Virtsu sadam. Foto: Urmas Lauri
Aastatega sujuva töökorralduse poolest liiklejatele tuttavaks saanud Virtsu sadamas on nädalalõppudel tekkinud liikluskaos, mille tõttu ei jõuta laevu väljumisajaks täis laadida, kirjutatakse Saaremaa päevalehes Saarte Hääl.
Tehnouudiste portaal Geenius kirjutas, et läinud reedel tekkis segadus Virtsu sadama tõkkepuude taga. Normaaloludes viib sadamasse tee, kus on üks sõidurada üldpiletiga sõitjatele, kaks broneeringu ehk e-piletiga sõidukitele ja üks vastassuunas ehk sadamast välja. Reedel olid aga ummikusse sõitnud kõik mainitud sõiduradadel olnud autod, nii et sadamast välja ei mahtunud keegi. Ülejäänud autod pressisid mööda kõnniteed, seega oli sõidukeid kokku viies reas.
Saarte Liinide juhatuse esimees Villu Vatsfeld ütles Saarte Häälele, et nende sadamate territooriumil toimuv liikluskorraldus on olnud igati kontrolli all ja tavapärane. TS Laevad juhatuse esimees Kaido Padar aga nentis, et nemad on probleemist teadlikud. Ta möönis, et tihedamatel päevadel on tõesti sadamates suur koormus ja palju autosid, mis kõik ei mahu sadama-alale.
See sadamate korraldus + pealelaadimine ei kannata juba ammu mingit kriitikat – korda pole ja paistab et ka ei tule . Loodaks et järsku uus ülem seal otsas teeb sellest eelnevast jutupaunikust erinevalt ka tööd – ettepanekuid on neile koormate viisi tehtud , olukord läänerindel aga muutustete : kjaassades istuvad ajukääbikud , ridade vahel jooksevad mingid tahvlitega androidid ( milleks , pole siiani aru saanud , küsida neil ei maksa midagi ) , pealepanejad oleks nagu esimest päeva tööl – rida näidatakse nii et aru ei saa kuhu sõima pead ( võidetavalt neid koolitati , tunda pole see siiani andnud… Loe rohkem »
Liiklusskeemi järgi peaks sadama kassade juurde sõites vasakpoolne rada olema vaba, et oleks võimalik vasakpööre ja samuti otse sõita näit. vasakpoolsese kaubasadamasse ja laevade juurde (kaubad peavad ju kuidagi laeva saama). Mainitud reedel ei saanud oranzid poisid liikluse ohjamisega kuidagi hakkama. Kõige ebanormaalsem oli, et sadamast väljasõites rada tulijate poolt kinni ja seal veel toimetasid need oranzid poisid, kes lõdvalt juhtisid autosid vastassuuna rajale. Leedo ajal olid reguleerijad, kes hoidsid sadamaparkla allasõidu samuti kontrolli all ja sadamasse saamisega sellist jama ei olnud kuna varem korjati sadama ooteala autosid täis, nüüd aga lastakse niipalju kui laevale mahub. Loogiline, kui sõidab lisalaev… Loe rohkem »