Lihula päästjate rõõmu sel aastal saabuva uue paakauto üle varjutab mure, kuhu sõiduk panna, sest praegusesse komando garaaži see ei mahu.
Tänavu uueneb Euroopa Liidu rahalisel toel päästeameti autopark ja uusi sõidukeid on oodata ka Läänemaa komandodesse. Läänemaa päästepiirkonna juhi Kätlin Poopuu sõnul tuleb Läänemaale kaks uut paak- ja kaks uut põhiautot ning paakkonteiner. Uue põhiauto saavad Risti ja Haapsalu komando ning paakautod tulevad Ristile ja Lihulasse. Haapsalu komando saab uue paakkonteineri.
Lihula komando puhul on aga päästeamet silmitsi probleemiga, kuhu uus, senisest pikem paakauto paigutada, sest olemasolevasolevasse garaaži see ära ei mahu.
Kätlin Poopuu kinnitas, et Lihula komando tegutseb Läänemaa komandodest kõige kitsamates tingimustest. Kuigi Lihula komandohoone sai mõne aasta eest CO2 kvoodimüügi raha eest soojustatud ja näeb väljast kena välja, siis nii olmeruumid kui ka muud tingimused vajaksid kaasajastamist.
Lihula komando ruumikitsikus on ammu teada, aga uue paakauto saabumine on pannud päästeameti ja komandohooneid haldava aktsiaseltsi Riigi Kinnisvara (RKAS) aktiivsemalt lahendusi otsima.
Täismahus artiklit saab lugeda Lääne Elu 12. jaanuari paberlehest
Fotod: Urmas Lauri
Usu et on – kahjuks ei saa öelda kus , aga lihula meeste koobas on suts alla keskmist taset , vaid pisike siseromont vajaks tegemist . Garaaze annab alati juurde ehitada , võimalus oleks ka veits väiksemad autod muretseda – siin tuleks kivi visata päästeameti suurte ninade kapsaaeda
sa oled sealt komandost vist üle ukse ainult sisse vaadanud. kui miskit viimaste aastatega muutunud ei ole, siis selles komandos ruumikitsikus, puudulik ventiltsioon, amortiseerunud kanalisatsioon ja kõikuv elektripinge. remonti tehti seal meeste endi poolt minu mäletamist mööda viimati aastatuhande vhetusel (töötasin ise sel ajal selles majas). aasta tagasi oli seal küll samasugune olukord ja nagu aru saada, pole miskit muutunud.
Miks need mehed üldse sellistes tingimustes töötavad??? See ei ole ju normaalne
ole mureta – need tingimused pole veel kõige hullemad , on hullemaidki veel
ma küll eriti hullemaid ei tea olevat, ise pritsus tööl, tõsi põhjas küll
Lahendus ju lihtne – maja taha piki maja ,( kus praegu teekoht ) rahada sändvitsist angaariosa ja mahub auto kenasti ära – jääb ruumi ka sees asjade paigutamiseks – lihtne , watson !
pole lihtne, aastaid see tegematta ja tundub, et ei tahetagi teha. jutt juba selline, paneme auto seniks mujale seisma jne… ja nii ta jääbki mujale see auto kuniks asi unustatud
On ka võimalus ju väiksem paakauto tellida – näiteks on iveco baasil 10 tonnise kandejuga 4×4 läbivusega paakauto täiesti olemas – kruvi paar vidinat külge ja asi tehtud . Meil kiputakse kuidagi need paakautod eriti suureks paisutama – siis ei mahu garaazi ja ei mahu keerama – jabur veits
pannakse see putka, miks muidu ei investeerita. pärnu, haapsalu ja risti jõuvad sinna küll
Kas sa üldse teadmas kellele allumas Läänemaa ka Haapsalu päästeamet….juba n pea 5 a Pärnule. Kuna seal asumas Häirekeskus…Sinule abi andmis palve rahuldamiseks annab Pärnu käsu.
Talgute korras tuleb ära teha!Või ÄKKI VÄIKE JÕULU TUNNELI VÕI GARAAZ ?
Proovigu hooga sisse sõita nagu suure kogemuste pagasiga juht praamile sõitis!
Kohe on see “pärnakate” mure. 🙂
Ilmselgelt nad üle Kasari jõe Läänemaale appi ei tule… mine maga kaineks “Asunik”
Selge siis….Kui Asunikul teisel pool Kasarijõge tuli katusel siis Lihulal pole sinna minna vaja…edu sulle lollpea