Esinumbrid vastavad: mis aastal jõuab rong Rohukülla?

Haapsalu raudteejaam. Foto: Urmas Lauri
Kuula artiklit, minutit ja sekundit
0:00 / :

Haapsalu raudteejaam. Foto: Urmas Lauri

Erakondade valimisprogrammid on pikad, keskmiselt 35 lehekülge tihedat teksti. Kõige pikema valimisprogrammi kirjutas Reformierakond, tervelt 78 lehekülge, kõige lühem programm on EKRE-l, kes sai programmi kirja seitsmele leheküljele.

Lääne Elu uuris kaheksalt siinse ringkonna esinumbrilt eelkõige Läänemaaga seotud küsimusi.

Artikkel jätkub peale reklaami

Artikli lugemiseks tellige päevapilet, digipakett või logige sisse!

Reklaam
30 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Kaidu
2 aastat tagasi

Enne valimisi ei julge keegi öelda, et ei tule. Kui rahvas tahaks kosmodroomi siis lubataks seegi valmis ehitada. Me oleme juba 30 aastat näinud valimisi ja kuulnud lubadusi ning näinud siis mingeid tegusi. Rahvas midagi õppinud selle ajaga ikka ei ole. Pole vahet kas Ref, Ekre või hoopis Karilaid. Esmane eesmärk on saada pirukaligi mitte raudtee. Kui mõni partei oleks jalgadega maapeal siis sellele annaks ka oma hääle. Kahjuks tundub, et nad Avandiga ühes pundis kõik.

kas
2 aastat tagasi

on keegi üldse selle küsimusega jumala poole pöördunud, seltsimees ei teagi, et meil on siin selline probleem

Irw
2 aastat tagasi
Reply to  kas

Tal pole mahti lauslollustega tegelda

Nimi (kohustuslik)
2 aastat tagasi

Valimised peaks iga poole aasta tagant olema, ehk siis saakski see raudtee valmis kui kõik koguaeg lubavad!

Rähn
2 aastat tagasi

Kuigi kommunism peaks Eestist kadunud olema,on mõnelgi see veel hinges.Muudkui ehitame,teeme -aga teiste raha eest ! Olen siis raudtee poolt,kui piletitulu katab selle ehituse ja ülalpidamise. Kuna kaubavedu pole ja ei tule ning iga 2 tunni tagant sõidavad pooltühjad bussid Tallinna vahet, jäämegi oma maksudest seda utoopiat doteerima…..🤑

...
2 aastat tagasi
Reply to  Rähn

Teil on hästi algne arusaam majanduse ja majandamise teemal.

seikspiir
2 aastat tagasi
Reply to  Rähn

Kasu ühistranspordist on tavaliselt KAUDNE.

Tige kala
2 aastat tagasi
Reply to  seikspiir

Kust see kaudne kasu tuleb ? Maksaks see raudtee ju min 120 milli , lisaks rong , hoolduseks min 2 milli , dotatsiooniks ka 3-5 milli . Maanteeliiklus väheneks aga nii vähe et keegi ei paneks tähelegi

Arms
2 aastat tagasi
Reply to  Tige kala

Tige Kala kuulub 18.sajandisse.Seal on terve rida sinusuguseid.

Irw
2 aastat tagasi
Reply to  Arms

Pugem kuulub see raudtee 18 sajandisse

Irw
2 aastat tagasi
Reply to  Irw

Jumal tänatud , ise kahtlustasin allergiat raudtee vastu 😄😂🤣

Ploodu
2 aastat tagasi
Reply to  Rähn

Pooltühjad bussid ei sõidagi enam kui rong liigub.

Imelik
2 aastat tagasi
Reply to  Rähn

Ära palun oma turumüüja teadmistega enam kunagi võta sõna riikliku transporditaristu teemal…

Poolt 2 käega
2 aastat tagasi

Iga kell sõidaks pigem rongiga tallinna kui auto ja bussiga . Lisaks vähendaks liiklust maanteedel ja muudaks ohutumaks .

iga kell
2 aastat tagasi
Reply to  Poolt 2 käega

rongid tänapäeval ei liigu, iga kell võivad liikuda autod , bussid, taksod, jalgrattad, tõuksid, paadid, pole vaja siin taevaminekust unistada

Ploodu
2 aastat tagasi
Reply to  iga kell

Kas sina maksad taksod ,autod jms..Rong on mugav sõiduriist, ühine ja ilmastiku sõbralik lahendus, jääd oma mersuga siis koduöue uhkeldama. võta paat kõrvale- on uhkem.

Irwerix
2 aastat tagasi
Reply to  Ploodu

No see rong hakkaks ju vaid paar korda päevas sõitma. Ja ega peatusigi ju palju ei oleks .

Rahvas
2 aastat tagasi

Kui nüüd valime õiged inimesed, siis järgmine aasta juba 🙂

Irw
2 aastat tagasi
Reply to  Rahvas

Kui valime õiged inimesed , siis unustame selle utoopia – haapsalu raudtee-üldse ära

See et
2 aastat tagasi
Reply to  Irw

Paliverre on ka plaanitud peatus viimase info kohaselt, nii et nüüd peaks sul hea meel küll olema ju.

Kaupo
2 aastat tagasi
Reply to  Irw

Sind;IRW,tuleb ära unustada ja sinu idiootlikke kommentaare samuti!
See kõik,mida igakord kirjutad,on lauslolluse tipp!

Irw
2 aastat tagasi
Reply to  Kaupo

No praegu on lauslolluse tipuks küll raudtee rohukülla

Kaupo
2 aastat tagasi
Reply to  Irw

Kui kogu sinu kokkukirjutatud sõnnik saaks muuta elektriener-
giaks,oleks Eesti Energial kogu vabariigi elektrivajadus terve aasta
peale tagatud

Irw
2 aastat tagasi
Reply to  Kaupo

Selge -saadan siis el arve

Janek
2 aastat tagasi

Kindlasti tuleb kunagi. Aga siis on siin teine riik juba.

Rongi juht
2 aastat tagasi
Reply to  Janek

sul on punane pass juba taskus, zenja!
Koju, tsuhh-tsuhh!!

Šarik
2 aastat tagasi
Reply to  Janek

Tere, pan Janek!

Irw
2 aastat tagasi

Õige vastus on – mitte kunagi !

Hellat
2 aastat tagasi
Reply to  Irw

Täpselt!

Petka
1 aasta tagasi
Reply to  Hellat

No rahvas,tsaar kunagi oma näpuga,vedas joone,saagu seie raudtii,aga ta oli natuke loll ja ei
rehkendanud potentsiaalsete sõitjate-
klientidega,nagu praegast peris
kapitalistid-kuutasufännid.Mida
kõveram tee ja rohkem peatusi,
seda rohkem lüpstavaid,hau ma
olen kõnõlnu.