Reedel kell 13.14 toimus liiklusõnnetus Haapsalus Tallinna mnt 86/1 juures, kus teed ületanud 10-aastasele poisile sõitis otsa 79-aastane Volvo V40 juhtinud mees.
Kiirabi andis poisile kohapeal esmaabi ja andis üle sündmuskohale tulnud emale.
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega.Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
25 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Mnjaa
2 aastat tagasi
Vaadates kuidas uuemõisa konsumi bussipeatuses alati lapsi ja jooksevad sealt lampi ületee … siis tõesti õnnetus hüüdis juba ammu tulla
Just
2 aastat tagasi
Kurb lugu, aga läks vist kergemalt, kui oleks võinud minna?
uskmatu Toomas
2 aastat tagasi
Kas see onngi meie armastatud Eesti keel “…10-aastasele poisile sõitis otsa 79-aastane Volvo V40 juhtinud mees” ? Mida ütleks selle peale siit ilmast lahkunud Paul Ariste ?
ei jälgi kuidagi liiklusreegleid, sest liiklusseadus on mitmeti mõistetav, ülekäigurada ületatakse pidevalt rattaseljast maha tulemata, luues ohtlikke olukordi
Nii vanad inimesed ei suuda liiklust adekvaatselt jälgida
alates
2 aastat tagasi
Kase tn. kuni asula märgini tuleb kehtestada 30 km. /h, eriti ohtlik on uuemõisa ringristmik koolilastele ja lõpuks tuleb hakata ka tegelema transiidi linnast mööda suunamisega
Kiirusepiirang ei pruugi soovitud tulemust anda. Eesõiguse osas peab ise veenduma, et seda sulle ka antakse. Teed ületama asudes peaks veenduma, et auto seisma ikka jääb.See vanemaealine roolikeeraja üle 30 nagunii ei vajuta. Pidevalt takistavad liiklust linnas.
Just. Enamus jalakäiaid astub automaatselt teele. Veenduks ka enne, kui kaugel auto on ülekäigurajast, kas auto saab pidama. Kas autojuht on sind märganud. Ei ole sellest 30 alast kasu. Sõidetakse ikka kiirem.
olematu transiit sellepärast vast ei mõeldagi, kuigi võiks. See teema jäi uue silla tulekuga pooleli kuidagi.
Jah
2 aastat tagasi
Absoluutselt ei imesta kui 50 ala on nagu rallirada. Ise tiksud 50, 1/3 juhtidest panevad mööda, seejuures vahet pole kummalt poolt, kiirendusrada sobib selleks ka nende arust.
Vanemate tegemata töö….. Laps süüdi? Autojuht peab samamoodi nägema kõike, mis toimub! Hommikuti on Tallinna maantee nagu rallirada. Peaaegu igapäevaselt sõidab keegi tööle minnes mööda nagu sittuvast kassist, kuigi mul 50km/h sees. Va reede hommikul, kui mingisugune onkel oma pisikese punniga küttis a la 20km/h. Kuna ringteel võtsin teise suuna, siis õnnestus näha, kes roolis on. Teatud vanusest võiks juba piirangud olla ja iga-aastane tervisekontroll. Kui ikka ei näe või reaktsioonikiirust ei ole, siis ei ole ka rooli enam asja.
Laps küll süüdi ei ole, aga selge on see, et auto on tugevam, kui inimene. Siinkohal ei saa jonnida, kes mida nägema või tegema peab. Ise on tervislikum ikkagi veenduda, et auto seisma jääb
mnt. kaubamaja bussipeatuse juures olev ülekäigurada on samuti väga ohtlik, osa inimesi , kes seda ületavad , arvavad , et seal autoliiklust ei toimugi, st. lähevad pead pööramata üle tee
ei ole asi ideaalis, on üleüldises hoolimatuses . Näiteks autojuhina ma juba eeldan, et kaasliikleja ei tea (või ei hooli) sellest mis on paremakäe reegel, hooviala jne. Emad lähevad lastega tagurdava auto tagant läbi (e. sisuliselt liikuva auto ette), jalakäijad ei viitsi enne ülekäigurada isegi peatuda, rääkimata ohutuses veendumisest jne. Teedeehitajad -projekteerijad ei hooli , et 2+2 sõidurada ületada
lihtsalt märgistatud ülekäigurajal on ohtlik. Seda loetelu võib veel pikalt jätkata.
Vaadates kuidas uuemõisa konsumi bussipeatuses alati lapsi ja jooksevad sealt lampi ületee … siis tõesti õnnetus hüüdis juba ammu tulla
Kurb lugu, aga läks vist kergemalt, kui oleks võinud minna?
