Fotod: Urmas Lauri
Keskkonnaamet algatas väärteomenetluse Kivikülas Väinamere hoiualal ja ehituskeeluvööndis ebaseaduslikult eratee ehitanud LHV panga asutaja Andres Viisemanni suhtes.
Haapsalu külje all Kivikülas Eerika kinnistul, mis asub Väinamere hoiualal ja ehituskeeluvööndis, kerkis killustikust eratee, mis kahjustas rannaniitu ja liigirikast madalsood, kirjutas Äripäev.
LHV ühe asutaja Andres Viisemanni 8,7 ha suurune kinnistu Kivikülas asub Topu lahe kaldal maalilisel poolsaarel.
kus on soo? kuidas see tee kahjustab VäinaMERD? kui inimene teeb oma majale/suvilale/saunale OMA rahadega sõidetava tee ,kuidas see mõjutab Väinamere kaitseala? jnejne. mingi ametnikujätis sai peale tee valmimist otsale, et tuleb miskit teha? krt, lahendage tegelikke looduskaitselisi probleeme, nagu meretuulepargid, Risti tuulikupark jmt. Uurige, palju toodab Aulepa tuulikupark, mitu päeva/tundi aastas see soperdis üleüldse töötab?
kõik rohelised ja rehvirotid seebiks!
Rainer Vakra! palun peatage kohe kaevamine Nõmme Mustamäe maastikukaitseala Vanaka mäe aluse allikalise märgala kõrval! Hoone ehitus 4 meetrit II kategooria kaitsealuste metsanahkhiirte – väikeste lendlaste elupaigast ja vesilike ning konnade kudemispaigast ning linnuparadiisist! SOS Ehitajate tee 2 !! Ehitusluba on antud keskkonnamõjusid hindamata!
Igal pool teevad, mis tahavad
Nüüd pole muud, kui hr. Viisemann korjab kivi kivi haaval oma ebaseadusliku teekehandi kokku ning viib tagasi sinna kust võttis. Järgnevad aastad kulutagu külvamisele ja kobestamisele, et tee jälgegi niidu ja madalsoo pinnal 10 aasta pärast näha poleks. Sama jutt kehtib tulevastele tuulikukunnidele pärast teletornikõrguste veskite amortiseerumist. Aga teisest küljest, erinevalt hiigeltuulikutest on jupike looklevat teed suht tühiasi. Taolisi ja pikemaidki on rajatud aastasadu ega ole juhtunud midagi väga hullu (võrreldes nt. plaanitava Rail Balticaga, mis reaalselt hävitab tervikkooslusi).
see tee pole mingi kahjustaja. Mingil lõigul puudus lihtsalt luba ja ametnikul jäi nuts saamata. Kogu ooper
Jätke Rail Baltic rahule seda kaudu hakkab meiele abiväge rünnaku korral tulema või siis olemasolevad abiväed saavad kiiresti leebet panna ?
Nagu praegu ei oleks raudteed olemaski. Abivägi saab praegu ka tulla, kui tahab
Loomulikult tuleb seadustada,ilus tee.Rokhkem rikkaid omanikke?
Lugupeetud Urmas Lauri! Sügav kummardus Teie ajakirjandusliku ande ees. Küll on armas lehelugu! Olen vaimustusest oimetu, sain Elamuse. Aga olge nii kena ja selgitage, miks Lääne Elu alles siis lugu(sid) nägema julgeb hakata, kui Äripäev otsa lahti teeb? Kas kardate midagi või kedagi?
rohkem nagu kooli seinaleht, kirjutatakse mida pioneerijuht käsib
Aga kes on pioneerijuht? Kui teada saan, pöördun oma küsimuste, kaebuste ja ettepanekutega otse tema poole, süütuid ajakirjaniku-isandaid tülitamata. Aga ma ei tea, kes pioneerijuht on. Urmas Lauri, uu-uu! Kas Te olete seal? Palun vastake!
Äripäev on teist moodi kui Lõpe laut.
Kas ainult L jääb veel alles või oleme midagi kahe silma vahele jätnud?
Mis kahjustas rannaniitu ja madalsood. Pigem vist ehitusloa puudumine.
Milline oli Keskkonnaameti seisukoht, kui Keskkonnaameti töötaja (töötajate) eestvõttel tehti Kasari jõe äärde, Kirbla külas veevalgla alale, üleujutuspiirkonda jne piirangute vööndisse ebaseaduslik tee ja parkla, mida lisaks veel virgestusalaks nimetati, ühesõnaga täieli soga!? Keskkonnaametist kostus ainult soe-sogane möla.
Antke minna Nele Sõber ja Kaja Lotman.
Üks sõna “soga”. Andke minna, go, go.
Vist oli ikkagi Jõerand, mäletad nüüd siis kõikki üksikasjadeni.
Hästi töötad, Ene. Jätka samas vaimus.
Meie proletaarses ühiskonnas on seduse ees kõik “vist” võrdsed?
Meie ametnikud märkavad alati siis kui ehitus juba valmis,sest ei viitsi oma mugavusest või ei taha seda ennem näha st.liigne initsatiiv võib maksta töökoha !
Kahjustas liigirikast sood! Mida iganes. Tiivikuid püstitavad, siis ei küsi keegi looduse ega inimese heaolu kohta. Isegi kohtu kaudu kiidetakse takka, et andke minna suva see loodus. Üks ehitab 15 meetrise teejupikese, siis on kisa lahti nagu oleks loodus lõplikult hävitatud.
Pildilt paistab sadu meetreid pikk tee, mitte 15m jupike.
vabandust, null jäi ära, täpsemalt on 156 meetrit vaidlusalust tasandatud ja killuga kaetud rada.