Alates tänasest on ajutiselt suletud kõik Salva Kindlustuse 16 esindust ja müügipunkti üle Eesti ning teenindus toimub kodulehe, e-kirja ning telefoni vahendusel. Teiste hulgas on suletud Haapsalus asuv esindus.
Ainsa kindlustusfirmana omab Salva füüsilisi klienditeeninduspunkte üle Eesti, kuid kehtestatud eriolukorra ning töötajate ja klientide tervise nimel otsustati ettevõttes minna täielikult üle kaugtööle kodukontorites. Salvaga suhtlemiseks saab kasutada telefoni, e-kirja ning suhtlust läbi kodulehe.
Kindlustuslepingutega seotud küsimuste korral tuleks pöörduda oma personaalse kliendihalduri poole Salvas. Kliendihaldurite kontaktandmeid leiab kodulehelt. Kõige kiirem ja mugavam viis kindlustuslepingu sõlmimiseks on külastada Salva e-poodi.
Esmase kahjuteate saab ööpäevaringselt esitada läbi Salva kodulehe. Suurenenud koormuse tõttu võib reisikindlustuse kahjuteadetele vastamine võtta tavapärasest veidi rohkem aega, kuid kõik taotlused käsitletakse nii kiiresti kui võimalik.
Füüsiliste kohtumiste vajalikkust, sh kahjukäsitlejate visiite, teostatakse minimaalselt ning võimalusel lahendatakse probleemid digitaalsete kanalite kaudu.
Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega.
Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
0 Kommentaari