Kas see onngi meie armastatud Eesti keel “…10-aastasele poisile sõitis otsa 79-aastane Volvo V40 juhtinud mees” ? Mida ütleks selle peale siit ilmast lahkunud Paul Ariste ?
nii omane kobrulehele
No auto ise vaevalt otsa sõitis, see juhtus siiski 79 aastase mehe juhtimisel.
ei jälgi kuidagi liiklusreegleid, sest liiklusseadus on mitmeti mõistetav, ülekäigurada ületatakse pidevalt rattaseljast maha tulemata, luues ohtlikke olukordi
Onn jahh!
Nii vanad inimesed ei suuda liiklust adekvaatselt jälgida
Kase tn. kuni asula märgini tuleb kehtestada 30 km. /h, eriti ohtlik on uuemõisa ringristmik koolilastele ja lõpuks tuleb hakata ka tegelema transiidi linnast mööda suunamisega
Kiirusepiirang ei pruugi soovitud tulemust anda. Eesõiguse osas peab ise veenduma, et seda sulle ka antakse. Teed ületama asudes peaks veenduma, et auto seisma ikka jääb.See vanemaealine roolikeeraja üle 30 nagunii ei vajuta. Pidevalt takistavad liiklust linnas.
Just. Enamus jalakäiaid astub automaatselt teele. Veenduks ka enne, kui kaugel auto on ülekäigurajast, kas auto saab pidama. Kas autojuht on sind märganud. Ei ole sellest 30 alast kasu. Sõidetakse ikka kiirem.
Pole kahjuks kuulnud, et linnavalitsus transiidi e linnast mõõdasõiduga tegeleks või sellele üldse mõtlekski.
olematu transiit sellepärast vast ei mõeldagi, kuigi võiks. See teema jäi uue silla tulekuga pooleli kuidagi.
Absoluutselt ei imesta kui 50 ala on nagu rallirada. Ise tiksud 50, 1/3 juhtidest panevad mööda, seejuures vahet pole kummalt poolt, kiirendusrada sobib selleks ka nende arust.
Ega teed ületades pole vaja veenduda selle ohutuses? Vanemate tegemata töö.
Vanemate tegemata töö….. Laps süüdi? Autojuht peab samamoodi nägema kõike, mis toimub! Hommikuti on Tallinna maantee nagu rallirada. Peaaegu igapäevaselt sõidab keegi tööle minnes mööda nagu sittuvast kassist, kuigi mul 50km/h sees. Va reede hommikul, kui mingisugune onkel oma pisikese punniga küttis a la 20km/h. Kuna ringteel võtsin teise suuna, siis õnnestus näha, kes roolis on. Teatud vanusest võiks juba piirangud olla ja iga-aastane tervisekontroll. Kui ikka ei näe või reaktsioonikiirust ei ole, siis ei ole ka rooli enam asja.
Laps küll süüdi ei ole, aga selge on see, et auto on tugevam, kui inimene. Siinkohal ei saa jonnida, kes mida nägema või tegema peab. Ise on tervislikum ikkagi veenduda, et auto seisma jääb
Sama tehakse ka Metsa tänaval. Gaas põhja ja sõidetakse mööda.
Ju sa siis koperdasid.
et pedod teedel ei märatseks, paigaldataksegi kiiruskaamerad
Kindlasti mitte sellepärast, vaid rahakogumiseks.
mnt. kaubamaja bussipeatuse juures olev ülekäigurada on samuti väga ohtlik, osa inimesi , kes seda ületavad , arvavad , et seal autoliiklust ei toimugi, st. lähevad pead pööramata üle tee
ideaalilähedast last olede muidu üles kasvatanud?
ei ole asi ideaalis, on üleüldises hoolimatuses . Näiteks autojuhina ma juba eeldan, et kaasliikleja ei tea (või ei hooli) sellest mis on paremakäe reegel, hooviala jne. Emad lähevad lastega tagurdava auto tagant läbi (e. sisuliselt liikuva auto ette), jalakäijad ei viitsi enne ülekäigurada isegi peatuda, rääkimata ohutuses veendumisest jne. Teedeehitajad -projekteerijad ei hooli , et 2+2 sõidurada ületada
lihtsalt märgistatud ülekäigurajal on ohtlik. Seda loetelu võib veel pikalt jätkata.
Muuseas vastus küsimusele on 2, ideaalsed ei ole aga teed on osanud ületada 30+ aastat.