Kuigi Haapsalu ümbersõidutee joonistatakse jonnaka järjekindlusega linna uude üldplaneeringusse sisse, ei hakata seda suure tõenäosusega ehitama varem kui aastal 2050.
Praegu on Haapsalu ümbersõidutee kolm võimalikku varianti kaardile maha märgitud kunagise Ridala valla üldplaneeringus. „Maanteeameti eelistuseks oli siis ümbersõidutee esimene variant, kuna ameti hinnangul on see majanduslikult kõige otstarbekam,“ selgitas Ridala endine vallavanem ja Haapsalu praegune aselinnapea Helen Rammu.
See trass algab Herjava ristmiku juurest ja jõuab välja Kiltsi tee kurvini. Haapsalu linnavalitsus saatis eelmisel nädalal maanteeametile kirja küsimusega, kas maanteeamet soovib, et see koridor jäetaks Haapsalu uude üldplaneeringusse alles.
on koondunud ammu paralepa ranna ümbrusse
Miks ei võiks Valgeväljalt Uuemõisa olla asfaltkattega Espre tee?
Siis leitakse ise otsem tee. Kergliiklusteel sõidetakse motikaga Rannakülast Uuemõisa poole. No kus on mõistus? Ma ei tuleks kunagi selle peale, et sõidaks autoga kõnniteel.
Motikaga ju sõidetakse. Kus see auto oli?
läbiv transiit tuleks ammu linnast mööda suunata, lapime seda õhusaastajat talibanana mnteed, mis on linna saaste-, müra- ja ohukeskus. vastu on loomulikult need kaubanduskeskuste omanikud, kelle käive langeks kardinaalselt, nagu juhtus Paide linnaga Mäo lõigu väljaehitamisega
Kernu Grillil Pärnu maanteel ilmselt sama olukord. Sealt otsetee nüüd kaugelt eemalt läheb.
Milleks seda ringteed veel vaja, kui linn niigi kahaneb. Oli kunagi 15,6 tuhat. Nüüd on endise linna piires 8 tuhat + ridala vald kokku 10 tuhat. Kümne aasta pärast võibolla 5-6 tuhat. Praegu rahuldab Kuuse ja Kase tänav igati meie liiklust ja kuna Tallinna mnt on niikuinii kogu aeg kinni, siis see tuleks majadega täis ehitada.
Nõus,tõesti milleks seda vaja? Liikluskoormus olematu. Ja suuname need vähesed liiklejad linnast mööda, nagu Paides,kus monstrum Mäo liiklussõlm on elu linnas välja suretanud.
Mis moodi Mäo ümbersõit Paide elu mõjutab? Sealt on ikka head kilomeetrid linna, oli enne ja on ka peale uut ristmikku.
ja keegi ajab painajalikult seda mõttetut raudtee jura, aga rahvast polegi
Kergliiklustee peab kohe kindlasti tegema hakkama ja ikka kohe Haapsalus Risti-Virtsu maanteeni. Nii turvaline ja hädavajalik ratturitele, rulluisutajatele, kõndijatele, jooksjatele ………Mina just igatsen pikka tee rattasõidu võimalust mööda asfalti. Mööda terviseteed saab küll sõita Riisipereni ja ka Rohukülla. Seda mööda sõidan aastaid, aastaid, kuid üksi õhtul hilja metsade vahel väga õudne läbi kimada, kuigi püüan võimalikult kiiresti sõita, et keegi mina nagunii kätte ei saaks aga põder on küll ette hüpanud mitmel korral. Aga õnneks kõik õnnelikult lõppenud.
Sama siingi ja mul on metskits eest läbi lennanud nii, et prillid jäid õnneks terveks kuna võsa on terviseteel väga lähedale kasvanud. Haapsalu – Laiküla mnt ääres polegi jalgrattaga võimalik sõita kuna pidev joon kattub mustkatte äärega ja alles peale Parilat on mustkatte äär veidi laiem, kus rattaga sõita. Mööduvad rekkad viivad sõidu ajal kõrvad peast.
Hakka ka aktsiisi maksma nagu autode kasutajad ja siis nõua midagi.
See tee polegi teistele mõedud, kui vaid aitodele. Ei taha ei linn ega maanteeamet sinna pool meetritki laiendudust tega. Linn vastab väga lakooniluselt, maanteeamet ei taha, maanteeamet vastab, linnast pole survet. Ja teile pole sinna midagi vaja, teeme teid mujale, aga mitte sinna!
Tehke Virtsu mnt korda, nagu kuumaastikul sõida, lisaks veel puudub jalgrattad tee
Virtsu mnt? Risti- Virtsu maantee on päris hea, kergliiklustee võiks olla küll!
Haapsalu Laiküla mnt
Lugege tähelepanelikult artiklit, jutt käib ju Haapsalu linna üldplaneeringust. Sellel pole mingit pistmist ei Virtsu, ei Lääne- Nigula vallaga.