Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega.Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
24 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Kas
4 aastat tagasi
See pole selle projektiga seotud, aga kas mõni linnavalitsuse liige saab varjatud hüvesid mõnelt ärihuvidega tegelaselt? Palun uurige, siis oleks huvitav lugeda!
Ära soni ja hakka ise linnapeaks,kui paremini suudad. Aga peale ämma kassi keegi su poolt ei hääleta. Alati üks vingumine- kui midagi ei tehta,on paha,kui tehakse- veelgi hullem.
See on üks parimaid kommentaare. Olen 100% sellega nõus, et suured puuveokid jne enam linnast läbi ei sõidaks. Ei usu, et Jaama tänavat oleks võimalik nii laiaks teha, et see poleks häiriv. Samuti Kiltsi tee ääres asuv kõnnitee on selline, et seal pole arugi saada, kus on autotee ja kus kõnnitee. Maanteel nii suured vaod ja augud, et nn kõnniteel käija ikka mõnusalt märjaks pritsitud saaks.
Eks
4 aastat tagasi
Kas Mäesalu on majanduslikult täiesti sõltumatu? Kas ta on ärimeestest sõltumatu? Kas linnavalitsus on sõltumatu?
ollalaa
4 aastat tagasi
Et pärast poleks jälle hädaldamist- et asfaldit pandud nii õhuke kiht ….
Peeter Paan
4 aastat tagasi
Neil pole teedeehitusmasinaid, seega on nad pelgalt peatöövõtjad, st vahendajad.
linnakodanik
4 aastat tagasi
Kuna linnavalitsus korraldab kõiki töid suure saladusloori taga, siis küsida võiks LE veergudel ikka. Kas selle tee remonti on kaasatud ka veevärk? Jaama ringil oli vast mõni aasta tagasi suur sõidutee vajumine ja siis täideti vajumiskoht kiiresti ära, ilma et vajumise põhjust oleks uuritud.
Ma jah targem , kuid mis kasu sellest , kui sulid igalpool juhtivatel kohtadel .
Enriko
4 aastat tagasi
Tundub uskumatu, et paarisajameetrise lõigu rööpasse sõidetud kitsa asfaldtee tasandamine ja asfalteerimine maksab samapalju, kui pea kilomeeter tuttuut Turba raudteed (6 km 8 miljonit €). Tundub, et siingi veetakse kogu teetamm ära ja ehitatakse uus. Eks targemad tea.
Koma, tee ikka endale ükskord enne midagi selgeks. Riigimaantee nr 9 Ääsmäe – Haapsalu – Rohuküla marsruudil on 76.5 km riigimaantee ja sellele marsruudile lisandub 3.15 km linna teed, mille osalisest remondist käib kogu jutt: Punkt.
lipp ja lapp - linna moodi
4 aastat tagasi
Olukord tekitatud – “teeme midagi, teeme näitamiseks”.
Lõpetaks ühe lõigu ära? Mis asi see linna sissesõit on? Linna piirist kuni remonditud osani – jube vaadata, kõnniteid pole, mingid ajutised kolakad eraldamaks jalakäijaid sõiduteest. Linna sildist Jaama ojani korralik remont, mitte jupikaupa, siis oleks aastateks rahu ja ilus ka.
See pole selle projektiga seotud, aga kas mõni linnavalitsuse liige saab varjatud hüvesid mõnelt ärihuvidega tegelaselt? Palun uurige, siis oleks huvitav lugeda!
Ära soni ja hakka ise linnapeaks,kui paremini suudad. Aga peale ämma kassi keegi su poolt ei hääleta. Alati üks vingumine- kui midagi ei tehta,on paha,kui tehakse- veelgi hullem.
Ise sa sonid. Loe!
on rohukülast ja lihula mnt. transiit linnast mööda suunata
See on üks parimaid kommentaare. Olen 100% sellega nõus, et suured puuveokid jne enam linnast läbi ei sõidaks. Ei usu, et Jaama tänavat oleks võimalik nii laiaks teha, et see poleks häiriv. Samuti Kiltsi tee ääres asuv kõnnitee on selline, et seal pole arugi saada, kus on autotee ja kus kõnnitee. Maanteel nii suured vaod ja augud, et nn kõnniteel käija ikka mõnusalt märjaks pritsitud saaks.
Kas Mäesalu on majanduslikult täiesti sõltumatu? Kas ta on ärimeestest sõltumatu? Kas linnavalitsus on sõltumatu?
Et pärast poleks jälle hädaldamist- et asfaldit pandud nii õhuke kiht ….
Neil pole teedeehitusmasinaid, seega on nad pelgalt peatöövõtjad, st vahendajad.
Kuna linnavalitsus korraldab kõiki töid suure saladusloori taga, siis küsida võiks LE veergudel ikka. Kas selle tee remonti on kaasatud ka veevärk? Jaama ringil oli vast mõni aasta tagasi suur sõidutee vajumine ja siis täideti vajumiskoht kiiresti ära, ilma et vajumise põhjust oleks uuritud.
Ärge muretsege küll tehakse kõik mis vaja .Ainult tasandamiseks projekti küll koostama ei hakataks .Või on siinsed kommijad targemad ?
Ma jah targem , kuid mis kasu sellest , kui sulid igalpool juhtivatel kohtadel .
Tundub uskumatu, et paarisajameetrise lõigu rööpasse sõidetud kitsa asfaldtee tasandamine ja asfalteerimine maksab samapalju, kui pea kilomeeter tuttuut Turba raudteed (6 km 8 miljonit €). Tundub, et siingi veetakse kogu teetamm ära ja ehitatakse uus. Eks targemad tea.
Kolmsada meetrit kindlasti pluss kõnniteed, kommunikatsioonid jne.
Teed viivad framaresse
Minuarust on Haapsalus palju hullemas olukorras teid mis oleks vaja esmalt korda teha.
mitu korda peab ühte ja sama asja kirjutama,et kohale jõuaks–linnast läbiminev tee on RIIGITEE ja seda rahastab RIIK!
Koma, tee ikka endale ükskord enne midagi selgeks. Riigimaantee nr 9 Ääsmäe – Haapsalu – Rohuküla marsruudil on 76.5 km riigimaantee ja sellele marsruudile lisandub 3.15 km linna teed, mille osalisest remondist käib kogu jutt: Punkt.
Olukord tekitatud – “teeme midagi, teeme näitamiseks”.
Lõpetaks ühe lõigu ära? Mis asi see linna sissesõit on? Linna piirist kuni remonditud osani – jube vaadata, kõnniteid pole, mingid ajutised kolakad eraldamaks jalakäijaid sõiduteest. Linna sildist Jaama ojani korralik remont, mitte jupikaupa, siis oleks aastateks rahu ja ilus ka.