Kuula artiklit, minutit ja sekundit
0:00 / :
Läänemaa suurim tee-ehitus tuleb tänavu Haapsalu–Laiküla maanteel ning uue katte saab ka Ääsmäe–Haapsalu maantee Riisiperest Ristini.
Ääsmäe–Haapsalu maantee teeremondist umbes 8 kilomeetri pikkune teelõik on Läänemaal. Seal tehakse asfaldi kuumtaastamist – kogu kate kuumutatakse üles, silutakse ja pannakse kohe uus kiht asfalti kuumalt peale.
Robami sõnul pole sellist moodust Läänemaal varem kasutatud. Nimetatakse seda asfalteerimiseks kuumtaastatud alusele.
Kui linnapea omandis oleks tänavakivide tehas, siis kõik linna tänavad oleks kivi all nagu Ventspilsis.
Seda uudset teeehitustehnoloogijat nägin ma juba 8-9 aastat tagasi Norras.
Kõik irvitavad ja mõnitavad Haapsalu eluolu..
Kas kadedus ainult?
Haapsalus seda tehnoloogiat kasutada ei saa. Unikivi üles ei sulata, kohati ka telliseid.
Kahju, et Haapsallu ükski teetehnoloogia ei jõua 🙁 , teed on ja jäävad riigi halvimateks!
Vähemalt selle valitsusega!
Ja mitte ainult! Ka töökohad ja keskmine palk venivad siin nagu näts.kes seda stagbavalitsuse poolt hääletas!!
Kui ise saamatu, ära süüdista teisi!
Soomes käib asi kiiresti tõesti. Päevaga keriti 10-15km maha selle tehnoloogiaga.
Üllatav, et ka Haapsalu teedespetsialistidel on nuppu. Kas te olete kusagil mujal näinud, et sõidutee asfaldiauke lapitakse kõnnitee kividega (just kõnnitee)? Ega vist, aga Haapsalus on sellist tehnoloogiat viimasel ajal palju juurutatud. Miks mitte seda nomineerida nüüd ka AASTA TEOKS
Selle lahenduse autoriks on käsu taavi minionide salk Rannavesi ehitusest.
Vau, ei teadnudki. Ei tea, miks sellist tehnoloogiat millegipärast mujal teistes linnades ei kasutata? On ikka meil head ajud…
Vastupidavam lahendus, kui mingi odava pigiseguga neid lappida. Mis selle vastu saab olla? Väga leidlik ju.
Iga kord on uudne tehnoloogia ja varem kasutataud ei ole!!!!!!!!! Eelmisel lõigul Taebla kandis oli täpselt sama jutt – masin tuuakse Soomest ja minge kõik kaema. Nüüd jälle esmakordne????
Haapsalu-Laiküla mnt reemont on küll hea uudis. Alati kui Pärnust tulles sellele teele öra pöörata on selline tunne, et peksab sisikonna segamini.
Just! Rõudest Risti-Virtsu mnt-ni kõige hullem.
Sellel lõigul pead edasi hüplema , Rannajõest kuni remonditud lõiguni tehakse .
Posti tänav on ka midagi uudset ja ainulaadset….
Posti tänav saab ilus olema.
Natuke nõus. Ilus, aga ikka kitsavõitu küll. Kõnniteed ja puude ümbrused oleks võinud vähe ahtamad olla.
Seda aega siiski ei tule, et linna külastaja või turist jätab auto Rannarootsi parklasse ja tuleb jala vanalinna, promenaadi ja lossihoovi vaatama…..momendil käib teadlik elu väljasuretamine vanalinnas
Vanalinna kõrvaltänavatel suureneb liiklus, kaasneb müra ja tolm.
Kõik ühtlustub, kaob eripära, pole vahet, kas oled Võrus või Rakveres või Raplas
Seda ei saa enam tänavaks nimetada vaid külavahe rajaks.
Kõik ahvitud Lääne-Euroopa linnade järgi. Autosid tahetakse suruda linnast välja, seepärast ka kitsad teed autodele ja ebaloomulikult laiad alad kõnniteede ja haljasala jaoks. Nii on juba mitu linnakeskust Eestis ära rikutud ja liiklus ebanormaalseks muudetud.
Kesklinnast peavadki autod kaduma!
No seal oli jalakäijalgi raske
Suku, sina või , ähh …..