Posti tänava puud võivad lõpuks saada kaitseresti

Parkimiskohtade vahele istutatud puude ümber on autoratastest 10 cm sügavused roopad. Foto: Malle-Liisa Raigla

Haapsalu mullu valminud peatänava puude ümber on autod sõitnud sügavad vaod, linnavalitsus alles plaanib puude ümbruse korrastamist.

Kolmapäeval, kui Lääne Elu mõõtis ühe Posti tänava puu ümbrusse sõidetud vagusid, jäi enam kui 6 cm vagu vee alla ja 5 cm veest ülespoole. Umbes sama sügavad vaod olid kõigi tänava äärde istutatud noorte puude ümber. Lisaks sisse sõidetud vagudele on pooleks murdunud ka puude kastmiseks mõeldud voolikud. Kui vagusid pildistasime, peatus nii mõnigi mööduja ja rääkis, et teisipäeval paistsid osal puudel juuredki välja, kuid kolmapäeval maha sadanud lumi ja vihm jättis need vee alla.

Artikli lugemiseks tellige päevapilet, digipakett või logige sisse!

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
48 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Üks mees
1 aasta tagasi

Kui ei suuda oma preemiast seda jama kinni maksta siis peab ta saama hoopis aresti. Trahvisumma päevad on ju lihtsalt väljaarvutatavad. Äkitselt mõjub kui järgmisi “kangelastegusi” hakkab ette võtma.

: (
1 aasta tagasi

Nii suur projekt ja nii läbi mõtlemata.Aga noh,kui linnal raha laialt…

Imelik
1 aasta tagasi

Sillutatud alal puude puhul on kaitseresti kasutamine elementaarne, eriti veel sellises asukohas. Pigem on küsimus projekti kvaliteedis kui selle peale alles nüüd tullakse.

Haapsalu elanik
1 aasta tagasi

2x olen sõitnud Posti tänaval ja mõlemal korral autol rehvid katki. Kes vastutab?

Peep
1 aasta tagasi

Sina, sest arvasti need rehvid ei vasta seadusele.

Mu autol 35 kõrgusega rehv ja aasta jooksul pole nendega midgai juhtunud ja kahtlen et sul madalam rehv kasutusel 🙂

linnast
1 aasta tagasi

Noh, kas nüüd saate aru et ei olnud vaja neid suuri ilusaid puid maha võtta? Aga meil ikka enne tehakse, siis mõeldakse (või ei mõelda üldse!)

....
1 aasta tagasi
Reply to  linnast

Mingi aeg oleks pidanud ikka ju maha vütma, miski pole igavene peale maksude

üksikmees
1 aasta tagasi
Reply to  ....

Võiks istutada kastanid või traditsiooniline Pärnid, tammed lõpuks.
on selge, et sallivus on roomanud pihlakatega ja Haapsalusse

Misasi
1 aasta tagasi
Reply to  üksikmees

Kastanid!!!?? Päriselt?

mõttekoht on see
1 aasta tagasi
Reply to  linnast

et kuidas oleks uued torud ja kaablid saanud maha panna puude vahele. Üks mõttehiiglane soovitas vinka-vonka puude juurte vahele sokuta.

...
1 aasta tagasi

puud oleks kahju saanud ja kivama hakanud, see on selge, taastuvad mitu aastat, aga loogiline, et parem juba siis täitsa uutega asendada. Mõni ei mõista kogu seda protsessi lihtsalt

Oleks
1 aasta tagasi

Minu teha, siis keelaks parkimise antud teelõigul ära. Äkki siis hakkavad inimesed rohkem jala liikuma. Selle tulemusena on ka haigeid (rasvunuid) inimesi vähem. Sellega seoses vähenevad riigi kulud tervishoiule.

