Tänavu suvel oli Haapsalul plaanis remontida 250 000 euro eest umbes kilomeetri jagu Lihula maanteed linna piirist Käbi tänavani, kuid läinud nädalal tõmbas linnavalitsus plaanile kriipsu peale.
„Ei ole otseselt maha tõmmanud, oleme äraootaval seisukohal,” ütles Haapsalu linnapea Urmas Sukles. „See tee ei ole hea, aga see ei ole ka nii hull, et ei kannataks ühe aasta sõita.”
Vene tankid lõhuvad nagunii varsti Haapsalu tänavad ära.
Majad kaa…koos elanikega
Terveks jääb ainult Tamme rajoon ja Kastani pood kuna on nashi…
Vene tanke võid siin näha vaid treileril romuna nagu aasta tagasi oli. Ja kui juhtubki et keegi hakkaks üle idapiiri ronima, toimub kõikjal kohe ka sibulakorje ja igasugu nat(sh)id tehakse esmalt väetiseks et tagala puhas oleks.
Peaasi et Posti tänav on olemas,häbi linnavalitsus et lõhkusid Posti tänava ja ehitasid asemele õuduste alleee
Õige! Millist raha siin kulutada, kui rohukyulasse ei ole veel raudtee ehitatud?
Siga ja kägu on lahe võrrelda?
Keda võrrelda? Prioriteed peab olema!
Hotel San-Peterburg linna ajalooline hoone remontida raha ei ole – las mädaneb edasi, vaid ametnikele ehitatakse uus soojade tualettruumidega hoone! see on palju olulisem!
Midagi läks Vabariigis valesti, suurendades juudi sallivust..
umbes 1km maksab 250tuhat. Seletage, miks nii palju.Mis seal kõige rohkem maksab? Materjal, tehnika, palgad? Lihtsalt huvitav oleks teada….
Tallinna linnatänava remont ca 1 mln km kohta, kuna lisanduvad kommunaktsioonid.Sellega 250 väga OK hind
Jalgratturile on Käbi t.-linnapiiri vaheline lõik eriline katsumus. Maantee on seal sisuliselt ühe sõidurea laiune. Kui autosid tuleb kahelt poolt, peab rattur kobima asfaldilt ära, auklikule/pehmele teepeenrale. Samas, eraldi rattateed ma ei väga nõuagi. Piisaks laiemast maanteest, kus kolm sõidukit kohakuti jõudes üksteisest normaalselt mööda mahuks.
Kuskohast sa neid jalgrattureid võtad sinna?
No see üks jalgrattur päevas ei pea saama omale eraldi sõidurada.
Ohuolukordadeks on vist ettenähtud tänava laiuseks kaks sõidurida + üks rida lisaks…seda juhuks kui on vaja nt. päästel kiiremini liikuda ja teistel operatiivsõidukitel kiiret läbipääsu
Seda lisalaiust on vaja selleks et tavaliiklejatel oleks kuhu kõrvale tõmmata. Tahaks teada. .kuhu on Tallinna mnt-l kõrvale tõmmata…noh, kõnniteele….aga kuhu on Posti tänaval “jalust ära minna”….
Ega siis linnapea ilma asjata piiteris ei käinud korduvalt asja uurimas. Seal elavabki rahvas mudas ja juhtkond kullas.
Lihula mnt lihtsam panna kiiruse piirang ja asi lahendatud juba pannakse märke et auku mitte sõita .Metsa tn on järgmine mis remontimatta jääb seal juba 30 piirang ,kannatab veel mõne aasta sõita
Metsa tänav jah juba seal maal, et siledam kord siinpool…kord sealpool äär…ja nii lasedki äärest teise..kui kedagi vastu ei tule. Egas Kalda Kongost alates parem pole…ikka sama..+ veel kitsam ka kui Metsa.
Aeg vist sealmaal, et tuleb linna saamiseks hakata sõitma Valgevälja- Kiltsi kaudu…küll väike ring, aga remondi pealt ehk hoiab kokku…ja küte, no see pole nii suur kaotus…elame-näeme…
Hea Urmas. Tule ja sõida seda teed päevast päeva. Võta selleks mingi tavaline sõiduauto, nt dacia laguna ja sõida. Iga päev vähemalt 2x ja aasta otsa. Ja enne esimest ja pärast viimast korda lase teha autole tehniline kontroll. Ja siis ütle uuesti kas kannatab sõita küll v ei.
Ei teda ega teisi otsustajaid see ei huvita, kuigi just infrastruktuuri peab arendama ja korrastama eelkõige. Nõuka tava kohaselt parandavad nad aga ennekõike endile sobivaid objekte.
Linnavalitsuse uut maja on hädasti vaja, sest paremates töö- tingimustes tõuseb ka ametnike töötahe ja tuju. Aamen!
sada korda mõõda, kui hakkad ehitama, kindluse mõttes tuleks igaks juhuks käia ära ka jaapanis, vaadata kuidas seal asjad käivad, kevad ju käes ning kirsid õitsevad