Heategevusorganisatsioon MTÜ Päästearmee Eestis algatas koostöös Kingakaubamajaga talvejalatsite kogumiseks kampaania “Toome ära”. Annetajate abiga loodetakse kokku koguda 10 000 jalatsipaari.
Jalatsikogumiskampaania eesmärk on toetada talveks sobivate jalanõudega neid inimesi üle Eesti, kelle sissetulek kulub raskel ajal peamiselt toidule. Päästearmee regionaalkomandöri Daniel Hendersoni sõnul on poes müüdavad jalatsid vaesemate inimeste jaoks kallid ning paljud töötud, suurpered, eakad ning teisedki vajavad tuge, et endale üldse korralikke jalatseid võimaldada.
Kampaania kestab 16. jaanuarist kuni 17. veebruarini. Kampaania raames on igaühel võimalik saata oma vähekasutatud või kasutamata meeste-, naiste ja lastejalatsid Päästearmeele, kes korraldab kampaania lõppedes kohalike omavalitsuste sotsiaaltöötajate toel jalatsite kohaletoimetamise Eesti eri paigus elavate abivajajateni. „Toome ära“ kampaania matrooniks on iluuisutreener ja endine tippiluuisutaja Anna Levandi.
„Viimased talved on olnud väga karmid ning ka sel korral ei jäänud tali taevasse. Eestis on 50 000 registreeritud töötut ning ainuüksi näiteks Põhja-Tallinnas ligikaudu 800 vaesuses elavat perekonda, kelle jaoks on korralikud jalatsid pigem luksuskaup. Kurb on mõelda, et neis peredes peavad näiteks lapsed terve talve üle elama külmade ja märgade varvastega,“ sõnas kampaania matroon Anna Levandi.
Oma panuse kampaania õnnestumiseks saab anda igaüks, saates jalatsid SmartPOSTi pakiautomaatide abil Päästearmeele. SmartPOSTi pakiautomaadid asuvad avalikes kohtades üle kogu Eesti, täpsema asukohakaardi leiab SmartPOSTi veebilehelt. Läänemaa SmartPOSTi pakiautomaat asub Rannarootsi keskuses.
Paki saatmine maksab 1 euro. Pakiautomaadi kaudu paki saatmiseks tuleb pakiautomaadi juures valida puutetundlikult ekraanilt „Heategevus“ ning järgida edasisi juhiseid.
Loe „Toome ära“ kohta lähemalt kampaania Facebooki lehelt ja vaata tutvustavaid videolõike siit ja siit.
Sarnane kampaania viidi väiksemas mahus läbi ka eelmisel aastal, mil jalatseid koguti kokku üle 400 paari.
Kampaania läbiviija Päästearmee kohta loe infot siit.
Kampaania partner ja idee algataja Kingakaubamaja kohta loe siit.
Kampaania logistikapartneri Itella SmartPOSTi kohta loe siit.