Karja tänav Haapsalus on reedest ühistranspordile suletud

Urmas Lauri

urmas.lauri@le.ee

Karja tänav

Karja tänavale suvel ühistranspordil asja pole. Foto: Urmas lauri

Haapsalu linnavalitsuse ettepanekul muudetakse suveperioodil avaliku ühistranspordi liiklust (linnaliinid nr 1, 2 ja 3 ning maakonnaliinid nr 22, 26 ja 36) Haapsalu vanalinnas seoses avalike kultuuriürituste korraldamise, Haapsalu linna külaliste arvu suurenemise ning eesmärgiga pakkuda linna külalistele turvalist liikluskeskkonda.

Alates 20. juunist – 31. augustini suletakse ühistranspordi liikluseks Karja tänav alates Kalda tänava ristmikust kuni Lossiplatsini.

Eelnevast tulenevalt korraldatakse ümber Haapsalu linnaliinide ja maakonnaliinide bussiliiklus alljärgnevalt:

  • Linnaliin nr 1 Lossiplats – Rohuküla ei läbi alates 20. juunist kuni 31. augustini Karja, Ehte, Okase Muuseumi ja Lossiplatsi peatuseid. Bussiliini lõpp-peatus asub Kalda tänaval. Kalda tänavalt liigub buss edasi Mihkli tänavale, kuhu on üle viidud Okase Muuseumi peatus.
  • Linnaliin nr 2 Holmi – Uuemõisa ei läbi alates 20. juunist kuni 31. augustini Karja, Ehte ja Okase Muuseumi peatuseid. Buss liigub marsruudil Holmi – Sadama – Suur-Lossi – Lahe – Mihkli. Ehte peatus on üle viidud Suur-Lossi 15 juurde ja Okase Muuseumi peatus üle viidud Mihkli tänavale.
  • Linnaliin nr 3 Suur-Lossi – Ragn-Sells ei läbi alates 20. juunist kuni 31. augustini Suur-Lossi, Karja ja Okase Muuseumi peatuseid. Bussiliini lõpp-peatus asub Lahe tänaval. Lahe tänavalt edasi liigub buss Mihkli tänavale, kuhu on üle viidud Okase Muuseumi peatus .
  • Maakonnaliinid nr 22 Haapsalu-Risti–Kuijõe, nr 26 Haapsalu-Palivere-Risti ja nr 36 Haapsalu-Taebla-Linnamäe-Palivere ei läbi alates 20. juunist kuni 31. augustini Lossiplatsi peatust. Lossiplatsi peatus on üle viidud Kalda peatusesse.
Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
6 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments
Juku
10 aastat tagasi

Kuule Rein, loe ikka artikkel läbi.Busside graafik ei muutu, muutuvad ainult peatuste asukohad ja loogiline ongi, et Karja tänav oleks suviti transpordile suletud.Ning 200m jalgsi käia on tervisele kasulik, saad omast suurest kõhust lahti.

Rein Vatku
10 aastat tagasi

Olles ise pea igapäevane Karja tn elanik, siis võin kinnitada, et mingit bensiinivingu küll pole, praegused bussid samuti ei haisuta. Linnakülaliste hulk kahjuks sel aastal ilmselgelt veel suurenenud pole. Pigem on see vast terrassiomanike võitlus klientide pärast, et kliendid ikka väljas oleks, mitte sisehoovides. Toitlustusi on juba rikkalikult, selle ilu taga on ka juba majandamistagasilööke maksuameti info baasil, see on ka loomulik, nagu Anneli Haabu teada andis, on Läänemaal sel aastal mingi 4000 ööbimist vähem võrreldes eelmise aastaga, samas Pärnus ja Saaremaal need numbrid tõusid. Kahjuks see busside sõidugraafikute muutmine toob vaid ebamugavust busside igapäevastele kasutajatele, terrassiomanikele kergendust ta ei… Loe rohkem »

Kodanik
10 aastat tagasi

Karja tänav tuleks igasugusele liiklusele kinni panna, mitte ainult ühistranspordile. Seal on kohutav liiklus ja kohutav bensiiniving. Mitte midagi ei juhtuks, kui see jupp oleks mootoritranspordile suletud. Läbisõit võiks jääda vaid operatiivsõidukitele vajadusel ja loomulikult kaubaautod. Kogu lugu. Kõik teised võivad oma harjumuspärase marsruudi veidi ümber nihutada ja igale poole on võimalik saada.

Kairi
10 aastat tagasi

Ei ole mõistlik, seal liiguvad ka kaubaautod ja neile ei taheta üldse mõelda, kes sellega kokku ei puutu!

Tiit
10 aastat tagasi
Reply to  Kairi

Oleks siiski mõistlik. Mujal on sellisel juhul kaubaautodele hommikune aeg vabalt liiklemiseks, sama võiks ka siin teha.

Mõistlik
10 aastat tagasi

Mõistlik oleks ju üldse Karja tn liikluseks sulgeda, lapsed saavad kohvikut külastades ka üle tee muruplatsile joosta. Samuti ei pea möödujad kohvikukülastajate ampse lugema (kiirusega 10 km/h).