Transpordiamet tänavu Läänemaal suuri teetöid ei tee

Lääne Elu

info@le.ee

Teetööd Lääne regioonis. Kaart: transpordiamet

2024. aastal teeb Transpordiamet teetöid kokku 1060 kilomeetril, mis on üle 300 kilomeetri vähem kui eelmisel aastal. Sealhulgas jätkuvad tööd kõigil varem alustatud ehitusobjektidel. Teehoiule on tänavu eraldatud 153 miljonit eurot.

„Suurtest objektidest jätkuvad tänavu tööd Sauga–Pärnu 2+2 teelõigu ehitusel, lõpetatakse Pärnu–Uulu 2+2 teelõigu ehitus ning Kunda–Pada ja Koeru–Kapu teelõikude rekonstrueerimine,“ loetles Transpordiameti peadirektor Priit Sauk. „Ehitamist on küll veidi vähem kui varasematel aastatel, ent teede säilitamine ning liiklusohutuse tagamine on jätkuvalt meie prioriteet.“
 
Uutest suurematest objektidest algavad käesoleval aastal tööd Tallinna ringtee Kanama viadukti ehitusel ning Libatse–Nurme 2+2 teelõigu ehitusel. Samuti jätkuvad tööd Rail Baltic raudteetrassi ja riigiteede ristete ning kaasnevate liiklussõlmede ehitusobjektidel.
 
Käesoleval aastal tehakse ehitus- ja remonditöid 1060 kilomeetril riigiteedel, 2023. aastal tehti töid 1381 kilomeetril.
 
Kruusateid remonditakse tänavu 159 kilomeetrit, pindamist tehakse 778 kilomeetril, kattega teede taastusremonti 89 kilomeetril ning teid rekonstrueeritakse 19 kilomeetrit. Lisaks on plaanis likvideerida 17 liiklusohtlikku kohta ning remontida 21 silda.
 
„Sel aastal pöörame suurt rõhku ka keskkonnasäästlike ja väärtuspõhiste hangete tegemisele, et tuua teehoidu rohkem keskkonnasäästlikumaid materjale ja vähendada meie tegevusest tingitud CO2 heitkoguseid,“ lausus Priit Sauk. 
 
Tulevikus on kavas eelistada väiksema CO2 jalajäljega kohalike materjalide kasutamist, suurendada madalama temperatuuriga asfaldisegude ja freespuru taaskasutust ning soodustada ehitusmasinate ja ehitustranspordi üleminekut alternatiivsetele kütustele. 
 
Teehoiukava ajakohastatakse igal aastal vastavalt riigi finantsvõimalustele.

Riigi teehoiukava 2024-2027.

Riigiteede teehoiukava 2024-2027
Teetööd Lääne regioonis. Kaart: transpordiamet
Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
17 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Redila
1 kuu tagasi

Aga Metsa tänav????
Sukles ütles, et järgmisena ongi Metsa tänava käes järg!!

kunagi ikka
1 kuu tagasi
Reply to  Redila

Millal Metsa tänava käes järg on, see antud teemasse küll ei puutu. Jutt praegu riigi teedest mitte omavalitsuse teedest-tänavatest.

Napak
1 kuu tagasi
Reply to  Redila

Ning onu Sämmi taluhoovi ka ei tehta.

asjalik
1 kuu tagasi
Reply to  Redila

Metsa tänav ei puutu riigiteedesse. Samamoodi nagu sinu korteri põrand ei pea olema kanalisatsiooniga nagu pesuköögis.

113
1 kuu tagasi
Reply to  Redila

Metsa tänava asemele ehitab linnavalitsus endale uue uhke maja lossiplatsi

Jep
1 kuu tagasi

Teedele ei jätku raha , aga hakkame hirmkallist raudteed ehitama !

Vassiili
1 kuu tagasi
Reply to  Jep

Ole rahulik..ei tule Läänemaale enam raudteeliiklust…mitte kunagi…

Einar
1 kuu tagasi
Reply to  Vassiili

Miks ei tule????
Juba võetakse puid maha ja laiendatakse raudteed ikka. Töö käib, mine vaata!!!

Jep
1 kuu tagasi
Reply to  Einar

Puid võtab maha rmk oma raha eest e. lihtsalt leidis augu kust hakkepuitu teha

Vassiili
1 kuu tagasi
Reply to  Einar

Sa Einar oled sünnist saadik?
No selline..
Teistmoodi kui normaalsed inimesed…?

Sass.S
1 kuu tagasi
Reply to  Jep

Saa aru et peagi on autod minevik ja sõidame elektrirongiga!

IRW
1 kuu tagasi
Reply to  Sass.S

Oooo….rööpad tulevad iga majani või ….naljatilk😂

IRW PRO
1 kuu tagasi
Reply to  IRW

Kultuurimajani?

Napak
1 kuu tagasi
Reply to  Jep

Ära muretse, sellest rail paltikust saab uus BAM. Mis aga haapsalu raudteesse puutub, siis on see aja küsimus.

Kaban
1 kuu tagasi
Reply to  Napak

Kui kellelgi vähegi mõistust on , siis seda raudteed ei tule

Sass.S
1 kuu tagasi
Reply to  Kaban

Ja Tartu omad saavad meite rahadega Riias käia, aitähh!!

Toetan Aadut
1 kuu tagasi
Reply to  Napak

Just 100 aasta pärast mais…