Kiidusõnad Pizza Grande kohta Postimehes. Foto: Urmas Lauri
Pizza Grande Uuemõisas on üks lastesõbralikest söögikohtadest, mida Postimehe lugejad soovitavad.
Tarbija24 lugejad esitasid lastesõbraliku söögikoha konkursile 60 ettepanekut, kirjutas Postimees.
Eesti kõige lastesõbralikuma söögikoha valimine tekitas elevust mitte ainult lastevanemates.
„Väga hea, tänu sellele nimekirjale saan ma lõpuks teada, kuhu mitte sööma minna, sest seal on karjuvad tited,“ kiitis üks kommentaator ettevõtmist.
Kuigi üle Eesti soovitati 60 eri söögikohta, tõdesid paljud lugejad, et tegelikult on lastesõbralikke kohti väga vähe.
„See, et ettekandja ulatab paki paberit ning hunniku nürisid (99 protsendil juhtudest) pliiatseid, ei ole lastesõbralikkus,“ oli lugeja Kristiina Kuiv oma hinnangus konkreetne. Tema kogemus näitab, et väikelapsed söövad kas kõike või mitte midagi.“Iial ei või teada – vahel läheb peale sushi ja sinimerekarbid, vahel isegi pitsast ei hoolita. Seega söök on lastesõbralikkusel (nii väikeste puhul) teisejärguline ja kuni nad lugeda ei oska, siis friikaid ja viinereid menüüs lihtsalt ei eksisteeri,“ kirjutas ta.
Paljud söögikohti soovitanud vanemad tunnistasid, et lastesõbralikkus ei alga menüüst ja mänguasjade rohkusest, vaid hoopis suhtumine lapsesse. Kristiinat häirib Eesti söögikohtade puhul kõige enam lastemenüü ühekülgsus (ikka need viinerid ja friikartulid) ja räämas lastenurgad, kuhu last ei taha lubadagi. „Kõik mänguasjad on katkised, mustad, pliiatsid on teritamata või puudub joonistuspaber jne,“ kirjutas Kristiina.
normaalset töötajad selle raha eest ei saagi…..hea,et on veel neid tüdrukud,kes viitsivad natuke omale taskuraha teenida.Aga ega neidki kauaks….
See lastenurk on hea asi. Aga rteenindajad (koolilastest tüdrukud), kes ei jälgi söögi (ainult pitsat seal ongi) kvaliteeti ja valmidust. Vastata mitte mingile küsimusele ei oska ja omanik loodabki niimoodi läbi ajada. Kas see pallinurk ongi pitsa teenuse pakkuja oma, sest see oleks nagu selveri poolt ehitatud. Pealekauba koristab seal selveri koristaja. Miinimumpalgast rohkemat ei saa vist selles Rannarootsi kaupluse majas keegi, peale töölevõtjate. Aga teenendus selles pitsas puudub täielikult, peale pitsaplärakate lauda kandmises.
Endine klienditeenindaja, oledki endine teenindaja, sest sinu suhtumine annab ikka väga soovida 🙂
Olen aru saanud, et viimasel ajal püüab iga vähegi edevust ja tuntust nautiv Läänemaa kodanik võimalusel söögikohta avada. Arusaadav aga kui muud enam ei räägitagi kui ainult seda, kes millise koha avab ja mis see kõik liikluses kaasa toob, siis hakkab selline veider tunne tekkima. Uuemõisa söögikoht nüüd küll millegi erilisega ei hiilga. Ehk ainult sellega, et koguaeg piiluvad pizza meistrid köögi nurga tagant välja ja arutavad valju häälega teiste söömisharjumusi.
Lastenurk söögikohas peaks olema söögikoha huvides, sest see toob sinna kliente. Kui muidugi lapsed ja nende vanemad on probleemiks, siis kahju küll, jääb ka sissetulek saamata.
Eestisse rohkem 12+ restorane. Rohkem pole öelda midagi.
Kes peaks koristama lastenurkasid? Kas klienditeenindaja? Kas iga lapse järelt? Millal? Kas selle eest makstakse lisatasu? Või on kõik miinimumpalga sisse arvestatud? Võibolla peaks tööle kutsuma veel lapsesõbraliku tegevusjuhi, kes aitab maimukesel söögikohas toimetada?