Kuum ilm muutis metsad tuleohtlikuks. Pikalt kestnud kuiva ilma tõttu on Eesti metsad tuleohtlikud, kuid metsa minna ei ole keelatud.
Reportaaž: Võssa kasvav Pullapää. Pullapää neeme ja selle ümbruse vaatamisväärsused ei paista pealetungiva võsa vahelt eriti välja.
Okase muuseumis kohtuvad savi ja tekstiil. Haapsalus Evald Okase muuseumis rakukeraamika ja tekstiili töötoas valmib nädala jooksul näitus, mis viib vaataja veealusesse maailma.
Arheoloogid jätkavad Haapsalu võllamäe uurimist. Neljapäevast jätkuvad Haapsalu võllamäel mullu pooleli jäänud arheoloogilised kaevamised.
Haapsalu suuremaid tänavaid ja ristmikke kastetakse kaks korda päevas, et vältida ülekuumenenud teekatte lagunemist.
Lisaks on Lääne Elu vahel ka Valge Daami erileht: Valge Daami lavastused läbi aegade; Orenburgi pitsist Haapsalu pitsini; Jüri Kuuskemaa elust kuurordis aastal 1816; Mahetoidukohvik tutvustab taime- ja toortoitu; Retrofotod Valge Daami akna taustal; Valge Daami Aja kava.
Vabandust, 1816 ehk 19. sajandil.
Keeleliselt ebatäpne ja ebakorrektne lause, mitmetimõistetav. Võiks olla nt Jüri Kuuskemaa kirjutab elust…; või nt Jüri Kuuskemaa: elust… Hetkel tähendab lause seda, et keegi kirjutab Jüri Kuuskemaa elust 18. sajandil.
toimub räige kallasraja reeglite rikkumine, soomlasest maaomanik on ehitanud piirdeaiad vette välja, samuti on ta püstitanud sinna ebaseadusliku mitmekorruselise ehitise, mis toimub?kes peab seaduserikkuja korrale kutsuma, miks seda siiani tehtud pole? miks peab eestlane eestimaal ennast alandatuna tundma?
Kuuskemaa tõesti elas aastal 1816? 🙂
Miks ta ise pidi siis elama, kui ta räägib elust aastal 1816? Kas ajaloost ei saa siis rääkida?