Toiduliit tähistab vabariigi aastapäeva lipukampaaniaga

Urmas Lauri

urmas.lauri@le.ee

Veebruarikuu jooksul kaunistavad nii linnatänavaid kui ka kauplusi sini-must-valge lipumotiiviga plakatid, millega Toiduliit kutsub eestimaalasi märkama ja eelistama kohalike toidutööstuste toodangut.

lipumärk„Ajastasime oma kampaania just selliselt, et kampaania sini-must-valged plakatid lisaksid pisut pidulikku meeleolu meie tarbijate igapäevakeskkonda – tänavatele ja poodidesse,“ rääkis toiduainetööstuse liidu juhataja Sirje Potisepp. „Lipumärk on tarbijale tohutus kaubavalikus justkui väike spikker, mis aitab leida poelettidelt hõlpsamini kodumaist toodangut.“

Eesti tootjate poolt meie tarbijate maitse-eelistusi arvestades valmistatud tooted kannavad lipumärki pakendil, lisaks tähistab eestimaist toodangut ka sini-must-valge märgiga hinnasilt.

Toiduliidu juhataja sõnul on tegemist viienda aastaga, kui Eesti toidutööstusi koondav ühing korraldab kampaaniat „Märka lipu märki!“. 2009. aastal esmakordselt käivitunud kampaania keskmes on Toiduliidu väljatöötatud lipumärk, mis on eestimaalaste seas aastate jooksul üha enam tuntust kogunud.

Tänavuse kampaania raames leiab Eesti tarbija poelettidelt enam kui 10 000 lipumärgiga toodet. Lipukampaanias osalevad kõik ETK kauplused, Prismad, Selverid, Tallinna ja Tartu Kaubamaja toiduosakonnad, Rimid, Solaris ja Comarketid, Stockmann ja Statoilid.

Kommenteeri
Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt ja nende sisu ei ole muudetud. Seega ei pruugi kommentaariumis tehtud avaldused ühtida toimetuse seisukohtadega. Lääne Elul on õigus ebasobilikud kommentaarid kustutada.
Teavita mind
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
View all comments