Kolmapäeval kell 14.20 päeval juhtus liiklusõnnetus Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla maantee 64. kilomeetril Rannaküla teeristis, kus kokku põrkasid kolm autot.
Haapsalu poolt tulnud kallur hakkas tegema vasakpööret, et sõita Linnamäe suunas. Veokijuht ei näinud, et ristmikule läheneb Tallinna poolt sõiduauto Toyota Corolla. Täpselt ristmikul keeras veok sõiduauto juhipoolse esiratta kohal masinale otsa. Löök oli nii tugev, et sõiduauto põrkas teise küljega vastu ristmikul peateele pääsu oodanud konteinerveokit.
Politsei pressiesindaja Heiko Leesmendi sõnul sai Toyota juht raskelt viga ning viidi kiirabiga Tallinna haiglasse.
Konteinerveoki juht Heiki Mägi ütles, et oli teel Niibi rabast Muuga sadamasse, koormas turbapakid. „Nägin sõiduautot ja veomasinat alles siis, kui pauk käis. Ma vaatasin, et kas saan peateele keerata,” rääkis Mägi.
Kalluri esiotsal oli väiksemad vigastused. Mägi arvas, et saab veel omal jõul sõita sadamasse koormat ära viima.
Õnnetuse põhjustanud veoki juht (toimetus jätab tema nime avaldamata) rääkis, et ei pannud otse liikunud Toyotat tähele. Päike oli veokil selja tagant.
„Oleksin pidanud nägema aga ei näinud, oleks punane auto olnud, võib-olla siis oleks näinud,” rääkis kallurijuht. „Kõik käis nii kahku, et ei oska arvata, kuidas see juhtuda sai.”
Toyota hoog oli nii suur, et kalluri esiosal löödi puruks jahutussüsteem.
See on küll kole lugu, kui peateel ka enam rahulikult sõita ei või. Suurte autode juhid vist keskenduvad sellele kitsukesele keeramisnurgale ja rohkemaks ei jätku silmi. Tihti keeravad ka kõrvalteelt peateele sõites ette nii, et ei peatugi- tugevama õigusega.
Järelikult peaks binokliga vaatama?
Kui binoklis asi on ilmub tõenäoliselt sinna 70 märk ja keeramisele stopp märk.
On see Su tegelik soov?
Arvos vana mendi kits ole parem vait. Muudkui targutad viimasel ajal igal pool. Ime om Aa tsaariaegse londiga sitta või m…i!
Olen olnud helesinise auto omanik ja juhtus paar korda, kui kaasliikleja sõitis otsejoonel sisse, lihtsalt ei näinud päise päeva ajal minu masinat ja avarii oligi käes. Hõbedane, helesinine… Värv on oluline küll.
Nõustun Sinuga, sama asi tumedama rohelisega. Siin sobiks kasutada kirjeldust märkama/tähele panema. Oli nägemisväljas aga ei märganud.
Selle vastu on lihtne abinõu- enne manöövrit masina seiskamine/piisav aeglustamine, andmaks aega nähtut analüüsida.
Pakun , et sinine masin hajutas tähelepanu, hõbedast ei märganud kiirel vaatlusel.
söitke veoautoga siis saate aru kuidas häirib kui päike paistab seljatagant peeglisse. veoka peeglid pole väikesed.
Miks sa peeglist päikest vahid? Vahi parem teele ja jälgi ümbritsevat.
„Oleksin pidanud nägema aga ei näinud, oleks punane auto olnud, võib-olla siis oleks näinud,” rääkis kallurijuht.
Selline “võibolla nägija” tuleks otsemaid liiklusest igaveseks eemaldada! Kohutav.
Rabast tulevad veokid penevadki hullu pidevat, teevad ohtlikke manöövreid ja möödasõite, ei vaata peateele keerates kas sea keegi on jne. Võtab alati kõhedaks kui rabast välja keeravad.
To Janika Loe nüüd uuesti artiklit ning saa ikka õigesti aru, kes on süüdi ning kes ootas peateele pääsu
Janika, loodetavasti ei oma sa juhiluba sest sinusugune arutu naine ei tea liiklusest mitte möhkugi.
jood või oled koguaeg selline?
oli siis küsimus Jaanikale.
Tuul nõnda jahedavõitu , autos ikka soojem uneleda .
Kui silm ikka ei seleta, siis ära roni autorooli. Nii hästi nähtavas kohas ei näe autot ja toiota juht ka uimane nagu tigu, et ei leidnud piduri pedaali üles.
Istunud parem säästuka kõrval pargis ja rüübanud meiega koos õlut, siis poleks midagi juhtunud. Päike nüüd väljas ja õlu libiseb oi kui hästi.
Mina küll raskelt viga saanud juhi kohta nii jõhkralt ja labaselt ei väljenduks, Pook. Soovin hoopis, et inimene võimalikult kiiresti ja täielikult paraneks.