Sušibaar vahetab omanikku

Andra Kirna

andra@le.ee

Kerli Tael (vasakul) ja Keidy Pihelgas on ToGo Sushi uued omanikud. Foto: Andra Kirna

Kerli Tael (vasakul) ja Keidy Pihelgas on ToGo Sushi uued omanikud. Foto: Andra Kirna

Teisipäeval sai Haapsalus Posti tänaval tegutsev sušibaar ToGo Sushi uued omanikud –  sušikohta hakkasid pidama Kerli Tael ja Keidy Pihelgas.

„Arvan, et sattusime õigel ajal õigesse kohta, et „uppuv laev” päästa,” ütles just koha omandanud Tael. See, et ToGo Sushi on viimasel saanud kriitikat, naisi ei hirmutanud.

Artikli lugemiseks tellige päevapilet, digipakett või logige sisse!

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
14 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
nii on
5 tundi tagasi

Läheb hingusele see võõramaine ”sushi”baar nagu enamus. Seda enam, et suvi saab läbi ja tühi talvine sessioon on tulemas.

Tädi
6 tundi tagasi

Ümbrikupalk ja makseraskused nagu teises söögikohas

lillelaps
6 tundi tagasi

Soovin kahtlemata uuele omanikule jõudu ja jaksu ning kriitika oligi pigem võrdselt nii eelmise omaniku kui Lääne Elu kui kohalike uudiste vahendaja vastu . Lihtsalt usun, et tegemist suhteliselt avaliku saladusega, et on toidukohti,mis ägavad kõikvõimalike kvaliteedikontrolli ja ametnike hordide tegevuse käes, et kõik toiduained oleksid värsked,õigesti hoiustatud .Maksud makstud,raamatupidamine klapiks . Ja siis tulevad need,mis on lahti, millal omanik või töötajad viitsivad ja toiduhügieen vastab pigem arengumaade standardile .Ehk siis selle sisuturundusliku moega artikli asemel oleks võinud kohalik ajaleht vähemalt aasta kui mitte aastaid varem juhtida tähelepanu ja küsida kommentaare eelmistelt omanikelt .Muidu jääb mulje tegelike probleemide üle arutlemise… Loe rohkem »

teletups
18 tundi tagasi

Loodame vähemalt, et kvaliteet tõuseb, sest lisaks kuhjaga halvustavale kriitikale toidu ja teeninduse osas ei viitsitud sealt sushibaarist isegi mitte vastata või vabandada,et millest sellised jamad, vaid jäeti lihtsalt otsad lahtiseks .

Eks vabandamine olegi ju nõrkuse tunnuseks ning lisaks veel ka näidanuks oma süüd .

KT
17 tundi tagasi
Reply to  teletups

Kindlasti on meie eesmärk asja parandada ja kliendid on meie hing!

Nimi (vabatahtlik)
8 tundi tagasi
Reply to  teletups

Jüri õpetab vabandama!

pilukas
1 päev tagasi

sushil 2 head omadust, paeluss ja koolera

Hellat
1 päev tagasi
Reply to  pilukas

Neid haigusi võib igaltpoolt saada.

KodanikS
22 tundi tagasi
Reply to  pilukas

Heeringast võid ka ussid saada.

Ma...
5 tundi tagasi
Reply to  KodanikS

…sain jukskord ussist heeringa. Oli tore päev.

lillelaps
1 päev tagasi

Huvitav samas mille järgi kohalik ajaleht oma uudiseid valib, sest praeguseks siis eelmise omaniku tõttu parimal juhul sta maine omandanud “legendaarsest” söögikohast,millest Läänemaa Facebooki gruppides mitmeid lõimesid enamvähem igaüks ligi 80 kommentaariga ei jõudnud kuidagi ajalehe uudisterubriiki . Selles mõttes kriitika on isegi väga positiivses toonis öeldud, sest valdav enamus kirusid toidu kvaliteeti või isegi seda, et tellimus unustati täita,üksikud olid rahul ja mõnevõrra suurem osa üksikutest olid seal mõlema äärmuse vahel . Et kas ajakirjanikud ei jälgigi kohalikku “peldikuseina” või oleks eeldatud, et kohaliku tasandi kobrulehe asemel oleks pidanud teema üles võtma esimesena üleriigiline meedia .Kurvem lugu paraku see,… Loe rohkem »

Elu
17 tundi tagasi
Reply to  lillelaps

Igal asjal on algus ja lõpp! Miks kritiseerida uusi omanike ja halvustada? Teinud siis ise midagi teisiti! Vingud oskab iga üks aga ära teha vähesed!!!

Kirsika
17 tundi tagasi
Reply to  Elu

Lillelaps, kas tunned neid inimesi, et selliselt kirjutad?
Nagu sinu kommentaaris välja loen siis sa tundsid endist omaniku ja eks sealt see kriitika ka uute omanike vastu. Praavo!
Mis ajast on juuksevärv või kehakaal toitu mõjutanud?

Mina leian, et kui inimesed teevad toitu hoole ja armastusega, teadmiste tasemel, pakuvad head teenindust ja köögis on asjad just nii nagu päriselt peaks olema siis peaksime ainult rõõmsad olema!
Edu igal juhul ja hoian pöialt! 😊

Kodanik
9 tundi tagasi
Reply to  Kirsika

Braavo* nii lihtsat sõna ka enam kirjutada ei oska.