Laupäeval võistlesid Eesti rallisõitjad Piirsalu rahvarallil, mis oli Eesti autospordiliidu karikasarja teine etapp. Võistlust alustas 73 ekipaaži ja lõpetas 60. Seitsmest Läänemaa ekipaažist võitis oma võistlusklassi üks.
Finišilippu õnnestus näha kuuel Läänemaa paaril, sest tehniliste probleemide tõttu pidi pärast kuuendat katset katkestama hea alguse teinud Marko Kukuškin/Rutmar Raidma, kes esindasid Läänemaad 2WD-S klassis.
4WD klassis olime esindatud kahe ekipaažiga kellest Argo Aednurm/Tanel Gehrke saavutasid üldarvestuse 13. ja oma klassi 10. koha ning Kaido Saul/Jagnar Jaaska, kes olid üldarvestuse 23. ja oma klassi 11.
Noorte klassis olime esindatud noorte vendade Jonar Ilves/Stern Ilves ekipaažiga kes asusid võistlustulle Moskvitšiga kiirete Hondade ja muude markide vastu. Aasta alguses oli Stern lubanud vennale,et sõidavad ühe ralli ka noorteklassis, kus roolis Jonar. Ülejäänutel võistlustel on plaanis startida jälle SU klassis. Nende tulemuseks jäi üldarvestuse 56. ja oma klassi 8. koht.
Kõige rohkem oli läänlasi stardis SU klassis – kolm. Oma uuel autol tegi esimese rallistardi peaaegu aasta vahet pidanud Kalle Kruusma/Tajo Truuver. Kokku saime 12 katse pealt kuus katsevõitu ja kindla võidu paraja edumaaga teise koha ees. Oli ka ärevaid hetki, kui esimese ringi teisel katsel purunes rehv ja peale teist ringi hooldusse sisenedes avastasime, et generaator ei lae. Tänu kaasvõistlejatele ja abilistele õnnestus auto ikkagi hoolduses töökorda seada ja mindi kolmadale ringile. Üldarvestuses oli Kruusma/Truuver 30. Sander Ilves/Tõnis Avila olid oma klassi neljandad ja üldarvestuse 49. Neil läks esimese katse viimasel ringil üks kurv pikaks ja said kergelt puuga kokku, aga õnneks ei midagi tõsist, mis oleks sundinud sõidu pooleli jätma. Madis Kruusma/Tavor Tani tulid oma klassi kuuendaks ja üldarvestuse 54. Nemadki elasid ralli viimasel katsel ühe ehmatuse, kui sisenesid liiga optimistlikult ühte kurvi, mis aga oli rööpas ning sealt viskas auto välja ja alla kraavi. Õnneks said mehed auto sealt välja ja võistlus lõpetati.
Võistlusrada oli ülesehituselt kiire ja tehniline, osati oli päris sportralli moodi juba. Katsed olid suuremalt jaolt tuttavad varasemate aastatega aga sisse oli viidud palju muudatusi, mis tegi asja huvitavamaks. Slaalomikatse oli viidud asfaldilt kruusale ning sisse viidud ka mõned kurvid slaalomiosa vahele, mis tekitas ka rohkem adrenaliini.
Sellel aastal on tänu toetajate abile olnud kõigil kolmel rahvarallil auhinnalauad rikkalikud. Korraldajaid tuleb kiita ka toreda kiire ja tormilise võistluse eest.
Läänlased asuvad võistlustulle rahvasprindi sarjas juba tuleval laupäeval 25-l augustil Kehala paarisrajal.