Sertifikaatide uuendajad ootavad Haapsalu politseis järjekorras

Kaie Ilves

kaie@le.ee

Kuula artiklit, minutit ja sekundit
0:00 / :
Kuvatud 3 pilti, galeriis pilte: 9

ID-kaardi sertifikaatide uuendamine on toonud inimesed politsei teenindusbüroodesse, kus ootejärjekord on muutunud tavapärasest tunduvalt pikemaks.

Täna keskpäeval ei jagunud Haapsalu politseijaoskonnas asuvas teenindusbüroos kõigile ootajatele enam istekohti, kuigi uksest välja järjekord ei ulatunud.

„Täna läheb siin aega,” hoiatas juba uksel 75aastane Tiiu Tamm. Temal oli tulnud järjekorras oodata tund aega. Tamm ütles, et kasutab ID-kaarti internetipanka sisenedes. „Mitte väga tihti, aga korra kuus ikka,” ütles Tamm. Ta oli proovinud sertifikaate ka internetis uuendada, aga see ei õnnestunud, ja nii tuligi ta teenindusbüroosse.

Dokumenditalituse peaspetsialist Heli Mihkelson ütles, et pole kunagi varem teenindusbüroos nii palju rahvast näinud. Viimastel päevadel pole töötajail õieti olnud aega lõunalegi minna. „Sööme kiiruga võileiva ja tagasi tööle,” ütles Mihkelson. Pikk järjekord tekkis juba kolmapäeval, kohati tuli sabas seista kaks tundi. Eile keskpäevaks oli oma sertifikaate uuendanud 63 inimest. Selleks ajaks oli büroo olnud avatud kaks tundi. Kolmapäeval ja neljapäeval uuendas sertifikaate kokku üle 200 inimese. Paanikas inimesed Mihkelsoni sõnul ei ole ja ilmaasjata sertifikaate ei vaheta. „Tulevadki need, kellel on iga päev vaja kasutada,” ütles Mihkelson.

Lääne prefektuur teavitas, et kl 12 oli Haapsalus ooteaeg ligi tund, kell 14 aga 25 minutit. Lääne prefektuur jagab oma Facebooki-lehel infot ooteaegade kohta prefektuuri teenindusbüroodes.

Fotod Arvo Tarmula

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
5 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Toomas
7 aastat tagasi

Laupäeval oli Haapsalu PPA -s rahulik ja meeldiv teenindus. Sealsed prouad on lahked, kannatlikud ja asjatundlikud. Suur tänu neile!

01. aprill on tärmin.
7 aastat tagasi

Miks peab korra kuus kaarti kasutav inimene passima seal järjekorras? Ei ole ju pakilist vajadust. Mitte midagi ei juhtu, kui seda täna tehtud ei saa, olge mõistlikud, inimesed. Keegi kusagilt midagi kuulis ja järjekorda!!!! (tööalaselt, igapäevakasutajad – teine asi)

2. kodanik
7 aastat tagasi

Kui see kord kuus juhtub näiteks homme, siis on see järjekorras passimine igati õigustatud ju? Aga e-riigi edulugu igaljuhul… :))

gustav@infonet.ee
7 aastat tagasi
Reply to  2. kodanik

“Edulugu” on see vigase kiibi tootjale, mitte Eesti riigile. Praagi tarnimise eest lausa mitmele riigile vastutab ikka tootja, mitte edasimüüja,

juss
7 aastat tagasi

Aga rumal on ikkagi see, kes ostab praaki!