Haapsalu vanalinnas tegutsev boolingusaal peab pühapäeval viimast sünnipäeva, tuleval aastal kerkib sinna kortermaja.
„Vanalinna Bowling ja hostel on Haapsalus olnud nii pikka aega, et tõenäoliselt on enamik Haapsalu inimesi vähemalt korra käinud kuuli veeretamas ja paljud Haapsalu festivalide külastajad on meie hostelis ööbinud,“ ütles Vanalinna Bowlingu omanik Arvi Nebokat. Ta tõdes, et iga lugu saab ükskord otsa.
Mis häda on väikelinnas pidevalt autoga sõita, kui saab jalutades kohale.
Parklad peaksid olema kindlasti vanalinnast väljas.
Võid ju kolida sinna kus puudub autoliiklus.
aga mis asju on vanalinnas autoga ajada? 10 minutiga jõuab igasse punkti. Mis rahulduse see vanalinnas autoga nikerdamine annab?
Räägib helbeke noo näol, kel elu nagu lill? Midagi tuua ega viia koju pole.
neid korteried ostavad jõukad inimesed pealinnast või välismaalt. Käiakse ilmselt mõned korrad suve jooksul. Et kuidas see nüüd liiklust meeletult segab?
Vastus Teie küsimusele. Vaba elamispind üüritakse välja sõpradele ja tuttavatele ja arvata seda , et autosid vanalinnas vähemaks jääb, on väär!
To autodest: Seegi on variant. Aga kas mõned korrad suve jooksul oma korterit väisav omanik ongi arendustegevuse ülim mõte? Vanalinn niigi elutu, ootaks uusi püsiasukaid. Ent iga uus tuleb koos auto või kahega. Lossiplatsil niigi kitsas. Kui ka linnavalitsus sinna kolib, lubatakse küll maaalust parklat aga betoonväljak keskaegse linnasüdame all tekitab vähemalt minus võõristust. Ametlikult väärtustatakse rohepööret ja ehedust, välja kipub kukkuma veelgi suurem autostumine ja steriilne betoon… Bowlingusaali uutmine otseselt ei häiri aga üldiselt võiks LV tagalinna (mh. holmide) autostumisel silma peal hoida ajani, mil jalgsi või rattaga liiklemisega rohkem harjutakse.
Perenaine oli sõbralik nagu vanglauks.
Käinud 1 k. Mitte 2.
Aga kurb muidugi kui sulgeb.
Mitu püsivalt täidetud parkimiskohta Lossiplatsil asuv kortermaja kaasa toob (võib ju unistada jalakäijatest korteriomanikest)? LV paistab jätkavat ka plaaniga riigi- ja linnamaja (linnavalitsuse?) ehitamiseks politseimaja kõrvale. Kuidas haakub seegi linnaliikluse rohelisemaks-rahulikumaks muutmise kontseptsiooniga? Posti tänav ehitati küll totaalselt ümber jalakäijate-ratturite paradiisiks aga kuidagi peavad need sajad vanalinnas ‘töötavad-elavad’ autod ju sealse kultuurikilomeetri läbima. Lihtsalt huvitab, kas see voog jääb mõistlikkuse piiresse või mõjub pigem peletavalt.
Õige tähelepanek! Hetkel ehitatakse vanasse kaitseliidu majja kortereid, Saue tn. 9 tulevad korterid jõukamale publikule ja ka Saue tn. 4 saab kortermaja kunagi valmis. Ja muidugi vana kinomaja- kah korterid. Kuhu need autod kõik pannakse, millega Tallinna härrasrahvas siia linna kohale sõidab?
nendele supet virisejatele autod kinkima…
see olema saab, eriti suvise liikluskorraldusega
pange paar restorani kinni parem, nagu neid vähe oleks
noh, mis seal ikka- kui kinni, siis kinni. Murelikuks teeb see, et ehitamine võib hakata liiklust häirima. Ja lihtsalt igavusest tahaks kuskile mingit allkirja anda, igaks juhuks.
Liiklemine ongi elu eesmärk või?
jääb küll selline mulje. Ja absoluutselt ükskõik, mida keegi oma varaga peale hakkab, ikka leidub keegi kes tahaks nõu anda, targutada või ära keelata- eesti keeles öeldes lihtsalt möliseda.
oli vanasti autol vänt ja meestel… Ehk läheb tarvis?!
Ja mitte kellelgi pole sama äri peale vaistu?
On ju keegel üks väheseid asju, mida siin talvelgi saab harrastada!
linnavalitsus, appi!!
Boring
Kogu aparatuur ammu omadega kutu. Ainult rikked, tõrked. Vahel ei saagi korralikult mängida, kui viiakse ühelt rajalt teisele. Ajast ja arust ning hiilgeaeg ammu läbi. Sellised asjad peaksid olema munitsipaliteedi käes, kellel oleks reaalne võimalus normaalse toimimise eest hea seista ja antud spordiala edasi viia. Haapsalus tõelisi tegijaid küll- Olari Nebokat, tema isa Arvi Nebokat. Oleks kellel asja noorte seas edasi viia.
Lollid ja ülbed teenindajad tõõmmaku nüüd emmi…suhelda ei oska.
kas omanik planeeris äri ümber või vahetas see kinnisvara nüüd omanikku ?
Hea uudis