11. augustil kella 9 ajal hommikul juhtus liiklusõnnetus Haapsalus Tallinna maanteel, kui liinibussi SOR juhtinud 56-aastane mees hakkas Niine peatusest liikuma ning tuvastamata sõidukile otsasõidu vältimiseks pidurdas. Bussis olnud 89-aastane mees kukkus ja kaotas teadvuse.
Haapsalu politseijaoskonna juht Andrei Taratuhin rääkis, et esimesena kohale jõudnud politseipatrull hakkas meest kohe elustama, misjärel anti mees üle kohale jõudnud kiirabile ning viidi haiglasse. „Paraku mees laupäeval, 12. augustil suri. Tema täpse surma põhjuse selgitab välja lahang,“ lisas Taratuhin.
Õnnetuse täpsemad asjaolud selguvad alustatud menetluses.
Kelmikad bussijuhid tõmbavad sealt taskust välja nii et suund sisse ja siis ei vaata ka kas autot tuleb või mitte. Kuhu kiiret on järgmine peatus peale foori umbes nii 500meetrit, haapsalu mastaabis on muidugi jõle kiire ka autode vahele saada….igaljuhul tuleb bälja see et ühistransport on eluohtlik igas mõttes, küll kukutakse saadakse viga või lausa surma ja igast baktereid ka seal veel, nii et ei hakka elu ilmas ühistransporti kasutama!
Kõige taga on sõidugraafik, mis on paikapandud tühja bussiga sõites…peatus, avas uksed, sulges, startis….mitte, et seisis peatuses 5-6 min…ja nüüd startis. Ja juht..tema peab kinni graafikust…+ osa busse on nii kitsad, et istmetel pea puuduvad vahed…vahekäik on nii kitsas, et nad eeldavad, et tuled bussile 2 kätt taskus…ei ole ei kotti ega midagi käe otsas..kui kohe kuskilt kinni ei haara…oledki kummuli. + Bussi tagaosas loobib ikka korralikult, sest teed-tänavad on meil nagu nad on…isegi istudes tunned kõik luugid-augud taguotsaga ära.
Veel parem tunne on kui buss püüab ületada rohelisega Tallinna mnt…paras hüpekas…ja roheline…no see ju põleb vaid sekundeid…
Euronews rääkis eile,et venemaal on pooled lennukid ilma piduritele aga tänu pilootide meisterlikusele saavad pidama küll.Meite võrgulaev võiks ju koos auto maksuga ka bussidel pidurid ära keelata.
Mis tänavad!? —kui bussijuht ei oska sõita või on närvihaige, siis pole tänavate kvaliteet oluline.
Te valetate! Ma ei usu teid.
Olid bussis ja tuvastasid, et juhil puudusid elementaarsed oskused sõita? Vut-vut kohe, mine anna endast teada.
Ära enam rohkem purjuspeaga kommenteeri.
Selles tundub juba midagi mürgisemat sees olevat, kui ainult alkohol. Paralleeluniversumis elamine pidi kaif olema.
Ausalt, need Haapsalu bussid ongi üsna ohtlikud, et seal kukkumata sisse-välja saada, tuleb 2 käega end kinni hoida. Kaldun arvama, et see õudne jõnksumine ja äkkpidurdused tulenevad busside halvast kvaliteedist?
Bussid igati kaasaesed. Haapsalu tänavad on nagu sõidaks kuupeal.
Tallinna mnt on küll korralik ju
Tallinna mnt võib korralik olla, aga Metsa, Posti, Kalda, Karja, Lihula mnt on õudus kuubis
Aa sa sõida ainult mööda tln maanteed, siis pole häda ju. Mis sul asja on autoga Posti tänavale? Tamme tänav on ka ok, saab kastani poest asjad toodud mis vaja ju.
Küngas, küngas, auk, jõnks, küngas, küngas,auk, jõnks……….jne
Lollakad ringid tagavad kõike muud kui stabiilset sõitu.
Sõidan ise autoga, kasutan linnasiseseid busse ja aeg-ajalt ka kaugliine. Kui Tallinna mnt liikumist võrrelda – Autoga saab sujuvalt liikuma, pidurdada saab sujuvalt, kaugliinide bussidega sama lugu, sujuvalt võtavad kohalt, sujuvalt pidurdavad. Ainult linna sisesed bussid loksutavad sind nagu pesumasinas, pidurdavad äkki, kohalt võtavad äkki. Peatuses maha saamiseks ei saa ju toolilt tõusmisega oodata kuni buss juba peatuses seisab ja uksed lahti on teinud (siis sõidab ta lihtsalt peatusest mööda). Olen palju kordi haiget saanud ja murega mõelnud vanade inimeste peale. Nii et, teede kvaliteedis ei saa olla asi, vaid nende suurte linnabussidega on midagi valesti. Kolmas võimalus on ka,… Loe rohkem »
käbi, sa oled ikka täiesti eluvõõras.