43

Põhja-Eesti ühistranspordikeskus rikkus Haapsalu bussigraafiku

Kaire Reiljan

Kaire Reiljan

kaire@le.ee

Andrus Karnau

Andrus Karnau

andrus.karnau@le.ee

Väike roheline buss. Foto: Arvo Tarmula

Väike roheline buss. Foto: Arvo Tarmula

Põhja-Eesti ühistranspordikeskus (ÜTK) muutis Läänemaa bussigraafikut nii, et Haapsalu linnaliinidel tekkisid mitmetunnised augud.

Haapsallasi ärritab see, et 1. juulist muutunud linnaliini graafik on varasemast hõredam. „Liinid on nii kokku tõmmatud, et polegi eriti tööd,” ütles bussijuht Toomas Erit.

Kõige hõredam on graafik õhtul liinil nr 2 – buss ei sõida kella 17st 22ni. See on aeg, kui inimesed tulevad töölt. Erit ütles, et tema abikaasa ei saa enam töölt koju. Naine oli kaevanud Põhja-Eesti ühistranspordikeskusele, sealt saadeti talle Tallinnast Haapsallu sõitvate ja Niine peatuses peatuvate busside graafik. „Niine on nende arust Haapsalu ainuke peatus,” ütles Erit.

Nii bussijuht, kellele reisijad oma muret kurdavad, kui ka sõitja Reet Lainemaa tõdesid, et graafiku tegijad ei ole mõelnud reisijatele ega tea Haapsalu linnast midagi. Graafikumuudatusi ei ole Eriti sõnul küsitud ei bussijuhtidelt ega reisijatelt. Lainemaa sõnul on graafiku koostajatel bussireisijaist ükskõik, sest ametimehed sõidavad ise autoga.
Kuigi Põhja-Eesti ühistranspordikeskuse tegevdirektor Vello Jõgisoo väitis Lääne Elule, nagu oleks ühistranspordikeskus saanud sellised graafikud endiselt Lääne maavalitsuselt ja täpselt nende järgi ongi uued graafikud teinud, lükkas Ladva selle väite ümber.

Artikli lugemiseks tellige digipakett või logige sisse!

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid, vajutades lipukese ikooni.

Kommenteeri

avatar
kuglimugli
kuglimugli
Seda ei ole meeldiv öelda, kuid – linnaliinide bussijuhid on ebaviisakad, ülbed ja öelalt turtsakad reisijate suhtes. Kuhu said endised bussijuhid ? Kõrged istmed on paljudele harjumatud, bussi keskele liikumisega läheb aega, paljudele pole arusaadav ka validaatori kasutamine, bussijuhtidele tuleks teha suhtlemiskursus. Bussis ei ole kuumade ilmadega piisavalt ventilatsiooni. Bussijuht võiks tulla oma konkust välja aidata vanainimest, kes ei saa istmele ronimisega hakkama, alguse asi.Graafik on hõre, pealegi ei sõida linnaliinibussid täpselt graafikus, hilinevad niigi. Kui lugu ei parane, tuleb hakata mobiiliga videosse võtma ja facebooki üles panema,iroonilise märkusena – kuidas istuda: pöörake ennast seljaga istme poole haarake parema käega… Loe rohkem »
Herjava külaelanik
Herjava külaelanik

Tasuta bussiliiklus on absurditeater. Herjava püsielanikud enam bussiga linna tööle ei saa. Varsti algab kool, lastel vaja ka liikuda.

helvi rank
helvi rank

Ootame uut graafikut!

Kersti Brant
Kersti Brant
Õnneliku elu kolmapäeva hommik. See on pühendatud ametnikele ja valitud poliitikutele. Üks lubab jälle mõttttttetu raha maksva plakatiga kesklinnas rongi sõitma panna – eks selle graafikuid ongi lihtsam teha ka, ei pendelda ju päevas palju kordi edasi tagasi … Oleks pidanud juba ammu sellist päevikut pidama, siis ei saaks keegi väita “et inimesed ongi rahulolematud ning muutusi ei taheta omaks võtta”. Oleks saanud välja anda kolmeköitelise raamatu “Minu Eesti … bussiga”. Mitte midagi polnuks tarvis välja mõelda, sest no ikka erilisi seiku, busside ja bussijuhtide kirledusi, sõitjatele jagatavate “kildude” ja suhtumiste jne. jne. mosaiik on meeletu. Niisiis kolmapäev, Uuemõisast kultuurikeskusesse… Loe rohkem »
Mihkel
Mihkel

Kui buss ei pea etteantud graafikust kinni, siis esitage kindlasti kaebus liinipidajale (vedajale), las siis nõuavad bussijuhtidelt aru ja vastavad Teile.

kodanik
kodanik

Linnavalitsus, astuge kollektiivselt tagasi. Ladva juttu lugedes tundub, et mees on laksu all. Mingid Põhja Eesti mehed tegid midagi… Mida teie sel ajal tegite? Peale valmiskampaani vist ei midagi.

Koerte värvimise töökoda
Koerte värvimise töökoda

Ma arvan, et seoses Haapsalu linna piiride muutumisega, peab vaatama üle ka busside 1,2,3 liinid. Need hetkel aastast 1971, kui ma õigesti mäletan. Siin on mõtlemiskohta. Jõurata sõidugraafiku sobivuse või mittesobivuse üle on probleemist möödavaatamine. Bussiliinid ja -graafikud peavad sobima linna elanikele, mitte ametnikele.

Logistik
Logistik

Kas rahvas ometi aru ei saa? Sõitjaid on meil nii vähe, et ükski firma ega linnavalitsus ei suudagi tagada normaalset bussiliiklust. Ei tasulist ega tasuta. Endine olukord ei oleks saanud nagunii enam kaua kesta. Tihedam graafik tähendas seda, et bussid sõitsid enamiku ajast 2-3 vanatädi bussis. Normaalne ongi vähem busse. Pole inimesi-pole bussiliiklust.

herjakas
herjakas

Kallis linna kodanik .Herjava pole ammu suvila piirkond.Siin elab väga palju püsielanikke .Paliks samaväärsed bussiliiklus nagu linnas,

hook
hook

Miks inimesed peavad võitlema üksikult bussigraafiku pärast-kas meil ei ole pädevat linnavalitsust ,kes hooliks oma rahva eest ja teeks selle asja korda.Ikka on keegi teine süüdi,et meie(linna ametnikud) ju tahtsime head, aga välja kukkus nagu alati.

vali mind
vali mind

väga lahe graafik, igati tervislik ja saastevaba, meenutan, et ka taksojuhid tahavad teenida, kui on erisoove linnas liikumises

wpDiscuz