Esmaspäeval lõppenud Kiltsi tee projekteerimise ja remondi hankel esitas pakkumise kolm ettevõtet: Lääne Teed OÜ, OÜ Viamer Grupp ja Atemo OÜ.
Hanke võitnud ettevõte peab koostama nii ehituse põhiprojekti kui ka tee valmis ehitama. Remonditav ala on Kiltsi tanklast Männiku tee ristmikuni – kokku 750 meetrit. Tööde tegemiseks on aega viis kuud.
Linn sai tee-ehituseks riigilt miljon eurot, linna omaosalus on 300 000 eurot.
Võrrelge Kiltsi teed ja Lihula maaanteed…
Kiltsi tee sile nagu laud, minge ukerdage linnapiirist kesklinna jalgrattata… 🤪 😍 😍 😍
Täna proovisin😵
kaotage seal kiirusepiirang ära parem
Muidugi hea mõte sest Hiiumaal suvitavad ja elavad poliitikud saavad siis mööda kergliiklusteed Haapsalu tulla-milline õhusaaste vähenemine.Teie aga pange oma Metsa ja Raudtee tänavale kartulid maha siis ei paista need augud ja künkad välja.
seda linnast ümbersõidu ehitust eiratakse, miks peab kesklinn ja Tallinna mnt. olema saastekoridor linnas. linnaviletsuses ja volikogus pole otsustajaid, on ärikad ja muidumehed ja linn saastub
Ja kust kaudu see Hiiumaa transiit siis käima hakkab, kui Kiltsi tee kinni…eks ikka mööda Tamme ja Kastani tänavat, mis on mõlemad niigi kehvas seisus, eriti Kastani algus…isegi täidet ei ole aukudesse jagunud…millal tekivad Kastani tänava äärtesse kõnniteed….
Meie linnaviletsuse mõtlemine on lapsikul tasemel. Kui rekonstrueeriti linna tänavavalgustust, siis linnapea lubas suurejooneliselt, et linnas kaovad kõik õhuliinijuhtmed maa sisse. No ei kadunud need kuhugi, näiteks Tamme tänaval Lihula mnt poolses otsas postid mõlemal pool aga sellel osal pole linn suutnud kuidagi kõnniteed ehitada, nüüd siis hakkab seal jällegi kogu Hiiumaa transiit liikuma. Väga halb lugu!
Selle raha oleks võinud linnas kuskile palju olulisemale tänavale kulutada kiltsi tee ei ole linna kõige hullem tänav, näiteks metsa tänavale ,see metsa tänav mis remondis.on ainult veerand metsa tänavast .
tagumine aeg on see jupp korda teha, ja kõige õigem oleks jaama teise otsa kolida ja trass sirgeks ajada.
Täna on see ikkagi transiitkoridor. Ja korralik kergliiklustee võiks ka lõpuks tulla.
See jupp on riigimaantee ja see mill on ette nähtud nimelt sellele jupile!
rahvas lõpuks kätte võtab ja näitab kelle käes võim on saab see raha määratud sinna, kus rahval vaja