Haapsalu võib saada trammi

Kaire Reiljan

kaire@le.ee

Haapsalu ajaloolise raudteejaama ees roostetavad praegu muuseumi vedurid, kuid mõne aasta pärast võivad hakata peatuma „porgandid” ehk uued elektrirongid. Foto: Arvo Tarmula

Haapsalu ajaloolise raudteejaama ees roostetavad praegu muuseumi vedurid, kuid mõne aasta pärast võivad hakata peatuma „porgandid” ehk uued elektrirongid. Foto: Arvo Tarmula

Haapsalut ja Rohuküla võib hakata ühendama trammiliin, mis töötaks Läänemaa elektriraudtee jätkuna.

Haapsalu aselinnapea Helen Rammu sõnul on omavahel arutatud ka varianti, et Haapsalu ja Rohuküla vahel võiks olla ka mingi odavam ühendus – väiksem rong või hoopis elektritramm.

Artikli lugemiseks tellige digipakett või logige sisse!

34 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Uugu
2 aastat tagasi

Mina pooldan 4realist asukülla

Eeter peeter
2 aastat tagasi

Head mõtted ikka. Linnavalitsejad peaks lumise ilma või autoga minema raudteejaamast metsa tänavale, kõnniteid pole ja tee viskab autosid saltosse. Tramm on nii jabur idee, et tola hakkab olla. Rongiga saaks vähemalt lauad sadamani tassida.

Nädalapäevad
2 aastat tagasi

Targad inimesed seal linnavalitsuses.
Ilmselt on ikka mõeldud hobutrammi?

Postimees
2 aastat tagasi

Kas DT 75 ei sobi põristada?
Seal tera ka ees lume vastu…

Tige kala
2 aastat tagasi

Haapsalu võiks saada l.lluste pealinna tiitli – neid tuleb sealt nagu vändrast saelaudu !

***
2 aastat tagasi

Tramm ja rong on kõrgei vaimulend…. Tulge mõistusele, meil on NORMAALSET ARSTI VAJA!!!!

Postimees
2 aastat tagasi
Reply to  ***

Ära vigise..
Meil on oma dr. MENGELE keda Linnarahwas palavalt austab ja armastab…

113
2 aastat tagasi

Mis siin jõurata meil on ju vana kap remonditud Peetrike, nagunii seda keegi ei osta selle rahaeest ,paras panna Rohukülavahet sõitma milline kokkuhoid vana raudtee tamm sobib selleks ideaalselt.

Postimees
2 aastat tagasi

Coitus Irruptus….

Postimees
2 aastat tagasi

Nais trammijuhid võiks topless olla konkursi alusel…

jah
2 aastat tagasi

Nojah, kui tramm siis eraldi trammipark koos kõige kaasnevaga, mis teistmoodi kui raudteevärk. O sancta simplitus!