Täna valiti ka kaunimad autod.
ZÜRII VALIKUD:
1. BEST CLASSIC CAR – Lincoln K134, 1934, Üllar Suvemaa (Eesti)
2. BEST HOT ROD – Ford 5 Window Coupe 1932, Martin Lundqvist (Rootsi)
3. BEST CUSTOM – Pontiac Streamliner 1951, Lars-Henrik Söderström (Rootsi)
4. BEST STREET CAR – Chevrolet Bel Air STW 1952, Pasi Pouta (Soome)
5. BEST TUNING & PERFORMANCE – Chevrolet Malibu 1965, Tero Niemeläinen
(Soome)
6. BEST SPORT CAR – Ford Mustang GT500 Shelby, Andres Arnover (Eesti)
7. BEST PICKUP & VAN – Chevrolet 3100, 1949, Marko Kaario (Soome)
8. BEST MUSCLE – Chevrolet Camaro SS 1969, Kai Engström (Soome)
PUBLIKULEMMIK
LINCOLN ZEPHYR 1941 + ZLEEPHIE – Jan Lundell, Rootsi
Žürii koosseis: Karol Kikkas, John D`Agostino, Lauri Tõnspoeg, Elmar Ots (Autoleht), Heikki Malinen (Gazoline autoajakiri, Rootsi).
Puhuma pandi 721 juhti, kellest ükski polnud joobes! Sellest oleks võiks suurelt kirjutada…
Politsei ei tuvastanud ühtegi ebakaines olekus liiklejat. Vot see on näide teistele üritustele?
linn jääb liiga kitsaks jah. vöiks selle ürituse korraldada pöllul ehk lennuväljal jah nagu Euroopa suurim USA autode kokkutulek Rootsis – Power Big Meet.
töllide paraad oli sel nädalavahetusel. Asjalikud autohuvilised lihtsalt ei paistnud välja selles lämisevas soomlaste jõugus. Selge see, et ka selline seltskond peab kuskil oma pidu pidama aga linnaruum on selleks liialt viisakas koht. Mõni võsastunud karjamaa sobiks selliseks läbuks paremini.
ja miks keegi sellest ei kirjuta kuidas kõik rongkäigul osalejad puhuma pandi politsei poolt ?palju vahele jäi jne ?
mis see üldse asjasse puutub ? teed statistikat v ?
Raamatut hakkab kirjutama- unesnõiduja juba läks bestsellerit kirjutama, nüüd kogub teine ainestikku kriminulli tarvis.