Uut Rohuküla-Haapsalu bussiliini kasutas kahe nädalaga 25 sõitjat

Urmas Lauri

urmas.lauri@le.ee

Bussilpaan Rohuküla sadamas. Foto: Urmas Lauri
Kuula artiklit, minutit ja sekundit
0:00 / :

Rohuküla bussiliin (urmas lauri)
Rohuküla sadama bussipeatus. Foto: Urmas Lauri

Läänemaa bussiliinil nr 34 Haapsalu-Rohuküla- Haapsalu on olnud esimese kahe nädala jooksul 25 sõitjat, teatas Hiiu maavalitsuse ühistranspordi spetsialist Tõnis Paljasma.

Liin avati 25. aprillil, et oleks võimalik sõita Heltermaalt 6.30 väljuvalt laevalt edasi Haapsallu ja Tallinna, samuti on liiniga võimalik sõita Haapsalust Rohukülast 8.30 väljuvale laevale.

Artikkel jätkub peale reklaami

Buss väljub Haapsalust kell 8.00 ja Rohukülast kell 8.15.

Bussiliin on käigus esmaspäevast laupäevani (k.a riigipühadel). Pilet maksab 70 senti.

Sama buss jätkab Haapsalust kommertsliiniga nr 316, mis väljub Haapsalust kell 8.30 Tallinna.

Liin on käigus vähemalt lennuliikluse taastumiseni, edasine sõltub liini kasutatavusest.

Tööpäeviti väljub Kärdlast kell 5.45 Heltermaale maakonnaliin nr 642, millega jõuab 6.30 väljuvale laevale.

Reklaam

1 kommentaar

  1. Vanasti olid sellised asjad nagu mikrobussid – selline teenus oleks nagu maa pealt pühitud . Selge et igal laeval võiks olla väike buss vastus , nii et sellega saaks laevale ja ka laevalt linna

  2. tuleb transport, tulevad ka reisijad.
    oleme 25 aastat tsivilisatsioonist ära lõigatud-käivad bussid , väga üksikud ja ainult valedel aegadel!

  3. muhule sild, hiiusse tunnel- mis siin arusaamatut on?
    hiiu tunnel oleks hea proov enne kärdla- helsingi tunnelit ( või oli see tallinn-helsingi)

  4. siis vaatame, mis te selle kohta ütlete, et ei saa saarelt ühiskondliku transpordiga ära enne 10.00, kui laeva pealt tuleb ka ainuke Tallinna sõitev liinibuss ennelõunasel ajal. Järgmine tuleb juba kell 18. See bussiliin on ajutine, et enne lennukiga sõitnud inimesed saaksid Tallinna, aga kahjuks kõigile ei sobi jõuda kohale tund aega hiljem, kui oleks jõudnud lennukiga. Ühistransporti ei saa võtta kui kommertsliini, seda on riik koguaeg toetanud nagu ka koolilaste vedusid.

  5. aga see näitab selgelt, sinna pole vaja raha matta, kui juba bussiliiklus on suht olematu, siis mis koht on see, et inevsteerida raudteesse

      • Mõlemad ühistranspordid ja liinil Haapsalu Rohuküla. Mis siin võrreldamatut on? Nagu puhtasse peeglisse vaatamine, näha nii selgelt kui palju meil rongidele inimesi jaguks.

        • Buss peaks käima Rukkirahule välja. Kui panevad Bussi Rohuküla – Heltermaa liinil käima, siis NÕUDEPEATUS peab olema ka Rukkirahul!