Sinilillekampaania algas tänavu 6. aprillil. Foto: Urmas Lauri
Tänavuse Sinilillekampaania viimase nädala eel on annetustena kogunenud ligi 60 000 eurot. Sinililletooteid saab soetada ja annetusi teha kuni 30. aprillini.
"Täname kõiki, kes veteranide tunnustuseks sinilille kannavad ja on kampaania toetuseks juba annetuse teinud. Selle nädala lõpuni on kõigil teistel võimalik veel oma panus anda," ütles MTÜ Eesti Vigastatud Võitlejate Ühing juhatuse esimees staabiveebel Enn Adoson.
Tänavu kevadel suunatakse sinilillesümboolika müügist kogutav tulu lisaks vigastatud veteranide ja nende lähedaste toetamisele ka Haapsalu rannapromenaadile liikumispuudega inimestele välitrenažööride ala rajamiseks, Ida-Viru Keskhaigla taastusravi osakonnale basseini pääsuks invalifti soetamiseks ja MTÜ Peaasjad tegevuse toetamiseks meeste vaimse tervise edendamisel.
30. aprillini on sinilillemärke ja -käepaelu võimalik osta kõigil veteranipäeva üritustel, Naiskodukaitse esindajatelt, Selveri ja Rahva Raamatu kauplustes, Apollo raamatu- ja meelelahutuskeskustes, T-pileti kassades Tallinnas ja Tartus, MyFitness spordiklubides, Olerexi teenindusjaamades, Estravel büroodes, R-kioskites ja Tallinna lennujaamas, Nordica lendudelt ning koostöös Itella Smartpostiga ka annameau.ee kodulehelt. Lisaks sinilillesümboolika soetamisele saab heategevuskampaania eesmärgi heaks teha annetuse ka veebis ja helistades annetusnumbril 9002304. Täpsem info kampaania kodulehel annameau.ee.
Heategevuskampaaniat Eesti Kaitseväe ja Kaitseliidu veteranide ning nende lähedaste toetuseks viib ellu MTÜ Eesti Vigastatud VõitIejate Ühing koostöös Naiskodukaitsega. Iga sinilillemärk on kordumatu käsitöö, mille on valmistanud SA Hea Hoog vahendusel vaimsete ja psüühiliste erivajadustega inimesed üle Eesti. Oma panusega aitavad kampaania õnnestumisele kaasa Kaitseministeerium, Eesti Kaitsevägi, Välisministeerium, Olympic Casino, Milrem, Threod Systems ja Bae Systems.
2016. aastal koguti annetustena ligi 82 000 eurot.