Kuula artiklit, minutit ja sekundit
0:00 / :
Erakondade valimisprogrammid on pikad, keskmiselt 35 lehekülge tihedat teksti. Kõige pikema valimisprogrammi kirjutas Reformierakond, tervelt 78 lehekülge, kõige lühem programm on EKRE-l, kes sai programmi kirja seitsmele leheküljele.
Lääne Elu uuris kaheksalt siinse ringkonna esinumbrilt eelkõige Läänemaaga seotud küsimusi.
Enne valimisi ei julge keegi öelda, et ei tule. Kui rahvas tahaks kosmodroomi siis lubataks seegi valmis ehitada. Me oleme juba 30 aastat näinud valimisi ja kuulnud lubadusi ning näinud siis mingeid tegusi. Rahvas midagi õppinud selle ajaga ikka ei ole. Pole vahet kas Ref, Ekre või hoopis Karilaid. Esmane eesmärk on saada pirukaligi mitte raudtee. Kui mõni partei oleks jalgadega maapeal siis sellele annaks ka oma hääle. Kahjuks tundub, et nad Avandiga ühes pundis kõik.
on keegi üldse selle küsimusega jumala poole pöördunud, seltsimees ei teagi, et meil on siin selline probleem
Tal pole mahti lauslollustega tegelda
Valimised peaks iga poole aasta tagant olema, ehk siis saakski see raudtee valmis kui kõik koguaeg lubavad!
Kuigi kommunism peaks Eestist kadunud olema,on mõnelgi see veel hinges.Muudkui ehitame,teeme -aga teiste raha eest ! Olen siis raudtee poolt,kui piletitulu katab selle ehituse ja ülalpidamise. Kuna kaubavedu pole ja ei tule ning iga 2 tunni tagant sõidavad pooltühjad bussid Tallinna vahet, jäämegi oma maksudest seda utoopiat doteerima…..🤑
Teil on hästi algne arusaam majanduse ja majandamise teemal.
Kasu ühistranspordist on tavaliselt KAUDNE.
Kust see kaudne kasu tuleb ? Maksaks see raudtee ju min 120 milli , lisaks rong , hoolduseks min 2 milli , dotatsiooniks ka 3-5 milli . Maanteeliiklus väheneks aga nii vähe et keegi ei paneks tähelegi
Tige Kala kuulub 18.sajandisse.Seal on terve rida sinusuguseid.
Pugem kuulub see raudtee 18 sajandisse
Jumal tänatud , ise kahtlustasin allergiat raudtee vastu 😄😂🤣
Pooltühjad bussid ei sõidagi enam kui rong liigub.
Ära palun oma turumüüja teadmistega enam kunagi võta sõna riikliku transporditaristu teemal…
Iga kell sõidaks pigem rongiga tallinna kui auto ja bussiga . Lisaks vähendaks liiklust maanteedel ja muudaks ohutumaks .
rongid tänapäeval ei liigu, iga kell võivad liikuda autod , bussid, taksod, jalgrattad, tõuksid, paadid, pole vaja siin taevaminekust unistada
Kas sina maksad taksod ,autod jms..Rong on mugav sõiduriist, ühine ja ilmastiku sõbralik lahendus, jääd oma mersuga siis koduöue uhkeldama. võta paat kõrvale- on uhkem.
No see rong hakkaks ju vaid paar korda päevas sõitma. Ja ega peatusigi ju palju ei oleks .
Kui nüüd valime õiged inimesed, siis järgmine aasta juba 🙂
Kui valime õiged inimesed , siis unustame selle utoopia – haapsalu raudtee-üldse ära
Paliverre on ka plaanitud peatus viimase info kohaselt, nii et nüüd peaks sul hea meel küll olema ju.
Sind;IRW,tuleb ära unustada ja sinu idiootlikke kommentaare samuti!
See kõik,mida igakord kirjutad,on lauslolluse tipp!
No praegu on lauslolluse tipuks küll raudtee rohukülla
Kui kogu sinu kokkukirjutatud sõnnik saaks muuta elektriener-
giaks,oleks Eesti Energial kogu vabariigi elektrivajadus terve aasta
peale tagatud
Selge -saadan siis el arve
Kindlasti tuleb kunagi. Aga siis on siin teine riik juba.
sul on punane pass juba taskus, zenja!
Koju, tsuhh-tsuhh!!
Tere, pan Janek!
Õige vastus on – mitte kunagi !
Täpselt!
No rahvas,tsaar kunagi oma näpuga,vedas joone,saagu seie raudtii,aga ta oli natuke loll ja ei
rehkendanud potentsiaalsete sõitjate-
klientidega,nagu praegast peris
kapitalistid-kuutasufännid.Mida
kõveram tee ja rohkem peatusi,
seda rohkem lüpstavaid,hau ma
olen kõnõlnu.