Avakülg » Pealugu, Uudised » Parvlaev Regula vuntsiti üles

Parvlaev Regula vuntsiti üles (2)

Parvlaev Regula, mille TS Laevad ostis Saaremaa Laevakompaniilt varulaevaks, läbis põhjaliku uuenduskuuri.

Laev on viimaseid päevi Balti laevaremonditehase dokis ning läheb veel korraks Paljassaarde, kus veel üht-teist sätitakse, ütles ettevõtte juhatuse esimees Kaido Padar Hiiu Lehele.

Laev on juba värvitud OÜ TS Laevade värvidesse ning 21. juuni õhtuks loodetakse kõik valmis saada. Padar ütles, et tööde maksumust ettevõte ei avalikusta, kuid tegu oli plaanipäraste töödega, mille käigus uuendati ka Regula klassi.

Padar selgitas, et kõikidel laevadel tuleb iga viie aasta tagant klassi uuendada. See tähendab, et klassifikatsiooniühing teeb süvakontrolli laeva kõikide mehhanismide, seadmete, korpuse jms kohta. Kui kontroll läbitakse, väljastatakse uuendatud klassitunnistus.

Tavapäraselt tehakse enne klassi uuendamist laevale remont ja nii kutsutaksegi seda klassitaastusremondiks.

Regula klass on RINA ehk Registro Italiano Navale ehk Itaalia laevaregister.

Tallinna Sadama tütarettevõte OÜ TS Laevad soetas varulaeva Regula 4 miljoni euroga mullu augustis, mil oli selge, et uued parvlaevad ei jõua lubatud ajaks liinile.

Fotod: TS Laevad
Regula (foto TS Laevad) (1)

Regula (foto TS Laevad) (2)

Regula (foto TS Laevad) (3)

Regula (foto TS Laevad) (4)

2 “Parvlaev Regula vuntsiti üles”

  1. Huvitav kuidas rigiettevõte ei avalikusta kui palju kulus laeva remondiks – või liikusid jälle kilekotid . Ja pole ka saladus et see remont läks maksma üle poole milli – nii et nüüd on viie milline vanarauahunnik valmis – hurraa, seltsimehed ( võimalik vaid banaanias )

  2. Volli͈,+saarlane

    Lõik “Tallinna Sadama tütarettevõte OÜ TS Laevad soetas varulaeva Regula 4 miljoni euroga mullu augustis, mil oli selge, et uued parvlaevad ei jõua lubatud ajaks liinile.” on ei liha ei kala.

    Meenutame rääkis TS Laevade juhi Kaido Padar laeva ostu põhjuste kohta — põhjenduses polnud sõnagi juttu selgusest, et uued parvlaevad ei jõua lubatud ajaks liinile. Just vastupidi — …Tallinna Sadamal oktoobrist lepingujärgselt kohustus 24 tunni jooksul reageerida ning leida asenduslaev, kui peaks tekkima ootamatusi. “Kui hakata alles siis otsima asenduslaeva, oleks see võimatu, varulaev peab kohe olemas olema,” rääkis ta.

    http://online.le.ee/2016/08/02/ts-laevad-ostis-regula-saaremaa-laevakompaniilt-4-miljoni-eest/

    Viga võib olla minu mälus aga ma ei suuda meenutada juhust, kui see nüüd ametist lahkuv PR-tankist oleks tõtt rääkinud.

Kommenteeri

Viimased uudised

css.php

© 2017 Lääne Elu. All Rights Reserved.