Tarbijakaitseamet võtab Haapsalus vastu varasema kahe korra asemel ühe korra nädalas.
Muutus on seotud ameti üldise töökorralduse muutumisega tänavu sügisel. Nimelt jagas tarbijakaitseamet Eesti neljaks regiooniks: Põhja regioon keskusega Tallinnas, Kirde regioon keskusega Jõhvis, Lõuna regioon keskusega Tartus ja Lääne regioon keskusega Pärnus, mille alla kuulub ka Läänemaa.
“Sai vaadatud, palju reaalselt kohapeal käis inimesi – ei käinud nii palju,” ütles tarbijakaitseameti avalike suhete juht Hanna Turetski-Toomik. “Oluline on see, et piirkonna inimesed oleksid nõustatud ja koht füüsiliselt ei oma tähendust.”
“Vahetult enne muudatusi, kui Haapsalus oli kaheksa päeva kuus vastuvõtt, siis nende päevade jooksul käis kokku 5 kuni 7 inimest – alla ühe inimese päevas,” selgitas Turetski-Toomik.
Teisi suuremaid muudatusi uus töökorraldus tarbija jaoks kaasa ei too. Turetski-Toomiku sõnul tähendab neljaks regiooniks jaotumine pigem muutust tarbijakaitseameti töötajatele, kes on nüüd tunduvalt mobiilsemad ja peavad rohkem ringi käima.
Läänemaa ringkonnaga tegeleb tarbijakaitsest üks inimene, Rein Schneider.
Vastuvõtt ja nõustamine toimuvad esmaspäeviti kell 10–16 aadressil Lahe 8a.