Kuula artiklit, minutit ja sekundit
0:00 / :
Automaksu, millega riik oma eelarvet lappima asub, maksavad kinni need, kellele auto pole mitte mugavusteenus, vaid ellujäämise vajadus.
Automaksu, millega riik oma eelarvet lappima asub, maksavad kinni need, kellele auto pole mitte mugavusteenus, vaid ellujäämise vajadus.
Automaks mitte ainult ei koori inimest vaid tõstab ka hindu – kogu teenindussektor kasutab ju väikekaubikuid ja seal on see korralik hinnatõus . Näiteks postiautod mida on ju tuhandeid ja maks on seal ka korralik
mis juhtub, kui seda maksu ei maksa? auto konfiskeerimine? sel juhul ei ole tegemist sisuliselt mitte maksuga vaid eraomandi likvideerimisega. s.t. inimene ei ole mitte kunagi oma vara lõplik omanik, kõrgem õigus jääb riigile ning sel moel eraomand võimalik ei ole. seega peaks antud küsimus pandama rahvahääletusele, et anda rahvale sõna selle üle, kas soovitakse kaotada eraomand.
et sulle tõmmatakse igal juhul kott pähe, selline on juba proletariaadi diktatuuri loomus
liig pole kunagi teinud liiale liiga
automaksule tuleb sel moel, et see jagatakse solidaarselt auto kasutaja ja autos kaassõitjate vahel, selleks võetakse kasutusele näotuvastusprogramm, mis liikluskaamerate ja tänavakaamerate ja asukohapositsioneerimise abil teeb kindlaks autos viibinud isikud ja automaatselt väljastab neile automaksu teate, sest on arvata petuskeeme, et näiteks pere võib automaksust kõrvale hiilimiseks müüa mõne auto ära ja kasutada siis kollektiivselt ühte autot või siis isegi jagada seda naabrite või sugulastega, mis aga vähendab selle maksu kogumisega ettenähtud eesmärki. autode liikluses oleku jälgimiseks võetakse kasutusele autodele kohustuslikus korras paigaldatavad asukoha positsioneerimise seadmed, mis automaatselt edastavad vastavale keskusele andmed auto liikumise, keskmise kiiruse ja autos viibivate isikute… Loe rohkem »
Nali-naljaks..:)), aga kõik märgid näitavad, et just nii saab see asi olema!
Naljateemat pooltõsiselt edasi arendades peaks auto(sõidu) maks sisaldama ka autotäituvuse koefitsenti. Mida rohkem inimesi autos, seda väiksem peaks olema maks, sest sõidu kasutegur ühsikonnale on suurem.
ei ole maksukoguja poolt vaadates rentaabel ja pole maksukoguja eesmärk, sel juhul peaks kõik ressursid suunama ühistranspordi tasuta toimimisele
See on alles algus. Sõjad tahavad sõdimist, rohepööre pööramist, põuad-ikaldused muutuvad igapäevaseks – see kõik neelab ropult ressurssi.
Nüüd on vaja veel maal elamise maks kehtestada, siis saaks vast ikka kõik raha rahvalt kätte ja küll see maaelu siis ka kiirelt hääbub- ei ole maainimest, ei ole probleemi! Valitseja saab rahulikult valitseda!
seda maaelu vaja on, kõik põllud ammu kipsmaju täis, nüüd ka tuulareid ja paneele, emü õpetab juba laiaprofiiliga suunamudijaid ja silmamoonutajaid, supermarketid asendavad viljapõlde ja loomalautu
selle maksuga tehakse korda kõik maaelanike teed, teed tehakse kõikjal tolmuvabaks, rajatakse eraldi veel kergliiklusteed ja jalgratta teed, kuni koduväravani paigaldatakse tänavavalgustus, talvel hoitakse teed lumevabad ja suvel niidetakse kõik teeääred ja hoitakse kraaviperved puhtad, saabub imeline aeg, kõik on pidevalt roheline, autod on rohelised, teed on rohelised, osa inimesi muutub rohelisteks ja kõikjal on isesõitvad autod kasutusel, pole vaja enam registreerida kaineks autojuhiks, kõik saavad meie rahvuspühad õlut pruukida, imeline aeg saabub
Pole mõtet tuututada. Igaühelt võtab see vajalikku raha. Kamp tuleb laiali saata kes inimesi kurnata tahab. Kommunismi ka ei saa ehitada, et võtame kelleltki ja anname teistele.
Aga inimene ongi loodud varastama riigi, elik enda ja kaasinimeste tagant!
okupatsioon kestab
evreivalimine aitab põlistada seda