Reelika
1 aasta tagasi
Reply to  Oleks

Kui oleks minu teha, keelaks ma üldse Posti tn. autodega sõitmise ka ära. Ikka jala ja jalgrattaga.

nimetaks
1 aasta tagasi
Reply to  Reelika

tänava ümber lenini nimeliseks, kuna seal asub ka gorotskoje upravlenije

....
1 aasta tagasi
Reply to  Reelika

Õnneks pole teie teha

jaana
1 aasta tagasi
Reply to  ....

teeb ära

kes teeb
1 aasta tagasi
Reply to  jaana

jaanale?

Imelik
1 aasta tagasi
Reply to  Reelika

Selliseid otsuseid ei tehta puhtalt emotsionaalse meeldivuse pärast ja alati tuleb kaaluda plusse, miinuseid…. ning põhiline- otsusel peab olema adekvaatne, möödapääsmatu (teisiti teostamatu) põhjendus.
Millised oleks teie kaalutlused sellisel keelul?

Miksmitte
1 aasta tagasi
Reply to  Reelika

Sellisel juhul peaks Metsa ja Kalda tip-top korras olema. Miskit pidi peab ju transport tagalinna saama.

Imelik
1 aasta tagasi
Reply to  Oleks

Need parkimistaskud on seal Teie arvates jalgsi liikumise vähendamiseks? Kahtlustan, et neil on teine eesmärk, sinna paigutatakse transpordivahend ja transporditakse enamikel juhtudel mitte ainult iseennast ja kui siis olude (ilmastik , aeg) mõjul. Autotranspordi piiramine avaldab paratamatult mõju sealsele kaubandusele, teenindusele. See ei ole otseses seoses tervishoiuga, nagu teie väidate. Ajal mil autotransport puudus oli samuti probleem tervishoiuga, statistiliselt isegi suurem (kui me võrdleme näiteks keskmist eluiga).

...
1 aasta tagasi
Reply to  Imelik

Rumalus

Vaatleja
1 aasta tagasi

Asi selge nüüd on aeg preemiat maksta,kas keegi on vastu?

Rahvuslane
1 aasta tagasi
Reply to  Vaatleja

Teen ettepaneku see äpardunud linnavalitsus kaitsva resti taha lukku panna! Varsti rahvas tõuseb üles kobarkäki vastu 🙂

To Rahvuslane
1 aasta tagasi
Reply to  Rahvuslane

Ei saa ju panna, autor läks töölt ära

Rohepööre ruulib
1 aasta tagasi

Kõik algab viletsast projektist, aga tibid said, mis tahtsid – ikkagi Euroopalik betoon ja kivi, puud kadugu jalust!

....
1 aasta tagasi

Istutati ju puud, miks te valetate?

Demagoogile
1 aasta tagasi
Reply to  ....

Puud raiuti maha, sa idi..t! need vitsad ei ole mingid puud.

...
1 aasta tagasi
Reply to  Demagoogile

Küll kasvavad, kõik puud kasvavad sa i….

Justament
1 aasta tagasi

Ja tibid said preemiat ka ning siis panid töölt minema järgmisele soojale riigiametile kuskile KIK-i

Härra Õ
1 aasta tagasi

Kui tänavat hakati tegema, lubati rahvale munakivi teed! Aga kus on lubatud munakivid? Need seal ei ole munakivid vaid kiljotiinitud graniit. Munakivid on Karja tänaval. Need Posti tänava kivid tuleks asendada normaalsete munakividega ning need praegused sillutada näiteks lossiplatsile. Siis saaks asja lõplikult korda.

Teemeister
1 aasta tagasi
Reply to  Härra Õ

See lv sul midagi tee ehitusest teab!
Kõik on saama peal välja vaid….

selle
1 aasta tagasi

teelõigu võiks tasuliseks teha, siis säilib kauaks oma ilus

Ernst
1 aasta tagasi
Reply to  selle

Umbes nagu joodik puude vilus…

haava
1 aasta tagasi
Reply to  Ernst

mu kivitee on minu arm