6

Ühistranspordikeskus: maksujõuline inimene võiks oma pileti eest maksta

Lemmi Kann

Lemmi Kann

lemmi.kann@le.ee

Haapsalu bussijaam. Foto: Arvo Tarmula
Haapsalu bussijaam. Foto: Arvo Tarmula

Põhja-Eesti ühistranspordikeskuse juht Vello Jõgisoo ütles, et kuigi keskus ei ole veel saatnud majandusministeeriumile taotlust seoses ühistranspordi korraldamisega, arvab büroo, et töötav inimene võiks oma pileti eest ise maksta, vahendab ERR-i uudisteportaal.

“Büroo arvamus on see, et me võiksime minna edasi tasuta transpordiga eakatele inimestele, kooliõpilastele ja puuetega inimestele. Maksujõuline inimene võiks meie arusaamise järgi ikka oma pileti eest ise maksta,” ütles Jõgisoo ERR-i raadiouudistele.

Algselt on Kadri Simson lubanud, et alates 1. juulist viiakse ellu lubadus, et pakutakse riigi doteeritavatel liinidel tasuta sõitu, samas kinnitab ministeeriumi pressiesindaja, et ministeerium midagi ise peale ei sunni. Lääne Elu kirjutas esmaspäeval, et Simson allkirjastab bussipiletihindade määruse lähiajal. Ühistranspordikeskused peavad hiljemalt mai keskpaigast teada andma oma soovidest.

Jõgisoo ütles ERR-ile, et Põhja-Eesti ühistranspordikeskus ei ole veel ministeeriumile oma taotlust saatnud.

“Me leiame, et me ei saaks enne paberi (ministri poolt allkirjastatud bussipiletihindade äärus – toim.) saabumist teha põhjapanevaid järeldusi. Ja seetõttu ootame oma järelduste tegemisega ja oma süsteemi välja pakkumisega selle ajani, kui meie majas on olemas kiri, mis seda situatsiooni kirjeldab,” lausus Jõgisoo.

Põhja-Eesti ühistranspordikeskuse alla kuuluvad Läänemaa, Raplamaa, Harjumaa ja Lääne-Virumaa.

NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid, vajutades lipukese ikooni.

Kommenteeri

avatar
töötu
töötu

Jõuab, kuid ostes igal tööpäeval linnas tööl käimiseks 2 piletit, teeb see vähemalt 40 piletit kuus. Tihti on sellisel juhul mõistlikum kodus istuda. Lahendus?

anonüümne
anonüümne

Kas polnud mitte nii mõeldud,et kui soovid bussile,tellid selle enne ette helistades mingiks päevaks?Parem siis juba tasuline või soodushinnaga,sest mina ei tea ette päeva alati,mil sõita kavatsen.

Küsimus
Küsimus

Kas järgmisena tuleb ettepanek keelata maksujõulistel ja töötavatel inimestel üldse bussiga sõita?

Tühjad pihud
Tühjad pihud

Kui tasuta bussisõitu ei tule, mis siis selleks otstarbeks riigieelarvest eraldatud rahast saab? Kas Läänemaale tuleb bussiliine juurde? Arvestades meie enamasti tühjasid busse, siis on liinide tihendamine siinkandis vähetõenäoline. Pigem läheb raha Harjumaale (loe: Tallinasse) ja läänlastele jäävad vaatamata suurtele lubadustele ainult tühjad pihud. Ma võtaks pigem tasuta bussisõidu-abiks ikka.

jah
jah

kas tõesti arvate, et suudate bussipileti hinnaga selle sõidu tasuvaks teha, asuküla bussis 3 hinge, mõnel päeval täitsa tühi, mis selle pileti hind siis tuleb. odavam tuleb linnaskäijal kord nädalas takso võtta. korea vanarauda jõuab riik osta, aga rahvas kannatagu, kersti sõidab ka mööda ilma ringi nagu kaubareisija ja lööb raha sirgeks, see kukkur on põhjatu

hehh
hehh

asoo, et siis edaspidi lähed valda, võtad sealt vallavaese passi ja ongi riik oma lubaduse täitnud 🙂

wpDiscuz