalt 15 päeva jooksul vastust;
· tarbija on juba kauplejale kirjaliku kaebuse esitanud ja ka vastuse saanud, kuid vastuses pakutud lahendus pole talle vastuvõetav.
Rohkem infot tarbija õiguste ja kohustuste kohta leiab tarbijakaitseameti veebilehelt.