Posti tänava remont algab arvatust varem

Haapsalu aselinnapea Innar Mäesalu sõnul toob Posti tänava remont kaasa ebamugavust, aga parata pole midagi. Foto Lemmi Kann

Pikalt planeeritud Haapsalu peatänava remont algab 5. juulil, kui tee liiklusele suletakse ja hanke võitnud AS YIT töömehed hakkavad asfalti freesima.

Esimesel remondinädalal on korraga liikluseks suletud nii Posti kui ka Metsa tänav. Viimasel algab asfalteerimine 7. juulil, mis tähendab, et vanalinna pääseb autoga vaid Kalda, Endla ja Võnnu tänavat mööda. „Paar päeva on sellised, mil nii Posti kui ka Metsa tänav on suletud,” kinnitas Haapsalu aselinnapea Innar Mäesalu.

Artikli lugemiseks tellige päevapilet, digipakett või logige sisse!

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
33 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Teadjamees
2 aastat tagasi

Metsa tn asfalteerimine algab 12.07 mitte ennem, või siis isagi 14.07

Vambola
2 aastat tagasi

Lõpuks ometi, hea uudis. Tänaval 80test pärit kate

andrus
2 aastat tagasi

Hea, et on üks koht kus lubatakse aina vinguda!

Nimi Kohustuslik
2 aastat tagasi
Reply to  andrus

Eks ole ka põhjust. Kõik puud maha hoolimata inimeste vastuseisust. Lisaks üheaegselt põhitänavad kinni. Näitab selgelt korraldajate võimetust mõelda

Nimi Kohustuslik
2 aastat tagasi

Kus terve mõistus sellel ehitusosakonnal? Kaks põhiteed korraga kinni panna?

Tiiu
2 aastat tagasi

Jätke Posti tänava puud alles, palun, palun… Ja üldse kahtlane kogu see projekt, ei ole silmale ilus ega kasulik. Annetate parem see raha laste huviringide tarbeks. Rõõmustaksite lapsi kui ka kõiki teisi. Puud jäägu alles, ei mingeid põõsaid asemele!!! Palun, tulge mõistusele…

Enriko
2 aastat tagasi

Kuna õhtupoolikul sattus kätte täistekstiga Lääne Elu, tekkis kiusatus avaldada Posti tänava renoveerimist puudutav fakt, mille kajastamist eeldanuks isegi LE pealkirjades. Nimelt väidab hr. Mäesalu, et nii sõidu- kui kõnnitee tulevad graniitkivist, vaid jalgrattatee asfalteeritakse. Niisiis odavailmelisest betoonist pääseme. Põhimõtteliselt saab hiljem ka ümberplaneerimisi kergemini teostada. Küll aga tekkis teistlaadi küsimus. Mitte üksnes jalgratturid ei soovi siledat teed vaid ka jalakäijad. Viimaste hulka kuuluvad liiklusseaduse järgi ratastoolikasutajad ja lapsevankri lükkajad. Kivi taha kinni keegi vast ei jää aga kondiauru asemel valitaks ehk mugavam auto. Samas, autosid püütakse uuendatud tänavalt välja puksida, ehkki iga päev näen, kui tihe reaalne autoliiklus on.… Loe rohkem »

elanik
2 aastat tagasi
Reply to  Enriko

Head nahka sellest kõigest ei tule. Juba algusest peale pole inimesed rahul
Kahju, et linnavalitsus oma linna elanike soove ja arvamusi ei arvesta

K.s
2 aastat tagasi
Reply to  elanik

Ei tea jah, kas see viimaseid kuid ametisolev linnavalitsus teeb seda mingiks haledaks kättemaksuksvõi nad ongi seal idioodid? A nii või teisiti eks valimistel näeb….

Enriko
2 aastat tagasi
Reply to  Enriko

Täna, esmaspäeva hommikul kl. 9:30, käisin jala Maximas. Maxima tagahoov oli juba autosid täis. Vaid 4-5 vaba kohta veel. Linnavalitsuse tagune oli samuti peaaegu täis (20 autot ja üks jalgratas). Nurme tänavast Kreutzwaldi ristmikuni tundus silma järgi 1/3 parkimiskohtadest hõivatud. Maxima pood ise oli pigem inimtühi. Siit küsimus: kelle omad need 50-60(?) autot on, miks nad just siin pargivad ning kus peaksid parkima, kui ‘kraanid kinni’ keeratakse (mitte üksnes teeremondi ajaks)? Igatahes ei tundunud need olevat turistide sõidukid, et võiks öelda: parkigu Vasikaholmile või Rannarootsi keskusse. Kui autod olid enamuses asutuste töötajate omad, siis millist lahendust LV neile soovitab (ka… Loe rohkem »

@Enricole
2 aastat tagasi
Reply to  Enriko

Enrico, töölisklassi auto ja tegelikult pole maxima tagune parkla teps mitte linnale kuuluv.

Enriko
2 aastat tagasi
Reply to  @Enricole

To @Enricole: Seda teravam on küsimus, kuhu kavatseb LV remondi ajaks ja kaugemas tulevikus suunata praegu Posti tänavat palistavad autod. Kui õigesti mäletan, siis seni soovitati ka Maxima parklat, kuhu sisenemiseks pole hetkel ühtki keelumärki. LV parkla on juba sammu võrra privaatsem. Kaubamaja oma samuti eravaldus. Vägisi meenub kunagi nähtud TV-reklaam, kus täispargitud linnas autost väljunud naine vajutas pulti ning auto vajus susinal tühjaks nagu õhupall. Juht voltis palli kokku ja pani tasku. … Kui üldse Haapsalu kesklinnas vaba platsi otsida, on see end. tapamaja ja sauna kohal. Parkimismaja idee tundub esmapilgul vähem energiakulukas ja keskkonda häiriv kui serverihoidla. Teine… Loe rohkem »

Jalgrattur
2 aastat tagasi
Reply to  Enriko

Õigus, Enriko! Jalakäijad, lapsevankri lükkajad ja ratastoolidega liikujad hakkavad kindlasti kõndima- sõitma rattateel ja sellest tuleb suur jama.

linlane
2 aastat tagasi

Austatud linnavalitsus, vale aeg ja vale projekt, hakake aga lõhkuma, ei vali me teid enam linna juhtima.

Elisa
2 aastat tagasi

oli nii ilus. kurb

Savi Ets
2 aastat tagasi

Siin peaks sekkuma Poliisi

Luisa
2 aastat tagasi

Tervete puude mahavõtmine, pehmelt öeldes, ei too midagi head.